Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä odotatte joululahjoja?

Vierailija
18.12.2014 |

Itse vähän epäilen, etten taaskaan saa mitään mistä todella pitäisin. Olen jopa pyytänyt mieheltäni suoraan yhtä sarjakuva-albumia, mutta tiedän ettei hän ole sitä.saanut tilattua. Luultavasti hän viime hetkellä ostelee jotain pientä roinaa jolla ei tee mitään. Hänen perheessään on sellainen ollut tapsna. Viime jouluna sain pari naistenlehteä, ristikkolehden ja pleikka-pelin. Ristikko jäi tekemättä, peli on edelleen avaamatta. Mitä järkeä ostaa peli, kun valittaa candy crushistakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla, mitä mulle on keksitty:) en oo toivonu mitään keltään, oon sanonut, että ostaa jotain jos löytyy jotain kivaa mitä haluu ostaa.

Vierailija
2/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo jaettu lahjat :) Mies on poissa joulun niin vietettiin jo joulua etukäteen. Ihania lahjoja tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein uskalla odottaa mitään, ainakaan mieheltäni. Siis tiedän, että lahjan häneltä saan mutta nyt on ensimmäistä kertaa saanut itse keksiä, että mitä mulle hommaa. Toivon totisesti, ettei paketista ilmesty mitään krääsää..

Vierailija
4/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innoissani, koska saan hienot kengät (jotka itse valitsin).

Vierailija
5/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en saa mitään. Kuten en aikasempinakaan vuosina. Yleensä ostan jonkun viinipullon tms. ja paketoin ja laitan kuusen alle etteivät lapset ihmettele miksi äiti ei saa yhtään lahjaa vaikka on ollut tosi kiltti.

Vierailija
6/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keittiöremontti meneillään. Uuni ja keittotaso on vielä paketissa. Tämä lahja antaa odottaa ja menee ensivuoden puolelle.  Lapset on nuoria aikuisia, pieni rahalahja heille. Joulun jälkeen alkaa ale-myynnit, ostakoon kaikkea mieluisaa, mitä saavat sillä rahalla irti. Joulun vietämme mummolassa. Ostan ja teen ruoat siellä. Tiedossa hieman erilainen joulu. Kuitenkin parasta kaikessa on, että ollaan yhdessä ja kaikilla on joulumieli.

Vierailija
7/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai taas"

Vierailija
8/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota mitään niin saatan yllättyä iloisesti. :) Mieheltä saan yleensä kirjan tai pari. Itsekin ostin hänelle (ale) kirjan ja lahjakortin vaatekauppaan, koska hän todella tarvitsee uudet housut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän