Voiko teidän mielestä ihastuksilleen tahtomattaan lähettää (ov)
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:04"]Yleensä niitä kait vain 1 kerrallaan ;D
Mut joo, kyllä varmaankin voi lähettää.
[/quote]täh? Olen 3:een ihastunut. AP
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:04"]Yleensä niitä kait vain 1 kerrallaan ;D Mut joo, kyllä varmaankin voi lähettää. [/quote]täh? Olen 3:een ihastunut. AP
[/quote]
Oikeesti kolmeen? Oletko mies?
Mulla se yks ihastus poissulkee kaikki muut. Mutta aviossa siis olen enkä antaisi ihastuksen johtaa mihinkään.
Ihmisen ei ole mahdollista olla ihastunut kuin yhteen henkilöön kerrallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:04"]Yleensä niitä kait vain 1 kerrallaan ;D Mut joo, kyllä varmaankin voi lähettää. [/quote]täh? Olen 3:een ihastunut. AP
[/quote]
Oikeesti kolmeen? Oletko mies?
Mulla se yks ihastus poissulkee kaikki muut. Mutta aviossa siis olen enkä antaisi ihastuksen johtaa mihinkään.
[/quote]En kun nainen ja en minäkään anna johtaa mihinkään, samasta syystä. ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:14"]Ihmisen ei ole mahdollista olla ihastunut kuin yhteen henkilöön kerrallaan.
[/quote]Ja millähän perusteella? Itselläni kaksi.
Kyllä varmasti ihastuneena lähettää jotain "signaaleja". Mutta sitä olen miettinyt, että huomaako vastapuoli nämä herkemmin, jos on itsekin kiinnostunut.
Kai sitä pitää vaan "antaa lähettää". Tarkoitan, tuntuu että mitä enemmän yritän estää sitä enemmän sen huomaa. Tai sitten toinen voi luulla, että vihaan.
ap
Olen hyvin harvoin ollut oikeasti ihastunut johonkin, ja silloin tunne kyllä on niin voimakas, että pistää pasmat ihan sekaisin ja saan oikein varoa käyttäytymistäni, etten nolaisi itseäni täydellisesti. Ulosanti on siis ehkä yläasteikäisen pissiksen tasoa ja naama tyhmässä virneessä.
Tuoreimman tapauksen suhteen tässä kävi kuitenkin onnellisesti, sillä mies pyysi minua ulos ja selvisi, että tunne oli ollut ja on molemminpuolinen :)
Voi perse, posket helotti punasena ja pimppi oli märkänä! Henkilö tuskin arvas, että hänestä johtui.
ap
Kyllä varmaan voi lähettää. Itse ihastun helposti ja usein ja joskus huomaan että toinen huomaa jälkijunassa signaalini kun olen jo ihastunut johonkin toiseen.
Yleensä niitä kait vain 1 kerrallaan ;D
Mut joo, kyllä varmaankin voi lähettää.