Laitoin isännöistsijälle viesiä,että...
Naapurilla on vauva... Niin laitto takasi että minä en ainakaan ole siihen osallinen :)
Kommentit (25)
Miksi ihmeessä laitoit tuollaisesta viestiä?
Oon töissä sillä, vesimaksujen takia :)
Kysyin onko ilmottanu että vauva on.. Niin takasi tulee että en oo ainakaan minä syyllinen:)
Isännöitsija saa kyllä tiedon maistraatista, josta juuri esim. vesimaksun vuoksi tarkastaa asukkaiden tiedot säännöllisesti.
Ootko vammanen? Kyllä se ilmootus menee sille ihan muutenkin. Tiesitkö että kun lapsi syntyy niin siitä menee ilmotus maistraattiin (dorka) jja vauvalla on yleensä myös osoite.
Voi vittu. Kyllä nyt isännöitsijä nauraa tollaselle apinalle
Ap on kyllä maailman tyhmin ihminen.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:50"]Ei mee yksityisellä ilmotus ;)
[/quote]
No tottakai menee !:D Vauvan tiedot menee AINA maistraattiin
No Nii vtun dorka mutta ei mene vuokranantajalle mittään ilmotuksia eikä kukaan ala tarkistaan joka vuosi onko tuolla ja sillä vauvaa!! En ole ap.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:50"]
Ei mee yksityisellä ilmotus ;)
[/quote]
Yksityisenä vuokranantajana olen kyllä saanut tiedon isännöitsijältä, kun hän perii vastikeitta ja vesimaksuja.
Tarkotin että olen töissä ja joudun ilmoittamaan pomolle jos asuu enempi ihmisiä mitä Pitäs... Ja muutakin...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:50"]Ei mee yksityisellä ilmotus ;) [/quote] No tottakai menee !:D Vauvan tiedot menee AINA maistraattiin
[/quote
Menee menee, mutta ei ne sieltä rupee sitä isännöitsijälle lähettään. Itse pitää ilmoittaa. Ap on oikeassa. Kyllähän näissä kerrostaloasunnoissa asuu väkeä paljonkin 'pimeästi'. Jos on yli kaksi viikkoa pitää ilmoittaa isännöitsijälle ja maksella vesimaksu.
Mitä vittua se sulle kuuluu jos naapurissa asuu vauva?
Mikä ihme on ap:n työ? Joku vakooja, joka kyttää ja ilmoittaa, "jos asuu enemmän ihmisiä kuin pitäisi". Ei tuollaista työpaikkaa olekaan.
Miten sä olet saanut töitä tolla kirjoitustaidolla?
En jaksa tämmöselle palstalle paremmin kirjotella..saatte te vammaset varmaan selvää muutenkin ilman oikein kirjoitusta
Siinä tuli muutaku laitettua,en viitsi enempää paljastaa jos vaikka naapurin äippä lukee tätä...