Venäläisten naisten kauneus liioiteltua?
Katsoin eilen Suomi-Venäjä lätkämatsin ja siellä niitä venäläisiä naisia oli, ei mitään ihmeellistä ja osa susirumia, jotkut ok näköisiä. Ja hekin jotka noissa matseissa käyvät, niin taitavat olla sitä parempaa väkeä, vielä rumempaa sakkia löytyy.
En ole ikinä tajunut tätä jonkun kansan hehkuttamista kauniiksi. Luuleeko ihmiset, että tavikset näyttävät samalta kuin jotkut huippumallit, missit tai näyttelijät mitä näkee televisiossa esimerkiksi. Taitaa se nyrkkisääntö olla jokaisen kansakunnan kohdalla, että se 0,1-1% ihmisistä on oikeasti tosi hyvännäköisiä, loput on mitä on.
Olen tämän muuten huomannut jo matkustellessa, tavalliset tallaajat eivät ole missään maassa kovin kummoisen näköisiä. Vedän tässä senverran kotiin päin, että minun silmään suomalaiset naiset ovat aina näyttäneet kauniimmilta kuin muun maalaiset, aina mukava palata reissuilta kotiin, kaikki eivät ole samaa mieltä, mutta tämä on minun vakaa mielipiteeni asiasta.
T.M30v
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:28"]
Oletko huomannut kuinka kesällä sitä joka kerta hämmästyy kuinka paljon kauniita naisia tässä maassa on. Välillä ehkä unohtuu suomalaisten naisten kauneus kun tarvotaan pitkiä aikoja pimeässä, loskassa ja räntäsateessa. Pukeutuminen on tietenkin kelin mukaista, ei kai kukaan hullu lähde korkkareilla tonne jään sekaan heilumaan, varsinkaan rattaiden kanssa.
ap
Mielein kielin, et sinä täältä naista saa vaikka miten nuolisit. Ihan tiedoksesi, Venäjällä on lunta ja jäätä enemmän kuin Suomessa, silti ne naiset haluavat panostaa itseensä, näyttävät hyviltä kun osaavat ja haluavat, siinä on se ero suomalaisten ja venäläisten naisten välillä.
Tottakai suomalaisetkin naiset ovat kauniita ja näyttisivät kauniilta jos vaivautuisivat laittamaan itseään. Suuri on meisän naisista kulkee grokseissa, tennissukissa ja salihousuissa, sellaisissa asusteissa ei näytä kukaan hyvältä.
[/quote]
Eipä ole aina suomalaisissa miehissä kehuttavaa (okei, venäläiset miehet ne vasta rumia on!!), viime vuosina onneksi myös miehet ovat alkaneet katsoa peiliin, löytäneet silitysraudan ja parturin puhelinnumeron ;)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:28"]Suuri on meisän naisista kulkee grokseissa, tennissukissa ja salihousuissa, sellaisissa asusteissa ei näytä kukaan hyvältä.
[/quote]
Itseasiassa suomalaisista naisista seksikkäimmin tuntuu pukeutuvan tuo urheileva osa salille mennessään. Silloin kyllä näkee muotoja nuolevia vaatteita. Salihousut eivät ole enää kirosana minulle. Kiitos kompressiohousujen. :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:28"]
Oletko huomannut kuinka kesällä sitä joka kerta hämmästyy kuinka paljon kauniita naisia tässä maassa on. Välillä ehkä unohtuu suomalaisten naisten kauneus kun tarvotaan pitkiä aikoja pimeässä, loskassa ja räntäsateessa. Pukeutuminen on tietenkin kelin mukaista, ei kai kukaan hullu lähde korkkareilla tonne jään sekaan heilumaan, varsinkaan rattaiden kanssa.
ap
Mielein kielin, et sinä täältä naista saa vaikka miten nuolisit. Ihan tiedoksesi, Venäjällä on lunta ja jäätä enemmän kuin Suomessa, silti ne naiset haluavat panostaa itseensä, näyttävät hyviltä kun osaavat ja haluavat, siinä on se ero suomalaisten ja venäläisten naisten välillä.
Tottakai suomalaisetkin naiset ovat kauniita ja näyttisivät kauniilta jos vaivautuisivat laittamaan itseään. Suuri on meisän naisista kulkee grokseissa, tennissukissa ja salihousuissa, sellaisissa asusteissa ei näytä kukaan hyvältä.
[/quote]
Eipä ole aina suomalaisissa miehissä kehuttavaa (okei, venäläiset miehet ne vasta rumia on!!), viime vuosina onneksi myös miehet ovat alkaneet katsoa peiliin, löytäneet silitysraudan ja parturin puhelinnumeron ;)
[/quote]
Suomalaiset ovat lähentyneet enemmän muuta Eurooppaa, Suomi ei nykyään ole ihan samanlainen peräkylä kuin joskus ennenvanhaan ja se näkyy sukupolvi sukupolvelta enemmän myös pukeutumisessa.
Ei ne venälaiset yhtään kauniimpia ole, mutta pukeutuvat/laittautuvat naisellisemmin kuin suomalaiset. Joskus se laittautuminen menee, no..ehkä jo vähän överiksikin. 10cm hutsukorot ei pue ketään, enkä itse tykkää liiallisesta meikistä. Itselläni pari venäläistä työkaveria siis.
Olen aika pitkälle samoilla linjoilla kuin ap. Venäjällä on varmasti kauniita naisia, mutta on myös niitä toisenlaisia. Mutta pitää muistaa, miten suuri väestöpohja siellä on. Kyllä niihin miljooniin ja taas miljooniin mahtuu monennäköisiä ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin.
Suomalaiset miehethän ovat kieli pitkällä lääpällään venäläisten naisten perään juurikin näiden "kauneuden" tähden. Korkeat kopisevat korot, minihame, vahva meikki ja voimakas hajuveden lemu sokaisevat ja pyörryttävät suomalaiset miehet mennen tullen. Ikävä vaan, että useimmat miehet perustavat käsityksensä vain yhden ammatin harjoittajien ulkonäköön.
Sitä ap:n käsitystä vain jäin miettimään ja ihmettelemään, ovatko ulkonäkö ja varallisuus / hyväosaisuus jotenkin kytköksissä toisiinsa? Tietyst, jos varaa on, voi ostella kalliimpia vaatteita sun muuta, mutta vain sokea mies voi väittää, että raha tekee kauniiksi, jos ei ole synnynnäisesti kaunis. Köyhän tytön kauneus voi olla köyhän kuoren alla, mutta kyllä se löytyy, jos niin halutaan.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:49"]
Ei ne venälaiset yhtään kauniimpia ole, mutta pukeutuvat/laittautuvat naisellisemmin kuin suomalaiset. Joskus se laittautuminen menee, no..ehkä jo vähän överiksikin. 10cm hutsukorot ei pue ketään, enkä itse tykkää liiallisesta meikistä. Itselläni pari venäläistä työkaveria siis.
[/quote]
Kauneus on katsojan silmässä... itsehän diggailen noita 10cm hutsukorkojakin.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:51"]
Olen aika pitkälle samoilla linjoilla kuin ap. Venäjällä on varmasti kauniita naisia, mutta on myös niitä toisenlaisia. Mutta pitää muistaa, miten suuri väestöpohja siellä on. Kyllä niihin miljooniin ja taas miljooniin mahtuu monennäköisiä ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin.
Suomalaiset miehethän ovat kieli pitkällä lääpällään venäläisten naisten perään juurikin näiden "kauneuden" tähden. Korkeat kopisevat korot, minihame, vahva meikki ja voimakas hajuveden lemu sokaisevat ja pyörryttävät suomalaiset miehet mennen tullen. Ikävä vaan, että useimmat miehet perustavat käsityksensä vain yhden ammatin harjoittajien ulkonäköön.
Sitä ap:n käsitystä vain jäin miettimään ja ihmettelemään, ovatko ulkonäkö ja varallisuus / hyväosaisuus jotenkin kytköksissä toisiinsa? Tietyst, jos varaa on, voi ostella kalliimpia vaatteita sun muuta, mutta vain sokea mies voi väittää, että raha tekee kauniiksi, jos ei ole synnynnäisesti kaunis. Köyhän tytön kauneus voi olla köyhän kuoren alla, mutta kyllä se löytyy, jos niin halutaan.
[/quote]
Joillakin se kauneus on tosiaan kuoren alla, kun muistelee jotain entisiä yläaste tai muita kavereita jotka ovat hakeneet sitä omaa identiteettiään, niin onhan se ero aika valtava monien kohdalla sitten kun on löydetty oma tyyli ja itsevarmuus.
Jotkut noista vanhoista kavereista tosiaan pisti sen kilon pakkelia naamaan ja ajatteli, että se on se juttu :D Hauskahan noille vanhoille riparikuville on esim nauraa, minullakin sellainen tukkamalli, että voi luoja kuinka hävettää, melkein jokaiselta sukulaiselta löytyy tuo kuva. Siskosta on kanssa niin huvittava riparikuva, kilo pakkelia naamassa ja kihara tukka, ei edes näytä samalta ihmiseltä kuin nykyään.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:51"]
[/quote]
Kotiäiti? Tuskin viittaat ilotyttöhin, he harvemmin rattaiden kanssa liikkuvat. Korot, hame (ministä plussaa), meikki (vahvakin voi olla hyvännäköinen, toki senkin saa överiksi) ja hajuvesi (överi on överi...) toki voittavat jos vastassa on tennarit, farkut, ei meikkä ja ei hajuvettä. Ei, en vaadi enkä oleta, että roskista varten pukeudutaan ja meikataan. En edes että aina kaupungille lähtiessä, mutta edes joskus...
t: mies kaakonkulmalta
Ap varmasti näyttää samalta kuin jossakin vuosikymmeniä sitten otetussa kuvassa? Jos näyttää, ei kuulu ainakaan niihin trendikkäisiin miehiin ja jos ei näytä, on jollakin tavalla sokeutunut näkemään mutokset muissa kuin itsessään.
Vaikka vain muutama prosentti väestöstä olisikin niitä hyvännäköisiä, niin kyllä niitä on enemmän maissa joissa väkeä on paljon. En kauheasti ole matkustellut, mutta esimerkiksi Japanissa näin kyllä huomattavasti enemmän hyvännäköisiä ja tyylikkäitä ihmisiä. Mutta kyllä rumiakin. Onhan tuolla moninkertaisesti enemmän ihmisiä kuin täällä Suomessa. Venäläisistä en osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:03"]
Ap varmasti näyttää samalta kuin jossakin vuosikymmeniä sitten otetussa kuvassa? Jos näyttää, ei kuulu ainakaan niihin trendikkäisiin miehiin ja jos ei näytä, on jollakin tavalla sokeutunut näkemään mutokset muissa kuin itsessään.
[/quote]
Työn puolesta joudun käyttämään pukua, vapaalla pukeudun rennosti farkut ja hyvännäköistä paitaa, kenkiin olen aina panostanut ihan terveydenkin takia jne..Urheillessa tietenkin kelin mukaan. Siisti ja huoliteltu ulkonäkö on minulle aina ollut tärkeää, siitä tulee hyvä fiilis. Lähes kaikki kaverit on samanlaisia.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:09"]
Työn puolesta joudun käyttämään pukua, vapaalla pukeudun rennosti farkut ja hyvännäköistä paitaa, kenkiin olen aina panostanut ihan terveydenkin takia jne..Urheillessa tietenkin kelin mukaan. Siisti ja huoliteltu ulkonäkö on minulle aina ollut tärkeää, siitä tulee hyvä fiilis. Lähes kaikki kaverit on samanlaisia.
ap
[/quote]
Puku on muuten hyvä, jos ei ole mallin mitoissa tai muuten haastavampi vartalon muoto. Tai ainakin harvemmin olen kuullut kenenkään korjauttavan vaatteita istumaan paremmin, jollei kyseessä ole ollut puku. Ja hyvin istuva vaate saa kantajansa näyttämään paremmalta. Lisäksi vaate näyttää kuluneenakin siistiltä, jos materiaalit ovat laadukkaat.
Mielestäni useimmiten venäläisillä naisilla on sirompi rakenne ja suloisemmat kasvot. Näyttävät jotenkin enemmän naisellisemmilta piirteiltään. Toki poikkeuksiakin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:49"]
Mielestäni useimmiten venäläisillä naisilla on sirompi rakenne ja suloisemmat kasvot. Näyttävät jotenkin enemmän naisellisemmilta piirteiltään. Toki poikkeuksiakin löytyy.
[/quote]
Jaa-a, onkohan piirteet vai pukeutuminen? Venäläiset ovat kuitenkin pläskiä kansaa: http://themoscownews.com/russia/20121211/190992372.html
Suomessa hiihdetään siinä samassa muodottomassa pusakassa oli pinkeä tai pläski. Venäläinen nainen näyttää jos on jotain näytettävää. Täällä haukutaan huoraksi, jos käyttää Freddyjä ja näyttää vähän tissivakoa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:49"]
[/quote]
Jaa-a, onkohan piirteet vai pukeutuminen? Venäläiset ovat kuitenkin pläskiä kansaa: http://themoscownews.com/russia/20121211/190992372.html
Suomessa hiihdetään siinä samassa muodottomassa pusakassa oli pinkeä tai pläski. Venäläinen nainen näyttää jos on jotain näytettävää. Täällä haukutaan huoraksi, jos käyttää Freddyjä ja näyttää vähän tissivakoa.
[/quote]
Hah, olen kyllä Venäjällä ollut ja en yhtäkään selkeästi ylipainoista tainut nähdä... Mutta korostan edelleen, poikkeuksia löytyy!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:39"]
Vedän tässä senverran kotiin päin, että minun silmään suomalaiset naiset ovat aina näyttäneet kauniimmilta kuin muun maalaiset, aina mukava palata reissuilta kotiin, kaikki eivät ole samaa mieltä, mutta tämä on minun vakaa mielipiteeni asiasta.
T.M30v
[/quote]
Mulla tuttavapiirissä paljon ulkomaalaisia miehiä ja heistä jokainen on sanonut aivan samaa. Suomessa on keskiarvoa enemmän kauniita naisia kuin muissa maissa.
Moni suomalainen nainen olisi ok, jos pitäisi painon edes siedettävissä lukemissa, eikä liikaa tatuointeja. Katsoin Suomein kauheimmat tatuointi ohjelmaa. Lähes kaikki reilusti tatuoidut naiset ovat ylipainoisia, mikä yhteys näillä on?
Venäläisissä on suhteellisesti enemmän korostuneen tiimalasivartaloisia naisia, suomalainen on suorempaa ja usein myös aavistuksen harteikkaampaa mallia, vaikka olisikin ns, hyväkroppainen. Suomalaisen kanssa kuitenkin helpointa tulla toimeen, joten kotimainen on valintani.
Harmittaako katsella sitä persjalkaista pottunokkaa...
Ystäväni Briteistä kävi Helsingissä elokuussa ja ihasteli kovasti kauniita ja tyylikkäitä suomalaisia.