Teini aina menossa
Mä olen niin onnellinen, että teinillä on kavereita, etten ns tartuttanut omaa yksinäisyyttäni häneen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Keskity omaan elämääsi, ennen kuin huomaat kohta millainen luuseri olet.
Kyllä mä sen tiedän.
Anna sille 20 euroa niin pärjää vähän aikaa siellä.
Hyväksytkö mitkä tahansa kaverit ja menot?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö mitkä tahansa kaverit ja menot?
Ihan oli koulukaverinsa luona kylässä ja nyt meni toisen koulukaverinsa kanssa heittelemään frisbeetä.
Etkö vanhempana kiinnostu mitä tekevät,tai missä ovat,on? Monikohan vanhempi tietää.Näen monesti nuoria ,ilkivaltaa tekemässä ulkona yöt,pyörät lojuu sitten millon missäkin kunnossa.Ne lainatut.Spreijailijoita.Päihteet!?.Ne vaanii missä vain.Ja niitä näkyy.Nuoret kantaa astaloita,Iltakävelyt ison koiran kanssa,olen unohtanut muutaman ikävän tapauksen jälkeen,pelkkä kävely aih.huutelua jne..Aamu viisi ei silloinkaan ole turvallista.Tällä kaikella tarkoitan vanhempana pitää kiinnostua missä mennään.Missä lapsi on?Hyvä että paljon kavereita.Älä epäile lasta ääneen,kysele ystävällisesti.Soita,kysy missä oot?
Wemeri kirjoitti:
Etkö vanhempana kiinnostu mitä tekevät,tai missä ovat,on? Monikohan vanhempi tietää.Näen monesti nuoria ,ilkivaltaa tekemässä ulkona yöt,pyörät lojuu sitten millon missäkin kunnossa.Ne lainatut.Spreijailijoita.Päihteet!?.Ne vaanii missä vain.Ja niitä näkyy.Nuoret kantaa astaloita,Iltakävelyt ison koiran kanssa,olen unohtanut muutaman ikävän tapauksen jälkeen,pelkkä kävely aih.huutelua jne..Aamu viisi ei silloinkaan ole turvallista.Tällä kaikella tarkoitan vanhempana pitää kiinnostua missä mennään.Missä lapsi on?Hyvä että paljon kavereita.Älä epäile lasta ääneen,kysele ystävällisesti.Soita,kysy missä oot?
Tottakai mä tiedän, missä hän on. Aluksi oli toisen koulukaverin luona ja nyt on frisbeegolf radalla toisen koulukaverinsa kanssa.
Mulla sama! Olin itse ujo ja hiljainen nuori, ei ollut paljoa kavereita. Oma teini on ihan erilainen: sosiaalinen, monessa mukana, kavereita riittää. Kivannäköinenkin, ei perinyt minun ulkonäköäni onneksi. Olen vilpittömästi onnellinen!
On niin ihmeellistä että joillakin on kavereita