Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt Qlairaa yli vuoden. Vuoto tulee edelleen väärään aikaan

Vierailija
18.10.2021 |

Koskaan kierto ei tule niiden tummien nappien jälkeen, vuoto alkaa aina noin viikon etukäteen. Laatan ensimmäisten nappien kohdalla tunnen mieöestäni selvästi ovulaatio kivut. Eikö nämä ole mulle riittävän tehokkaat? Raskaaksi en onneksi ole kuitenkaan tullut. Ikää on 42 ja gynekologi suositteli näitä rajujen pms-oireiden helpottamiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että mitään muuta huonoa sanottavaa näistä ei ole, siksi tämä vuoto ärsyttää

Vierailija
2/4 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysyny asiaa gyneltä? Ilmeisesti tuo Qlaira on tällä hetkellä ainoa hieman iäkkämmille sopiva, luonnollisen oloista hormoonia sisältävä e-pilleri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama! Vaihdoin Yasminelleen takaisin (olin vaihtanut Qlairaan veritulppariskiä pienentääkseni) ja ongelma hävisi, eli en usko että oli ikään liittyvää (40 v, hoikka, muuten ei riskitekijöitä eli sillä uskalsin siihen Yasminelleen palata)

Vierailija
4/4 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynellä oli tarjota slinda merkkiset, sanoi että ne ei auta niin hyvin pms oireisiin ja välivuodot tavallisempia. En voi ns. palata vanhaan, kun en ole käyttänyt muita pillereitä ja muita ei tässä iässä suositella. Hormonikierukka olisi myös vaihtoehto. Se minulla oli 15v sitten. Sinnittelin puoli vuotta jatkuvan vuodon kanssa ja otin sen pois. Sen vuoksi sitä en enää halua. Eikö ovulaation poistoon ole muuta keinoa kuin nämä, jotka tuntuu toimivan huonosti. Eikä mitään toivoa, että voisi kiertoa pidentää, vuoto tulee ihan väkisin. Taidan varata taas ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi