Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eih, voiko raskauspahoinvointi alkaa 2 päivää kiinnittymisen jälkeen..

Vierailija
18.12.2014 |

..vai mitä hittoa tää on?

Kysyy epätietoinen, jolla viimeksi alkoi vasta rv 12 tienoilla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen alkanut oksentelemaan jo ensimmäisillä raskausviikoilla ja sitä jatkuu ainakin sen 3kk. Kuulun niihin joilla raskauspahoinvointi on epätavallisen voimakas, joten jouduin alkuraskaudessa suoraan saikulle ja pari kertaa sairaalaan. Eli kyllä voi.

Vierailija
2/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi tietää kiinnittymisen päivän tarkkuudella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:04"]

Itsehän olen alkanut oksentelemaan jo ensimmäisillä raskausviikoilla ja sitä jatkuu ainakin sen 3kk. Kuulun niihin joilla raskauspahoinvointi on epätavallisen voimakas, joten jouduin alkuraskaudessa suoraan saikulle ja pari kertaa sairaa

Ensimmäisellä raskausviikolla ei vielä olla edes raskaana.

Vierailija
4/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tulla oireita tosi aikaisin. Itselläkin oli ja ihan sen vuoksi suljin raskaudenmahdollisuuden pois mikä mua vaivaa-listalta. Mutta kyllä ne vaan olivat raskausoireita. Niitä hoitajallekkin ihmettelin ja hän mulle kalenterin kanssa taivutti rautalangasta hedelmöittymispäivän jne. Koska siis kerroin yhdynnän ajankohdan ja munasolun irtoamisen (mitä tosiaan luulin alkaviksi menkoiksi, minulla pco ja epäsäännöllinen kierto ja mällit olivat sisällä 5pvää ja ovis, vtu mikä "tuuri")

Vierailija
5/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:06"]

[/quote]

Nää on näitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kyttäillä oman kehonsa tuntemuksia ja jok'ikinen pierukin on jotain raskauden aiheuttamaa nippailua.

Vierailija
6/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, pahoinvointi on alkanut kahdesti noin viikko sen jälkeen kun on harrastettu seksiä ja sitten siitä viikko tai pari ja on plussa tullut testiin. vois riittää jo, kerta kerralta pahenee ja herään yölläkin kun on huono olo :/

Vierailija
7/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:09"]

Kyllä voi tulla oireita tosi aikaisin. Itselläkin oli ja ihan sen vuoksi suljin raskaudenmahdollisuuden pois mikä mua vaivaa-listalta. Mutta kyllä ne vaan olivat raskausoireita. Niitä hoitajallekkin ihmettelin ja hän mulle kalenterin kanssa taivutti rautalangasta hedelmöittymispäivän jne. Koska siis kerroin yhdynnän ajankohdan ja munasolun irtoamisen (mitä tosiaan luulin alkaviksi menkoiksi, minulla pco ja epäsäännöllinen kierto ja mällit olivat sisällä 5pvää ja ovis, vtu mikä "tuuri")

[/quote]

Miksi "tuuri"? Eikö lapsi ollut toivottu?

Vierailija
8/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:06"]

[/quote]

Nää on näitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kyttäillä oman kehonsa tuntemuksia ja jok'ikinen pierukin on jotain raskauden aiheuttamaa nippailua.

[/quote]

Minulla on kyllä paljonkin muuta tekemistä, mutta satun tuntemaan munasolun irtoamisen kyttäämättäkin. Opin tajuamaan sen nipistyksen merkityksen munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen, kun siitä jäi muistijälki noiden kapistuksien sijainnista kehossani. Sitä ennen varmaan ohitin sen jonain random-tuntemuksena, joka ei niin jäänyt mieleen.

Olen myös aina jo seksin jälkeen tiennyt, tärppääkö sillä kerralla vai ei (jokaisella kerralla oikein, tähän sisältynyt 3 raskauden alkamista ja lukemattomia kertoja, kun raskaus ei ole alkanut). 

ap

Vierailija
9/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aina jo seksin jälkeen tiennyt, tärppääkö sillä kerralla vai ei (jokaisella kerralla oikein, tähän sisältynyt 3 raskauden alkamista ja lukemattomia kertoja, kun raskaus ei ole alkanut). 

ap
[/quote] Miten tuo on mahdollista? :o

Vierailija
10/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuli vahingossa lainaa nappi

Vierailija
11/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:59"] Miten tuo on mahdollista? :o

[/quote]

En ole tuntenut varsinaista hedelmöittymistä, mutta se on tapahtunut aina silloin, kun olen nauttinut seksistä poikkeuksellisen paljon. Siitä nykyään jo tiedänkin, onnistuiko vai ei. :D On sekin toki mahdollista että nuo kaikki kerrat ovat olleet vain tuuria. Nyt jänskättää, tuleeko neljännen kerran oikeaan osunut veikkaus (seksin nautinnollisuuden perustella minun pitäisi olla taas raskaana - viikon sisällä selviää miten on).

ap

Vierailija
12/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:59"] Miten tuo on mahdollista? :o

[/quote]

En ole tuntenut varsinaista hedelmöittymistä, mutta se on tapahtunut aina silloin, kun olen nauttinut seksistä poikkeuksellisen paljon. Siitä nykyään jo tiedänkin, onnistuiko vai ei. :D On sekin toki mahdollista että nuo kaikki kerrat ovat olleet vain tuuria. Nyt jänskättää, tuleeko neljännen kerran oikeaan osunut veikkaus (seksin nautinnollisuuden perustella minun pitäisi olla taas raskaana - viikon sisällä selviää miten on).

ap

[/quote]

Ja siis sekin toki helpottaa, että minulla on täysin säännöllinen 28 päivän kierto, joten tiedän täsmälleen milloin ovulaatio on (ja lisäksi nykyisin tunnenkin sen).

ap

Vierailija
13/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulla alkoi rv 2+6. 

Vierailija
14/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:18"]

Voi, mulla alkoi rv 2+6. 

[/quote]

Siis ennen kuin alkio oli kiinnittynyt kohtuusi? Vai sinulla on lyhyt kierto?

Vierailija
15/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus yleensä todetaan rv 4 ja aina sanotaan, ettei ennen sitä voi olla oikein mitään tuntemuksia, mutta myös minulla oli. Tosin ei pahoinvointia, se alkoi vasta rv 6, mutta suussa oli metallinmaku ja koko ajan juoksin vessassa. Näistä syistä tein testin vähän ajoissa ja tuli poikittainen viiva, niin piti tehdä testi vielä seuraavana päivänä uudestaan.

Vierailija
16/16 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahoinvointia jo viikkoa ennen kun menkat piti alkaa. Raskaana olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi