Venäläisten naisten kauneus liioiteltua?
Katsoin eilen Suomi-Venäjä lätkämatsin ja siellä niitä venäläisiä naisia oli, ei mitään ihmeellistä ja osa susirumia, jotkut ok näköisiä. Ja hekin jotka noissa matseissa käyvät, niin taitavat olla sitä parempaa väkeä, vielä rumempaa sakkia löytyy.
En ole ikinä tajunut tätä jonkun kansan hehkuttamista kauniiksi. Luuleeko ihmiset, että tavikset näyttävät samalta kuin jotkut huippumallit, missit tai näyttelijät mitä näkee televisiossa esimerkiksi. Taitaa se nyrkkisääntö olla jokaisen kansakunnan kohdalla, että se 0,1-1% ihmisistä on oikeasti tosi hyvännäköisiä, loput on mitä on.
Olen tämän muuten huomannut jo matkustellessa, tavalliset tallaajat eivät ole missään maassa kovin kummoisen näköisiä. Vedän tässä senverran kotiin päin, että minun silmään suomalaiset naiset ovat aina näyttäneet kauniimmilta kuin muun maalaiset, aina mukava palata reissuilta kotiin, kaikki eivät ole samaa mieltä, mutta tämä on minun vakaa mielipiteeni asiasta.
T.M30v
Kyllä venäläisten naisten kauneus on ihan ympäri maailmaa tiedostettu asia. Valitettavasti suomalaisella tonttu-lookilla ei enää pärjää...
http://www.ucityguides.com/cities/top-10-countries-with-the-most-beautiful-women.html