Onko Vantaan Ikeassa tänään illalla ruuhkaa ja onko ne ilmaisbussit täynnä?
Tietääkö kukaan, kun en osaa arvioida? Käyn Ikeassa vain kerran kolmessa vuodessa.
Kommentit (7)
ap raportoi: Ilmaisbusseissa oli hyvin tilaa molempiin suuntiin. Yläkerran osastoilla pyöri muutamia ihmisiä, mutta joillakin osastoilla en nähnyt ristin sielua. Alakerrassa väkeä oli enemmän, mutta ei mitään ruuhkaa. Kassajono kesti viitisen minuuttia. Sain kylppäritarvikkeeni ja vähän muutakin. Joulupaperit ja koristeet näyttivät olevan vähissä, mutta kynttilöitä oli mielestäni vielä runsaasti.
Oot auttamattomasti liian myöhssä. Siellä enää mitää ole jäljellä :) Parhaat lahjat jo viety
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:12"]
Oot auttamattomasti liian myöhssä. Siellä enää mitää ole jäljellä :) Parhaat lahjat jo viety
[/quote]
En ole menossa lahjaostoksille, vaan pitäisi hakea muutama kylpyhuonejuttu. :) ap
Siellä on aina ruuhkaa. Olen mennyt sinne heti, kun aukeaa ja porukkaa on älyttömästi jo silloin. Joten todennäköisesti illalla on halkeamaisillaan koko paikka ja vielä näin perjantaina ennen joulua. Busseista en tiedä mitään.
Itse olen käynyt joskus päivällä ja on ollut tosi vähän ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:12"]
[/quote]Mitä lahjoja ikeasta ostetaan?
Onko ketään Ikea-spesialistia linjoilla?