Kysykää raskaana olevalta 17-vuotiaalta
Vastailen asiallisiin :)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:42"]
Miten sitruunan saa viipaileksi kuten mandariinin?!
[/quote]
Itse ihan vaan pilkon sen sitruunan viipaleiksi, puukolla. Aika kätevää, en osaa selittää paremmin. :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:45"]
[/quote]
Itse ihan vaan pilkon sen sitruunan viipaleiksi, puukolla. Aika kätevää, en osaa selittää paremmin. :)
[/quote]
Puukolla?! Myydäänkö tuon ikäiselle puukkoja. :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:44"]
Paras lanttulaatikko resepti ja miten paistat joulukinkun? :)
[/quote]
Perinteinen lanttulaatikko on parasta! Itse tehnyt aina maku.fi:n reseptillä ja maistuu just sellaiselle aidolle!
Ja nyt on ihan pakko myöntää että ikinä en ole kinkkua paistanut!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koskaan en ole puukkoja ostellut. Mutta puukkoja olen käyttänyt. Vai saakohan tän ikäiset käyttää puukkoja!! :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koskaan en ole puukkoja ostellut. Mutta puukkoja olen käyttänyt. Vai saakohan tän ikäiset käyttää puukkoja!! :)
[/quote]
hahaa ja täytyy vielä tarkentaa että keittiöveistä tarkoitan
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:07"]
Tulitko vahingossa raskaaksi? Minkä ikäinen isä on?
[/quote]
Vahingossa tulin, vaikka jokainen seksiä harrastava ihmisyksilöhän tietää (ainakin pitäisi tietää) että mahdollisuus raskautumiseen seksiä harrastaessa on. Tulevaa lapseani en halua pitää "vahinkona". Lapsen isä on 19v.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:10"]
[/quote]
Vahingossa tulin, vaikka jokainen seksiä harrastava ihmisyksilöhän tietää (ainakin pitäisi tietää) että mahdollisuus raskautumiseen seksiä harrastaessa on. Tulevaa lapseani en halua pitää "vahinkona". Lapsen isä on 19v.
[/quote]
No mikäs siinä! Meinaatko pysyä isukin kanssa yhdessä?
nauttikaa. ihana saada lapset nuorena, on itsekin vielä sen verran lapsi, että oikeasti jaksaa siellä leikkipuistossa mennä liukumäestä lapsen kanssa, eikä vaan komentaa leikkimään :D onhan tuossa hommaa, mutta koittakaa pysyä yhdessä, ainakin ensimmäinen vauvavuosi. silloin ihminen muuttuu eniten, kunnes taas helpottaa, ja huomaa, ettei se puoliso/poikakaveri ookkaan oikeasti tollanen kusipää. sitä vaan huomaa ettei oo omaa elämää, unet viedään jne, niin muuttuu kertakaikkiaan vaan rasittavammaksi ihmiseksi,ainakin itse. teillä varsinkin kun nuoruus vielä kesken, niin voi ottaa kovemmalle, mutta tsemppiä. hyvää joulua, ja joo mitään kysyttävää ei ollut :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koskaan ei voi tulevaisuudestaan varmasti tietää! Mutta tottakai uskotaan yhteiseen tulevaisuuteen. Ja eletään elämää, loppuun asti. :)
nauttikaa. ihana saada lapset nuorena, on itsekin vielä sen verran lapsi, että oikeasti jaksaa siellä leikkipuistossa mennä liukumäestä lapsen kanssa, eikä vaan komentaa leikkimään :D onhan tuossa hommaa, mutta koittakaa pysyä yhdessä, ainakin ensimmäinen vauvavuosi. silloin ihminen muuttuu eniten, kunnes taas helpottaa, ja huomaa, ettei se puoliso/poikakaveri ookkaan oikeasti tollanen kusipää. sitä vaan huomaa ettei oo omaa elämää, unet viedään jne, niin muuttuu kertakaikkiaan vaan rasittavammaksi ihmiseksi,ainakin itse. teillä varsinkin kun nuoruus vielä kesken, niin voi ottaa kovemmalle, mutta tsemppiä. hyvää joulua, ja joo mitään kysyttävää ei ollut :D
[/quote]
Oi kiitos sinulle ihana! Ja tottahan se on että näin nuorena jaksaakin vähän paremmin, tai no voihan sitä vanhanakin. Varmasti tulee olemaan raskastakin toisinaan, mutta ei elämä aina olekkaan mitään helppoa! Onneksi kuitenkin ollaan ihan fiksuja nuoria, ei käytetä päihteitä ym, ja viikonloput yleensä vietetty perheen kanssa, ei olla bilettäjäihmisiä. Seuraava iso askel elämässä onkin vastuunottaminen toisesta ja nyt keskitytään siihen täysillä! Hyvää joulua sinullekkin!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koskaan ei voi tulevaisuudestaan varmasti tietää! Mutta tottakai uskotaan yhteiseen tulevaisuuteen. Ja eletään elämää, loppuun asti. :)
[/quote]
Hienoa. Muista antaa nuoren faijan myös nauttia elämästä ja anna käydä omilla reissuilaan, ettei ala ahdistamaan. Muista myös itse käydä ulkona tuulettumassa. Älä pihtaa. Siinäpä ne vinkit toimivaan vauva-arkeen.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hienoa. Muista antaa nuoren faijan myös nauttia elämästä ja anna käydä omilla reissuilaan, ettei ala ahdistamaan. Muista myös itse käydä ulkona tuulettumassa. Älä pihtaa. Siinäpä ne vinkit toimivaan vauva-arkeen.
[/quote]
Tottakai molemmille kanssa omaa aikaa. En pihtaa. :) Näillä päästään pitkälle, kiitti vinkeistä!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:16"]Miks kysyttäisiin? ketään ei kinosta
[/quote]
Mutta sua kuitenkin kiinnosti kysyä?:)