Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassun kuuloista, että toiselle lapselle annetaan hienosteleva nimi ja

Vierailija
19.12.2014 |

toiselle taas ihan tavis.

Mun tutun tuttukin oli kuulemma laittanut tytölle nimen Minea ja pojalle Atte.

Eikö pojallekkin olisi voinut laittaa jonkun yhteensopivamman nimen siskonsa kanssa esim Mikael?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mä antaisin perintönimet tyttärille (joita mulla ei ole) niin mun mummojen mukaan ne olisi Amanda ja Liisa, miehen mummojen Götä ja Esteri. Että aina ei käy tasan noi nallekarkit...

Vierailija
22/23 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös erilaiset nimisarjat, kun on uusperhe. Nimet kuvaavat kyllä aikaansakin, koska 90-luvun alussa syntynyt poika esimerkiksi on Jimi!

2min

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:46"]

Mua ottaa sen sijaan päähän kun exä bimbovaimonsa kanssa laittoivat vauvalleen hienostelunimen kun taas minun ja exän lapsella on tosi yleinen ns. tavis nimi. Ei voineet sitten yhtään miettiä, mutta mitäpä muuta tuolta naiselta voikaan odottaa. Tottakai piti oikeen tyttö tehdä jotta voidaan nimetä kunnon prinsessanimellä, huoh.....

[/quote]

No tuo kertoo vain sen että nykyinen muija on wt, ja valitettavasti myös sen että hienostelu(lähiöprinsessa?)nimi saattaa vielä kostautua lapsen tulevilla työpaikkahakemuksilla jos etu- ja sukunimiyhdistelmä näyttää jotenkin epäsopivalta ja kaikki rekrytoijat nauraa sille ja heittää hakemuksen ö- tai bimbomappiin.

[/quote]

kerrottiinko tässä mikä lapsen sukunimi on? jos se on esim. von hesselhof niin uskon että se vanessa on ihan ok nimi, jopa parempi kuin se maija :) Voihan tuon prinsessanimisen lapsen äiti olla ns. hienommasta suvusta tms. (ja sillä voi olla esim joku perinne) kun tämä katkera kirjoittaja Niconsa kanssa. Ennemmin tuli vaikutelma kirjoittajalla olevan jotakin muuta hampaankolossa kuin pelkkä nimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi