Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkymättömissä oleva patti korvan alla

Vierailija
19.12.2014 |

Hei! Olen 16-vuotias poika ja huomasin jo n. 1,5v sitten että n. sentti vasemman korvani alapuolella, leukaluun ja niskan jänteen kohdalla on patti. Pattia ei näy, ja pitää jonkin verran painaa että sen edes tuntee. leveydeltään ja pituudeltaan se on jonkin 1,5-2cm. Kun pattia painaa niin se joskus aina muljahtaa. Kävin kuukausi sitten lääkärillä ja terkkarilla ja molemmat sanoivat että se on vain jotain kaulan rakennetta tms. eivätkä edes olleet tuntevinaan mitään erityistä siellä ei kuulemma yhtään turvonnutta imusolmuketta, mutta minua huolestuttaa se että toisella puolella ei ole täysin samanlaista, vaan pienempi ja hieman pehmeämpi sellainen. Eli lääkäri ja terkkari sanoivat ettei ole ainakaan imusolmuke ja että on normaalia, mutta minua huolestuttaa se että se on kovempi ja isompi kuin toisella puolella. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti? Mun miehellä tulee niitä aika-ajoin niskaan, häviää tai sitten kasvaa ja puhkeaa. Itselle tulee välillä korvan taakse joku patti, epäilen rustoutumaa koska on ihan korvassa kiinni. Häviää itsestään, kun pari viikkoa painelee. Jos lääkäri on tutkinut hyvin, pitäisi kaikki olla kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla