Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen olevani paska kaikessa mitä teen. Mikään ei muuta sisäistä tunnetta.

Vierailija
18.10.2021 |

En osaa iloita kovin pitkään minusta kohdistuneista kehuista tai "saavutuksistani".
Häpeän itseäni jatkuvasti ja yritän parhaani mukaan peitellä häpeää itseltänikin ja omaa elämääni muilta. Yritän olla vetäytyvä ja jos tulen esille enemmän niin hävettää jälleen.

Vaikka kaikki on ihan hyvin ja vaikka teen ihan hyviä juttuja joskus joista ihmiset nauttivat, saan hyvät arvosanat tai ihan mitä tahansa - koen itseni edelleen turhaksi ja kaiken vain ns. typeräksi lässyttämiseksi. En käsitä suhtautumista itseeni ja yritän olla ajattelematta asiaa.
Koen etten edes ansaitse elää tai ettei minulle ole mitään annettavaa. Tämä saa minut jopa olemaan elämättä ja menen vain muiden mukana hengissä pysyen.
Voi kun vain pystyisin karistamaan ajatukset päästäni jotka ohjaavat minua olematta ylpeä itsestäni tai jotta en tuntisi vain sitä pirullista häpeää lähestulkoon joka hetki.
Hirveä energiasyöppö ja tuntuu, etten vain tajua koko elämän merkitystä. Ihan samantekevää ja ahdistavaa suurin osa elämästäni. Enkä edes tiedä mitä tehdä voidakseni muuttaa ajatteluani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua häpeän käsittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on kasvatettu tuollaiseksi. Iän myötä olen oppinut jonkin verran pois häpeästä. Terapia voisi auttaa, mutta en halua olla vaivaksi.

Vierailija
4/7 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Ilmoitan disinformaatiosi aina asiattomiksi ja lisäksi tuonne.

Ap:sta on tehty lisäksi nettivinkkaus poliisille

Vierailija
5/7 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Ilmoitan disinformaatiosi aina asiattomiksi ja lisäksi tuonne.

Ap:sta on tehty lisäksi nettivinkkaus poliisille

Nyt tais tulla väärään ketjuun.

Vierailija
6/7 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Vierailija
7/7 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan hyvä tuo psykologilehden artikkeli (viestissä nro 2 linkattuna.)

Ap, olet varmasti ihana ja rakastettava ihminen kaikinpuolin, eikä sinua ole tuomittu tuohon mielipahaan loppuelämäksesi. Osaat hirveän hyvin ja mun mielestä myös tosi rohkeasti sanoittaa mitä sun mielessä liikkuu. Voimia ja rakkautta ja mielenrauhaa maailman eniten sinne sulle täältä, en oikein muuta osaa nyt sanoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi