Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vartalotyyppi olen?

Vierailija
17.12.2014 |

Mitat 96-72-99 ja pituus 182 cm. Yritän keksiä millaiset vaatteet sopisivat vartalotyyppini mukaan, mutta en osaa arvioida mikä olisin. Vaihtoehtoja mm. suorskulmio, ylösalas neliö, omena,... Apua!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasilta tuo kuulostaa, ellei sulla oo ihan järjettömän massiiviset hartiat. Mutta en tiedä ollenkaan

Vierailija
2/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä aika pötkö... ehkä suorakulmio. Sopiikohan samantyyppiset vaatteet suorakulmiolle ja tiimalasille? Eipä ne hartiat kapeetkaan ole..

Sori tyhmät kysymykset. Olen ihan avuton näissä ja haluaisin uudistaa vaatekaappini..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorakulmio oot mun mielestä. Sopii kuitenkin samantyyppiset vaatteet kun tiimalasille, eli vyötäröä korostavat, mutta myöskin "suorat" vaatteet. Suosi kellohameita, jotka luo illuusion kapeammasta vyötäröstä ja jos tykkäät peplumista niin tekee saman tempun. Peplum on kyllä menossa jo pois muodista, mutta samantyyppisiä leikkauksia löytyy. Etsi vaatteita, joissa leikkaus vyötärön kohdalla, ne saavat näyttämään kurvikkaammalta.

Vierailija
4/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:34"]Suorakulmio oot mun mielestä. Sopii kuitenkin samantyyppiset vaatteet kun tiimalasille, eli vyötäröä korostavat, mutta myöskin "suorat" vaatteet. Suosi kellohameita, jotka luo illuusion kapeammasta vyötäröstä ja jos tykkäät peplumista niin tekee saman tempun. Peplum on kyllä menossa jo pois muodista, mutta samantyyppisiä leikkauksia löytyy. Etsi vaatteita, joissa leikkaus vyötärön kohdalla, ne saavat näyttämään kurvikkaammalta.
[/quote]

Kiitos! Pidän tämän mielessä, kun teen hankintoja. :)

- ap

Vierailija
5/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Vierailija
6/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena, ellei sulla ole kovin pitkä selkä, jos on, niin olet suorakulmio.

Vierailija
7/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:51"]Oletko mies?
[/quote]

Just. Kuinka monella miehellä on noin kapea vyötärö verrattuna lantioon? Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
8/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö-lantio suhde n. 0,72 eli ei taida olla omena!

Vierailija
9/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

päärynä, peruna, porkkana, kaktus

Vierailija
10/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan mitoista päätellen aika sama kuin minä joten älä ainakaan käytä pitkiä putkimaisia neuleita tai tunikoita. Se suorakulmiotyyli ei sovi ollenkaan sellaisille pitkille tyypeille joilla on leveät hartiat.

Vierailija
11/11 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:42"]Olet varmaan mitoista päätellen aika sama kuin minä joten älä ainakaan käytä pitkiä putkimaisia neuleita tai tunikoita. Se suorakulmiotyyli ei sovi ollenkaan sellaisille pitkille tyypeille joilla on leveät hartiat.
[/quote]
Täälläkin yksi suunnilleen saman mallinen. Minulla pitkä selkä ja leveät hartiat eikä suorakulmiot tai tunikat todellakaan sovi. Vartaloa myötäilevä tai vyötäröä korostava vaate näyttää paremmalta.