Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä juteltiin kuin hyvänpäiväntutut, mutta mies haluaa silti vielä tavata

Vierailija
18.10.2021 |

Olin yllättynyt.
Minua hieman vaivaa, että koin, että emme esimerkiksi jutelleet mistään miehelle tärkeästä asiasta ja mies ei ole tuonut esille, mikä häntä kiinnostaa vaan on hyvin varovainen ilmaisemaan mitään tuollaista.

Miksiköhän mies on vielä kiinnostunut tapaamaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, kokematon.

Vierailija
2/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei luota sinuun mutta kuvittelee että ajan myötä voisi alkaa luottamaan. Kaikille ihmisille ei ole helppoa avautua uusille tuttavuuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm?

Tärkeintä treffeillä on saada nainen puhumaan itsestään ja tuntemaan itsensä tärkeäksi.

Siinä ei miehen kauheasti kannata ryhtyä silmät hohtaen ja sylki syysta roiskuen kertomaan harrastuksistaan tai töistään.

Vierailija
4/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä jännitti tilanne niin paljon ettei osannut oikein tuoda itseään esille. Jos se vaikutti muuten ihan hyvältä tyypiltä niin antaisin toisen mahdollisuuden.

Vierailija
5/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm?

Tärkeintä treffeillä on saada nainen puhumaan itsestään ja tuntemaan itsensä tärkeäksi.

Siinä ei miehen kauheasti kannata ryhtyä silmät hohtaen ja sylki syysta roiskuen kertomaan harrastuksistaan tai töistään.

No mä taas koen tän niin, että täytän itse tyhjää tilaa puhumalla. Enkä todellisuudessa ole niin valtavan kiinnostunut olemaan äänessä. Ja alkaa vaivaamaan, että toinen jää hyvin etäiseksi.

Olen siis ihmisten parissa töissä eli tottunut olemaan sosiaalinen.

ap

Vierailija
6/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm?

Miesten tyyli treffeillä tuntuu aika pitkälti olevan tuo "minäminäminäminä"... Kohteliaisuudesta ehkä väliin yks kysymys naiselle vaikka ei oikeasti kiinnosta, ja sitten taas lempiaiheen pariin.

Vierailija
7/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä jännitti tilanne niin paljon ettei osannut oikein tuoda itseään esille. Jos se vaikutti muuten ihan hyvältä tyypiltä niin antaisin toisen mahdollisuuden.

No tässä on se ongelma, että tämä oli toka tapaaminen. Tavattiin siis kerran ja ajattelin, että ehkä häntä jännitti ja kannattaa varmaan tavata uudestaan. Mutta nyt tuo toinen kerta oli samanlainen.

ap

Vierailija
8/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei luota sinuun mutta kuvittelee että ajan myötä voisi alkaa luottamaan. Kaikille ihmisille ei ole helppoa avautua uusille tuttavuuksille.

Niin, varmasti näin. Olen samaa mieltä, että ihmisiin tutustuu hitaasti ja luotto tulee hitaasti. ap

Vierailija
9/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpaakaan ei kiinnosta. Miksi tapaatte?

Vierailija
10/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi jännittää ja siksi olla hiljainen. Itse olen aina ihan hermona ensitreffeillä ja saatan vaikuttaa hieman oudolta :D

Vierailija
11/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä on se ongelma, että tämä oli toka tapaaminen. Tavattiin siis kerran ja ajattelin, että ehkä häntä jännitti ja kannattaa varmaan tavata uudestaan. Mutta nyt tuo toinen kerta oli samanlainen.

ap

No voithan sinä sanoa miltä susta tuntuu. Ehkä se miehenkin näkemys selviää siinä.

Vierailija
12/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm?

Jos itse olisin tällaisilla treffeillä, voisin toki kokea, että vastapuoli oli kiinnostunut minusta, mutta sitten pitäisi vielä löytää syy, miksi minä haluaisin tavata hänet uudestaan. Olinko minä kiinnostunut hänestä tai kiinnostuinko? En, koska hän ei antanut siihen mahdollisuutta, koska ei kertonut itsestään mitään. En kiinnostu ihmisestä, josta en saa mitään irti. Joten huono taktiikka. Minulle ei riitä tapailun syyksi se, että tunnen itseni tärkeäksi, koska tunnen itseni tärkeäksi muutenkin, eikä ole mitenkään ennenkokematon tilanne, että toinen ihminen pitää minua kiinnostavana - itse asiassa aika moni pitää, enkä tarkoita vain romanttisessa mielessä, vaan ihmiset myös ystävystyvät kanssani mielellään ja kokevat minun olevan kivaa juttuseuraa. Eli treffeillä miehen tärkeä tehtävä olisi herättää minun kiinnostukseni, eli todellakin kannattaa kertoa itsestään asioita ja osoittaa muutenkin olevansa mielenkiintoinen. Jotta minulla on jokin syy tavata uudestaan.

- eri

Vierailija
13/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä syy miksi "treffailu" ei itseä kiinnosta, vaikka sinkku olen ollut pitkään. Ei vaan juttu luista tuntemattomien kanssa ellei satu olemaan joku yhteinen juttu valmiiksi esim. sama harrastus ja muuten sitten "normaali" tapaus.

Vierailija
14/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm?

Jos itse olisin tällaisilla treffeillä, voisin toki kokea, että vastapuoli oli kiinnostunut minusta, mutta sitten pitäisi vielä löytää syy, miksi minä haluaisin tavata hänet uudestaan. Olinko minä kiinnostunut hänestä tai kiinnostuinko? En, koska hän ei antanut siihen mahdollisuutta, koska ei kertonut itsestään mitään. En kiinnostu ihmisestä, josta en saa mitään irti. Joten huono taktiikka. Minulle ei riitä tapailun syyksi se, että tunnen itseni tärkeäksi, koska tunnen itseni tärkeäksi muutenkin, eikä ole mitenkään ennenkokematon tilanne, että toinen ihminen pitää minua kiinnostavana - itse asiassa aika moni pitää, enkä tarkoita vain romanttisessa mielessä, vaan ihmiset myös ystävystyvät kanssani mielellään ja kokevat minun olevan kivaa juttuseuraa. Eli treffeillä miehen tärkeä tehtävä olisi herättää minun kiinnostukseni, eli todellakin kannattaa kertoa itsestään asioita ja osoittaa muutenkin olevansa mielenkiintoinen. Jotta minulla on jokin syy tavata uudestaan.

- eri

Onko jollain ollut treffeillä ongelmaa, ettei mies kertoisi itsestään? Minulla ei ole koskaan. Miehet tuntuvat rakastavan itsestään puhumista. Useammankin kerran olen ollut treffeillä, jossa olen hädin tuskin saanut suunvuoroa ja sitten kun olen sen saanut, miestä ei tunnu vähempää kiinnostavan mitä sanon. Tällaisten ihmisten kanssa sulkeudun välittömästi eikä tee mieli kertoa enää sitäkään vähää, vaan vastailen lyhyesti. Saatan ehkä vielä buustata miehen juttua kyselemällä kaikkea, kun niin kovasti omaa ääntään tuntuu rakastavan. Hauskinta on että lähes poikkeuksetta miehet ovat toivoneet treffeille jatkoa, vaikka eivät ole saaneet minusta varmasti irti yhtään mitään.

Vierailija
15/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm?

- eri

Onko jollain ollut treffeillä ongelmaa, ettei mies kertoisi itsestään? Minulla ei ole koskaan. Miehet tuntuvat rakastavan itsestään puhumista. Useammankin kerran olen ollut treffeillä, jossa olen hädin tuskin saanut suunvuoroa ja sitten kun olen sen saanut, miestä ei tunnu vähempää kiinnostavan mitä sanon. Tällaisten ihmisten kanssa sulkeudun välittömästi eikä tee mieli kertoa enää sitäkään vähää, vaan vastailen lyhyesti. Saatan ehkä vielä buustata miehen juttua kyselemällä kaikkea, kun niin kovasti omaa ääntään tuntuu rakastavan. Hauskinta on että lähes poikkeuksetta miehet ovat toivoneet treffeille jatkoa, vaikka eivät ole saaneet minusta varmasti irti yhtään mitään.

Näillä miehillähän oli tosi kivaa treffeillä!

Saivat puhua sydämensä kyllyydestä itsestään ja sinä kuuntelit.

Vierailija
16/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm?

- eri

Näillä miehillähän oli tosi kivaa treffeillä!

Saivat puhua sydämensä kyllyydestä itsestään ja sinä kuuntelit.

Juu, varmaan oli. Mutta hieman hämmästelen miksi halusivat nähdä uudelleen, kun eivät tienneet minusta käytännössä mitään. Terapeuttiako olivat etsimässä?

Vierailija
17/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä syy miksi "treffailu" ei itseä kiinnosta, vaikka sinkku olen ollut pitkään. Ei vaan juttu luista tuntemattomien kanssa ellei satu olemaan joku yhteinen juttu valmiiksi esim. sama harrastus ja muuten sitten "normaali" tapaus.

Valitisit kaikisa niistä mahdollisista juuri väärän treffi kumppanin. 

Vierailija
18/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on vaan osoittanut, että mies ei saa pesää, jos puhua pälättää vain itsestään. Pitää olla (muka?) kiinnostunut naisesta, ja korkeintaan kompata naista aina välillä. Mitään syvällisiä ei saa jutella, mitään voimakkaita mielipiteitä ei saa olla, juominen ja syöminen tulisi olla mieluiten 'etelä-eurooppalaista' napostelua.

Vierailija
19/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitisit kaikisa niistä mahdollisista juuri väärän treffi kumppanin. 

Niin, tai mies on niin mykistynyt treffi kumppanistaan, joko kielteisesti tai myönteisesti, ettei puhe luista.

Ja jos on jo jonkun hyväksynyt treffeille, niin kai sitten pitäis olla alkujaankin jotain yhteistä, mikä sai kiinnostumaan niin paljon, että treffeille lähti.

Vierailija
20/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on vaan osoittanut, että mies ei saa pesää, jos puhua pälättää vain itsestään. Pitää olla (muka?) kiinnostunut naisesta, ja korkeintaan kompata naista aina välillä. Mitään syvällisiä ei saa jutella, mitään voimakkaita mielipiteitä ei saa olla, juominen ja syöminen tulisi olla mieluiten 'etelä-eurooppalaista' napostelua.

Ai, siis pelkästäänkö sen pesän takia niille treffeille lähdetään?

Minä olen käsittänyt, että siksi, että löytyisi pysyvä seurustelu kumppani ja jatkossa ehkä vielä enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi