Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa deittailu kun en tunne kiinnostusta ketään kohtaan.

Vierailija
19.10.2021 |

En kuitenkaan haluaisi olla yksinkään loppuelämää, sinkkuna olen ollut jo vuosia. Ongelmani on se, että en tunne juuri minkäänlaista halua tai himoa ketään kohtaan. En kuitenkaan ole aseksuaali, mutta minua kiihottaa vain tietynnäköiset ja tietynlaiset miehet. Paniikkihäiriölääkitys tietenkin pahentaa asiaa tappamalla viimeisetkin himot... Nytkin olen tavannut miehen jonka kanssa paljon yhteistä, mutta ahdistaa tavata kun tiedän, että mies odottaa seksiä ja minulla ei ole haluja!

Odottelenko lopun ikää että vastaan tulee mies, joka saa taas haluamaan vai laitanko liikaa painoarvoa tälle asialle? On vaan vaikea deittailla miehiä joita ei himoitse...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meneehän siinä nyt herranjumala aikaa, että seksuaalinen kiinnostus herää! Se ihminen pitää tuntea, pitää olla LUOTTAMUSTA. Vähän kirjoittelet jonkun kanssa, tapaat kerran-pari ja heti pitäisi haluta hypätä sänkyyn? Eijei, ei. Ei ainakaan itsellä käy niin nopeasti todellakaan. Minä etsin sielunkumppania, ja niitä on varmasti useampikin tuolla olemassa mutta tavattoman vaikea löytää. Nuorempana olin pinnallisempi ja tyydyin "paperilla hyvä"- suhteisiin, kun en ollut itsenäistynyt kunnolla enkä osannut olla yksin. Tiedän, tosi väärin sitä toistakin osapuolta kohtaan.

Ota nyt ihan rauhassa, aivan kauheet paineet sulla asiasta selvästi. Kehitä itseäsi ja työstä ahdistustasi, toivottavasti saisit siihen muutakin apua kuin turruttavan mielialalääkkeen.

Tuo menee noin vain demiseksuaaleilla. Muut joko tuntevat seksuaalisen vetovoiman yleensä heti tai sitten ei koskaan. Itsekin monta kertaa yrittänyt suhdetta hyvien tyyppien, sielunkumppanin tms kanssa vaikkei ensinäkemältä kemiaa, ja aina se on tullut vastaan se kemian puute, ei voi kiinnostua seksuaalisesti.

Vierailija
22/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen tuntenut jo 45 v eletyssä elämässäni kinnostusta vain kolmea miestä kohtaan. Kaksi niistä on ollut varattuja ja yksi koki minut vain kaveriksi. Yksinhän tässä varmaan loppuikä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meneehän siinä nyt herranjumala aikaa, että seksuaalinen kiinnostus herää! Se ihminen pitää tuntea, pitää olla LUOTTAMUSTA. Vähän kirjoittelet jonkun kanssa, tapaat kerran-pari ja heti pitäisi haluta hypätä sänkyyn? Eijei, ei. Ei ainakaan itsellä käy niin nopeasti todellakaan. Minä etsin sielunkumppania, ja niitä on varmasti useampikin tuolla olemassa mutta tavattoman vaikea löytää. Nuorempana olin pinnallisempi ja tyydyin "paperilla hyvä"- suhteisiin, kun en ollut itsenäistynyt kunnolla enkä osannut olla yksin. Tiedän, tosi väärin sitä toistakin osapuolta kohtaan.

Ota nyt ihan rauhassa, aivan kauheet paineet sulla asiasta selvästi. Kehitä itseäsi ja työstä ahdistustasi, toivottavasti saisit siihen muutakin apua kuin turruttavan mielialalääkkeen.

Ainakin minulla seksuaalinen kiinnostus herää heti ensisekunnilla jos on herätäkseen. Seksuaaliseen haluun tarvitaan sitten sitä luottamusta.

Hyvä pointti, ilmaisin itseäni vähän huonosti. Tätä tarkoitin.

T. 18

Vierailija
24/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä deittaile, pysy kotona.

Vierailija
25/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko âhŧéríiñ?

Vierailija
26/26 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en halua lääkkeitä syövää naista, heidän halunsa ovat mennyttä, eivätkä nauti seksistä. Kokemusta on.