Anoppi antoi miehelleni syntymäpäivälahjan saatesanoin
Eli mieheni täytti vuosia ja hänen äitinsä antoi pojalleen kauniin marimekko-pyyhkeen lahjaksi. Antaessaan lahjan hän mainitsi vielä että se on sitten mieheni pyyhe eikä sitä saa muut käyttää.
Olemme olleet yli 10v naimisissa (nuoresta asti yhdessä) ja meillä on lapsia ja hyvä avioliitto. Siitä huolimatta tuntuu että anoppi jaksaa aina pienillä sutkautuksilla osoittaa sen kuinka hän ei pidä minusta. Yritän olla hänellä aina ystävällinen ja kohtelias ja tuntuu kurjalta että hän käyttäytyy näin. Minulle hän ei ole koskaan antanut mitään lahjaa tai edes onnitellut (vaikka olen valmistunut suhteemme aikana niin ylioppilaaksi, maisteriksi, saanut kaksi lasta ja vakituisen työpaikan). Minun vanhemmat taas osoittavat esimerkiksi joululahjat aina meille molemmille...
Kommentit (22)
Tuliko hässäkkää, veditkö akkaa pataan? Ethän ole harmaa maantien värinen hissukka?
Näinhän se on.
Ja kun tätä palstaa lukee niin harvapa miniä antaa arvoa anopilleen. Onneksi minä osasin valita mieheni fiksusta perheestä. Anoppini oli ihana! Onneksi hän sai elää pitkän elämän, kuoli vasta kun lapsemme olivat jo aikuisia.