Viivapimppi, pienet nännipihat ja valkaistu anus. Mitä muuta tarvitsen?
Olen ollut pitkään pois deittailumarkkinoilta ja nyt olen lähdössä "toiselle kierrokselle". Mitä muita ominaisuuksia olisi hyvä olla, kuin nuo otsikossa mainitut? Perinteisemmät rinnat, peput jne. tiedän kyllä.
Kommentit (55)
Aivot, itsetunto, elämä! Siinä ne tärkeimmät.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:53"]
Onhan pillu sheivattu?
Muista myös vaatetus, älä pukeudu säkkiin, älä missään tapauksessa näytä lentoemännältä!
[/quote]
Nuo olivat "must" jo 15v sitten. Eli ne on hallussa kyllä. :) Ap
Mainitsemasi ominaisuudet olivat 80-luvulla noloja. No, maailma muuttuu.
Onko pienet nännipihat jotenkin hyvä juttu muka? Mulla on sellaiset ja olen hävennyt niitä ikäni. Minulla siis on niin samanväriset nännipihat ja muu iho, että näyttää ettei nännipihoja olisi ollenkaan, vaan pelkkä nänni töröttää keskeltä puolipallomaista tissiä ilman nännipihaa...
Kardashianperseen vielä ainakin tarvitset
Lobotomiassa olet tainnut jo käydäkin...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:00"]
Voiko näitä toivoa Joulupukilta?
[/quote]
Pirauta nyt ensin vaikka Rolf Nordströmille tai Jylhän Tiinalle...
Hampaiden valkaisu, pitkä tuuhea blondi tukka, huuliin pikkasen täytettä ja tosiaan vyötäröön pitää kiinnittää huomiota, tiukkaa korsettihoitoa vaan ja pari kylkiluuta vois suorilta poistaa. Ei kai sitten muuta..
Sun kannattaisi kuvata noi ja tehdä vaikka joku tyylikäs kollaasi, jonka voisit sitten ensitreffeillä esitellä jos et ihan livenä viitsi heti näyttää. Eihän ne miehet voi muuten tietää, että sua kannattaa tavata uudestaankin.
Vaihtoehtona voisit vielä pyytää joltain vähemmän viehättävältä kaverilta kuvat häpyhuulista, isoista nännipihoista ja valkaisemattomasta anuksesta, ja sen kollaasin voisit sitten esitellä vähemmän kiinnostaville miehille joista haluat päästä tahdikkaasti eroon.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:59"]
Onko pienet nännipihat jotenkin hyvä juttu muka? Mulla on sellaiset ja olen hävennyt niitä ikäni. Minulla siis on niin samanväriset nännipihat ja muu iho, että näyttää ettei nännipihoja olisi ollenkaan, vaan pelkkä nänni töröttää keskeltä puolipallomaista tissiä ilman nännipihaa...
[/quote]
Ovat ja jos nännisi ovat vielä vaaleat olet onnen tyttö! ;) T: Tissimies
Botoxit, misolangat ja mites tatskat, onko homma hallussa?
Vähintään 16 vuoden iän. Edellä mainitut kuvaukset eivät siltä kuulosta...
Hampaat kannattaa valkaista vetyperoksidilla, 35% liuos. Peräaukon voi samalla tavalla valkaista vetyperoksidilla, ja samalla tavalla kyllä täytyisi etupuolikin hoitaa, mikäli värkki on lerppu ja tumma.
Lopuksi vielä pt ja stylisti, joka päivittää näistä kaikista tajunnan räjäyttävän paketin
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:59"]
[/quote]
No jos pitää hyvänä asiana sitä, että on muodin harjalla. Juuri nyt nuo sinun ovat tosi chic ja cool siinä, missä ne toisenlaiset ovat tosi hot ja ou jeah. Onhan pieni nänninpiha (areola) tosi virtaviivainen ja tyylikäs sekä tietysti myös ajaton klassikko
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:08"]
Botoxit, misolangat ja mites tatskat, onko homma hallussa?
[/quote]
Tatskat on aika 2013. Kohta niitä poistetaan urakalla. Eli niihin älä ap sotkeudu. Jos taas hankit jo 90-luvulla lutkaleiman, niin se on voi voi. Ohis
Onhan pillu sheivattu?
Muista myös vaatetus, älä pukeudu säkkiin, älä missään tapauksessa näytä lentoemännältä!