Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi marjat alkaa pissattamaan?

Vierailija
19.10.2021 |

Aina kun syön joko tuoreita tai pakastemarjoja, alkaa pissalla juoksu kierre. Esimerkiksi aamulla jos syön puuron kanssa marjoja, joudun käymään ylimääräisiä kertoja pissalla. Toistuu noin viisi kertaa. Ennen töihin lähtöä mahdotonta syödä marjoja. Kunnon nesteenpoisto. Joudun ajoittamaan marjojen syömiset viikonlopuille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ja olen ajatellut, että marjoissa on paljon nestettä. Jännä, että ennen tätä vaivaa ei ollut vaikka söin marjoja aamulla paljonkin. Nykyään vessakierre alkaa jo lasillisesta mehukeittoa puuron kanssa.

Vierailija
2/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on c-vitamiinia ja nestettäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se on se puuro, mikä toimii nesteenpoistajana, söin sen kanssa mitä tahansa. Jotkut ruoka-aineet poistavat nestettä tehokkaammin kuin toiset, ei sen kummempi juju ole. 

Vierailija
4/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, C-vitamiini on hyvä nesteenpoistoaine👍

Vierailija
5/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ei taatusti yksistään mitään nestettä poista.

Vierailija
6/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaan pissattamaan aina seksin jälkeen. Riippumatta siitä olimpa touhunnut Marjojen tai Liisojen kanssa.

Vierailija
7/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne ala kakattaa.

Vierailija
8/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro ei taatusti yksistään mitään nestettä poista.

Mihinkäs valmistat puurosi? Minä veteen, joten taatusti pissattaa.

Vierailija
9/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on nestettä ja kaliumia. Syön usein kilon jäisiä mansikoita kerralla ja pissahätä tulee sen jälkeen nopeasti.

Vierailija
10/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kaiken lisäksi vielä sekin aspekti, että marjojen c-vitamiini happamoittaa virtsaa ja rakon seinämät ärtyvät tästä joillain lievästi. Matala estrogeenitaso (e-pillerit, vaihdevuodet) altistaa tällaiselle erityisesti, kun rakon(kin) limakalvo hieman ohenee ja myös virtsaputken suun hermopäätteet herkistyvät pissahädälle.

Vierailija
11/12 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin jostain, että esim. mansikka aiheuttaa virtsarakon supistelua eli toisin sanoen pissahätää.

Vierailija
12/12 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukalla ainakin suotuisia vaikutuksia happamana. Jotenkin ehkäisee tulehdusta. En tiedä olisiko diureetti eli edistää pissin eritystä. Eikös keho ole täynnä vettä. Laihduttajat tietää nämä asiat.