Kelpaako miehille työtön nainen?
Kommentit (47)
Isolle osalle miehistä naisen työstatuksella ei ole mitään merkitystä.
Isolla osalle naisista miehen työstatuksella on KAIKKI MERKITYS. Iso osa naisista ei halua deittailla miestä, vaan hänen työpaikkaansa (lue: palkkaa).
Millään ei ole mitään merkitystä kunhan nainen on hoikka.
Kyllä, mutta muijille ei kelpaa työtön mies. :)
Eikös joku työstatus ole pienin miinus? Luonne, ulkonäkö ja kiinnostuksen kohteet varmaan tärkeämpiä?
Vierailija kirjoitti:
Isolle osalle miehistä naisen työstatuksella ei ole mitään merkitystä.
Isolla osalle naisista miehen työstatuksella on KAIKKI MERKITYS. Iso osa naisista ei halua deittailla miestä, vaan hänen työpaikkaansa (lue: palkkaa).
Totta turiset! Sellaisia muijat ovat. Paras olla vapaaehtoisesti sinkku.
Kelpaa jos nainen duunaa mulle kodin hengettärenä ja antaa pildeä
Ei kuka tahansa, mutta työttömyys ei ole este.
Ei. Elintasoeromme olisi liian suuri.
EI pysyvään parisuhteeseen, mutta väliajalle kyllä.
Jos on vain kaunis niin kyllä. Tärkeintä että nainen on kaunis!
Minä, nainen, olen pitkästä aikaa etsinyt työtä, mutta vaikea on. Toinen ei maksa palkkaa, toinen ehtii 0- .. soppareita.
Jos työttömyydestä huolimatta on posiitiivinen elämänasenne ja intohimoja, eikä ole päihdeongelmia tai huomattavia mielenterveysongelmia ja jos on työtön vasten tahtoaan (koulutusta, hakenut töitä), niin kyllä. Tärkeintä on se, että voi keskustella yhdessä asioista ja tehdä asioita yhdessä sekä se, että molempien itsetunto on kunnossa.
M35
Mitä Ap luulee Instabeibien olevan?
Riippuu vähän siitä, mikä se työttömyyden syy on.
omalle miehelleni ainakin kelpasi
Mulle kelpaa jos on nätti ja nuori <25v. Oon rikas ja tottunut elättämään naiset.
Kauniihko nainen ei voi olla epäsuosittu, pitempään työtön tai miehetön jos pääkopassa on suurin osa asioista kunnossa.
Miehenhän tulee aina "pärjätä omillaan" mutta jos pärjää omillaan itsekseen työttömyyskorvauksella muuttotappiokunnassa ei ole oikein kysytty töissä käyvien minkään painoindeksin omaavien naisten keskuudessa. Monet jännät miehet kuten vaikkapa taiteelliset miehet taas voivat olla työttömiä mutta suuresti kiinnostavia.
Jos ei ole läski niin tietysti. Koska palstamiesten mielestä hoikkuus on ainoa ominaisuus joka naiselta vaaditaan.