Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia miehen käytöstä?

18.10.2021 |

Hei!

Mitä mieltä te olette tästä:

Olen pari kertaa tavannut kivaa miestä, viimeksi tasan viikko sitten. Nyt viikonloppuna emme voineet tavata, koska olimme molemmat matkoilla toisella paikkakunnalla.

Minua mietityttää se, kun mies ei ole juuri ollenkaan omatoimisesti lähettänyt minulle whatsupp -viestiä, jossa kyselisi vaikka kuulumisiani, vaan aina minä aloitan keskustelut. Pari päivää on aina ollut väliä kun viestittelemme. Mietin vaan, että onko mies kuinka kiinnostunut minusta, kun hän ei kysele minun kuulumisiani. Ei sen puoleen, että haluaisin tulla pommitetuksi hänen viesteillään, mutta olisi kiva , jos hän edes joskus kysyisi, miten päivä menny jne.

Kuuntelin parisuhdeterapeutti Mikko Kemppen podcastia sekä olen lukenut hänen parisuhdeoppaastaan, että miehille on tyypillistä se, että treffien jälkeen miehestä ei kuulu useaan päivään mitään, varsinkin, jos om harrastettu seks*iä, koska kuulemma miehillä ajantaju on ihan erilainen kuin naisilla ja että miehet haluavat intiimin kokemuksien jälkeen vähän niin kuin vetäytyä itsekseen omiin oloihin.

Haluaisin myös kysyä, että minkälaisia kokemuksia teillä on, että onko ihan tyypillistä, että mies puhuu tosi paljon työasioistaan, että ”miten mielettömän vastuullista, haastavaa ja aikaavievää työtä hän tekee ja miten mielettömän tärkeää hänelle on suoriutua työstä hyvin” ?

Kommentit (20)

1/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis kerran käyneet ravintolatreffeillä, ja siitä viikon päästä tapasimme illan ajan hänen asunnollaan ja olemme harrastaneet seksiä molemmilla kerroilla. Minä olisin ollut halukas tapaamaan häntä useammin, mutta hänellä on kuulemma aika niin kortilla, kun hän suorittaa tutkintoa kokopäivätyön ohella ja lisäksi on liikunnallisia harrastuksia.

Vierailija
2/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin. Oliko tämä se sama mies, joka runkkkailee sun edessä eikä saa lentämään paukkua pimpendaaliin?

Taitaa olla ongelma se ettei mies ole sinusta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa vakavalta kiinnostuksenpuutteelta eikä miehen käytökseltä. Sinuna en jaksaisi kuunnella noiden parisuhdepodcastaajien juttuja, koska toikin kuullostaa niin kaukaa haetulta selitykseltä, että mies tarvitsisi jotain mystistä omaa aikaa seksin jälkeen. Meillä se oli alkuvaiheessa liima ja mies veti tiukemmin kainaloon kun ensimmäistä kertaa harrastetttiin haureuksia. 

Sitä paitsi mikä ihmeen miehen ajantaju - aivan kuin mies olisi joku ulkoavaruudenolio mikä ei ihan ymmärrä kaikkea? Ihan oikeasti taas. Ei. Mies pelaa aikaa, ottaa etäisyyttä ja tunnustelee fiiliksiään, eli ei ole ainakaan ihastunut. Ihastuneen miehen kanssa ei tarvitse arvailla yhtään mitään eikä ainakaan näitä juttuja. Mies ottaa uudelleen yhteyttä kun haluaa taas. 

Vierailija
4/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole aivan normaalia käytöstä, meillä ainakin on tapana eism. matkalla ollessa, että ehkä kysytään oletko ok ja perillä ja seuraava viesti sitten onkin paluun lähestyessä. Eikä se silti merkitse etteikö olisi kiinnostunut, mutta useasti se vain häiritsee ainainen viestittely kumpaakin.

Vierailija
6/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olemme siis kerran käyneet ravintolatreffeillä, ja siitä viikon päästä tapasimme illan ajan hänen asunnollaan ja olemme harrastaneet seksiä molemmilla kerroilla. Minä olisin ollut halukas tapaamaan häntä useammin, mutta hänellä on kuulemma aika niin kortilla, kun hän suorittaa tutkintoa kokopäivätyön ohella ja lisäksi on liikunnallisia harrastuksia.

Ei ole mies kiinnostunut sinusta nyt yhtään, valitettavasti. Aika ei ole yhtään kortilla ja harrastukset jää kakkoseksi, jos on kiinnostusta.

Vierailija
7/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, jätä se sika!

Vierailija
8/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin !

Vierailija
9/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään pidä mitään yhteyttä. Kokeile kuuluuko miehestä enää mitään ja jos kuuluu niin mitä.

Lopeta kuitenkin typerät kuuntelut heti, ne eivät ole fiksuja.

Vierailija
10/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika nyt!

Vierailija
11/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia käytöstä, onko miehillä normaaliakin käytöstä, ai jaa, en ole huomannut. Ainoa mitä ne vonkaa on viddu, ruoka, puhtaat vaatteet ja huolenpito, katsos kun siitä voi huolehtia vaikka kuinka monta lehmää yht'aikaisesti. Jos seksi, ruokailu tai paijailu loppuu vaikka Lappeenrannan lehmän kotona, matkustaa hän Turkuun, siellä voi jo lihapata porista ja sen jälkeen porisee joku muu liha. Sitten kun Turun lehmällä on "bad day", matkustaa hän Ulvilan lehmän luokse, siellä on piirakka uunissa ja seuraavaksi sängyssä. Näin se menee, pitää vaan itse osata snaijata, missä kohtaa on itse kyseessä ja vetää sikaa pataan tai lähteä tyttöjen iltaan tai ainakin lähteä sellaista suunnittelemaan.

Vierailija
12/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Haluaisin myös kysyä, että minkälaisia kokemuksia teillä on, että onko ihan tyypillistä, että mies puhuu tosi paljon työasioistaan, että ”miten mielettömän vastuullista, haastavaa ja aikaavievää työtä hän tekee ja miten mielettömän tärkeää hänelle on suoriutua työstä hyvin” ?

Mies on kiinnostunut itsestään ja omista töistään eikä sinusta. 

Vierailija
13/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikos ennenkuulumatonta ja sopimatonta jos hää lähettäisi tavallisen tekstarin tai soittaisi tavallisen puhelun

joutuisiko hylkyyn

😮

Vierailija
14/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sosiaalisia ja epäsosiaalisia miehiä.

50/50

Vierailija
15/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo hyvältä vaikuta. Minulla on ihan pelkkä seksisuhde yhteen mieheen. Ehkä kerran viikossa nähdään. Laitellaan kyllä viestiä välillä ja mies kyselee kuulumisiakin. Ja jos on ollut tosi hyvä seksikerta, saattaa kotiin päästyä vielä laittaa viestiä, että oli upeaa tms. Olen tosin pohtinut onko hänellä muutakin kiinnostusta, kun ei alkuun tällaista ollut. Nyt kuitenkin halailee pitkäänkin jne.

Vierailija
16/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella mitä ap kerroit, ikävä kyllä täytyy todeta, ettei mies kovin kiinnostunut sinusta ole.

Minulla oli samantapainen kontakti mieheen monta vuotta sitten jonkin aikaa, ja pisti sitten välit poikki.

Oma-aloitteisesti mies ei kontaktia ottanut, mutta vastasi aina viesteihini.  Harveemmin soitti.

Alkoi tuntua siltä, että minäkä tässä nyt tyrkytän itseäni tuolle kaverille.

Sitten vaan en lähettänyt enää mitään viestejä enkä ottanut kontaktiakaan.

Eikä mieskään ottanut.  Siihen suhde kuivui.

Vierailija
17/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuo on normaalia (=tavanomaista) miehen käytöstä , mutta eihän se tästä hyvää asiaa tee. Jos mies on sinusta kiinnostunut, sen huomaa kyllä. Hän haluaa olla ajatuksissasi, ehdottaa tapaamista uusiksi, muistaa hyvin edelliset keskustelut ja tapaamisenne yksityiskohdat, käyttää sinuun aikaa ja vaivaa. Ellei näin tapahdu, hän on kiinnostunut vain panomielessä tai ei edes sitäkään.

Vierailija
18/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kovin innokkaalta vaikuta, mutta kannattaa muistaa että mies ei ole niin puhelimeen rakastunut muutenkaan. Minulle on tullut parisuhteissakin kuittailua siitä kun en juuri viestittele. Se ei tarkoita etteikö nainen olisi mielessä, viestittely vaan ei tunnu oikein miltään verrattuna siihen että toinen on paikalla ja kainalossa.

Vierailija
19/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi mikä ihmeen miehen ajantaju - aivan kuin mies olisi joku ulkoavaruudenolio mikä ei ihan ymmärrä kaikkea?  

😀😀😀

Näin 47- vuotiaana naisena ja maailmaa siis aika monta vuotta katselleena voin sanoa että kyllä ne miehet vaan on ulkoavaruuden olioita. Ei ne ymmärrä , ei.

Jos esimerkiksi sanot ”voisitko keittää kahvia” niin mitään ei tapahdu. Jos sanot ”keitä heti kahvia” niin saat vastaukseksi mutinaa ja kahvin.

Vierailija
20/20 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo IKINÄ ymmärtäny naisissa tätä viestittelyn/soittamisen tärkeyttä!!! pitäskö sitä kokoajan näpytellä, hei kulta mitä kuuluu? kulta oli kyl ihanaa eilen, kulta oot mielessä, kulta plaaaaaaaaa. vaikka en joka helvetin välissä kirjota viestejä niin pitääkö heti kuvitella päässä pahinta...jaaha sitä ei kiinnosta ei vastannu heti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi