Ls-ilmoitus?
Kuinka monesta peruuntuneesta tai unohtuneesta hammaslääkäriajasta tehdään ilmoitus? Oliko kolmannesta?
Kommentit (13)
Jos nyt nopeesti otat puhelimen käteen ja varaat uuden ajan niin mitään ilmoa ei tehdä
Oisko vaan helpoin käydä siellä... Mun mielestä se tehdään joko 2 tai kolmesta unohdetusta.
Voi herrajeesus! Ei kai oikeasti??? :O Älytöntä kyyläystä.
No meistä ei tehty. Unohdin 1 v ja 3 v käynnit. Sitten kun lapsi oli neljä niin varasin ajan itse. Seuraava käynti ois taas 5-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:18"]No meistä ei tehty. Unohdin 1 v ja 3 v käynnit. Sitten kun lapsi oli neljä niin varasin ajan itse. Seuraava käynti ois taas 5-vuotiaana.
[/quote]
Tämä Oulussa siis
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:17"]
Voi herrajeesus! Ei kai oikeasti??? :O Älytöntä kyyläystä.
[/quote]
No kai se jotain vanhemmista kertoo jos KOLME kertaa jättää tulematta sovitulle ajalle.
Ensimmäisen kerran peruin, oli lapsi kuumeessa tästä lääkärintodistus. Toisen ajan samalle lapselle muistin, olin merkinnyt kalenteriin väärän päivän. Kolmas aika eri lapselle, muistutin häntä, ei ollut koulussa muistanut ja jäi menemättä.
En voinut töistä soittaa ja muistuttaa tai lähteä viemään, koska on yli 12v.
Uudet ajat jo tilattu. Sossun soittoa odotteleva AP
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:26"]
Ensimmäisen kerran peruin, oli lapsi kuumeessa tästä lääkärintodistus. Toisen ajan samalle lapselle muistin, olin merkinnyt kalenteriin väärän päivän. Kolmas aika eri lapselle, muistutin häntä, ei ollut koulussa muistanut ja jäi menemättä. En voinut töistä soittaa ja muistuttaa tai lähteä viemään, koska on yli 12v. Uudet ajat jo tilattu. Sossun soittoa odotteleva AP
[/quote]
No ei tässä tapauksessa tehdä. Vaan niissä jossa ei soiteta uutta aikaa, ei peruta jne
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:14"]Jos nyt nopeesti otat puhelimen käteen ja varaat uuden ajan niin mitään ilmoa ei tehdä
[/quote]
Ilmoitusta
Riippuu varmaan paikkakunnnasta. En tjed