Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia moonilaisuudesta?

Vierailija
17.12.2014 |

Tapasin mukavan miehen ja ollaan nyt oltu yhdessä noin 2kk. Mies ei ole kuitenkaan esitellyt minua vanhemmilleen koska he kuuluvat moonilaiseen lahkoon. Mies ei usko niihin touhuihin mutta vanhempansa ja sisaruksensa ovat hyvin kiihkeitä kannattajia. Hän ei siis esittele minua koska ei saisi tapailla kun vain moonilaista naista ja ymmärtääkseni vanhemmat järjestävät siinä lahkossa avioliitot, ainakin tyttärien. Emme ole puhuneet aiheesta paljoakaan, ihan vaan silleen että hä kertoi mulle mistä on kyse. Mitä olette mieltä, kannattaako jatkaa seurustelua vakavalle tasolle asti vai pitäisikö jättää tähän? Mies on kyllä mukava ja toivoisin että yhteiselo onnistuisi. En vaan tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuisi kun vanhemmat eivät voi missään nimessä hyväksyä suhdettamme ellen käänny itsekkin siihen lahkoon, ja sitä en todellakaan tee. Mitä jos menemme joskus naimisiin ja saamme lapsia? yrittääkö isoäiti sitten käännyttää heitäkin? Kertokaa vähän kokemuksia jos joku tuntee moonilaisen tai jopa on itse? Itse kun googlailin lahkoa niin aika bisnes-voittoiselta vaikuttaa :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa tiedä, kuin että entinen Uskontojen uhrien tuki ry: puheenjohtaja on ollut entinen moonilainen.

Vierailija
2/2 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakohtaista kokemusta. Mutta vähän olen tutustunut. Melko johtajakeskeiset opit, outojakin pitkälti. Mutta uskontohan on oma valinta, ei sitä anopin takia tehdä. Juttele sen miehen kanssa, että miten asia suhteeseenne vaikuttaa. Ja jos isoäiti lapsenlapsilleen jotain uskostaan puhuu, niin ei ne lapset nyt yhtäkkiä mihinkään käänny. Lapsillekin voi opettaa, että isovanhemmilla on tällainen uskonto, mutta meillä erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi