Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla on 24 tuntia aikaa kadota jäljettömiin. Minne lähdet?

Vierailija
18.10.2021 |

Toisen ketjun innoittamana. OIetetaan, että sun täytyy kadota 24 tunnin sisällä. Saat lähteä minne vain. Minne lähdet / menet?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen lasiseen lentokoneeseen ja karautan kuun pimeälle puolelle.

62/67 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Pohjois-Thaimaahan tai Waziristaniin tai muualle Pakistanin takamaille. Jälkimmäisessä voisi kasvattaa kunnon jihad-parran niin ei erottuisi paikallisista. Naisena voisi pitää täyttä niqabia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan kaapumuslimiksi.

Tämä. Kaapu päälle ja lippu vaikka Turkkiin. Siellä olisi vielä suht siedettävää elää jos ei harrastaisi mitään yhteiskunnallista toimintaa, ja kaapu päällä tuskin kukaan tunnistaisi ikinä missään.

Paitsi että kaapu päällä Turkissa erottuu porukasta kuin valkoinen Afrikassa.

Vierailija
64/67 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse lähteä mihinkään. Olen jo kadonnut muutenkin. Ei ole ystäviä, eikä ketään. Kadullakin saa kävellä ihan rauhassa. Kukaan ei huomaa. 

Vierailija
65/67 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt tätä ja päädyin siihen että Espanjaan, joko Barcelonaan ja Madridiin.

Junalla posotan Euroopan låpi kun ei siinä kukaan tsekkaile papereita, matkan varrella teen muodonmuutoksen ja paikan päällä hankin väärennetyt henkkarit ja sitten aloitan uuden elämän.

Espanja siksi että on tuttu maa ja puhun kieltä sujuvasti.

Britanniaan olisi ehkä vielä helpompi kadota kun siellä ei ole väestörekisteriä ja muutenkin systeemit niin irralliset toisiataan.

Vierailija
66/67 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo siellä, minne katoaisin.

Kukaan ei osaa tänne jos en kerro reittiä ja kerro, että olen täällä.

Matkalla ei ole yhtään valvontakameraa.

Vierailija
67/67 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korea olisi listalla aika korkealla. Ei luovuta takaisin, eikä koskaan löydy sinne mennyt. Siellä ilmeisesti länkkäri saisi kivan puolueen määräämän vaimonkin muutamassa vuodessa.

Jos olisi 24h aikaa ja sitten lähdettäisiin oikeasti perään, ainoa mahku olisi kadota maahan, joka ei luovuta takaisin. Saisivat selville, että sinne se meni, mutta siihen homma loppuisi. Jos joku jenkkilä tai venäjä olisi oikeasti perässä, joku wet-team varmasti kävisi hoitelemassa sielläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan