Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puoli vuotta erosta ja ex menny jo naimisiin!

Vierailija
17.12.2014 |

Minkälainen ihminen toimii noin?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua petettiin ja mut jätettiin puoli vuotta sitten. Ei oltu naimisissa, mutta tosi pitkään yhdessä. Itse en ole pystyny vielä edes ajattelemaan uutta suhdetta saati edes tapailemaan ketään...

Ap

Vierailija
22/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin yhden miehen kanssa noin vuoden. Hän oli eroamassa kun tapasimme, ja erosikin. Halusi sitten kihloihin kanssani, kieltäydyin. Hän lähetteli minulle kukkia uudelle kotipaikkakunnalleni vaikka tapaili toista naista. Vonkasi aikansa, jonka jälkeen kun en pitänyt yhteyttä meni naimisiin tuon deitin kanssa. Huomasi 2 vuoden sisällä etteivät sovi alkuunkaan yhteen, erosi. Taas alkoi minun jallittamiseni vaikkei olla kertaakaan tavattu useaan vuoteen. Seuraa SoMessa jne., vaikka taas uusi avovaimo. Mistä noita löytyykin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:47"]

Mua petettiin ja mut jätettiin puoli vuotta sitten. Ei oltu naimisissa, mutta tosi pitkään yhdessä. Itse en ole pystyny vielä edes ajattelemaan uutta suhdetta saati edes tapailemaan ketään...

Ap

[/quote]

Nykyiselleni kävi tuolla tavalla, ennen minun tapaamista (vaimonsa petti useasti, mies kai jätti lopulta). Sen naisen oli helppo jatkaa elämäänsä, hänellä oli uusi jo ennen kuin ero edes astui voimaan. Avioitui uudelleen alle vuoden kuluttua erosta.

Nykyiselläni ei ollut ketään kolmeen vuoteen, ero taisi ottaa koville. Me ollaan nyt oltu yhdessä kolme vuotta ja ei meillä mikään kiire naimisiin ole! Jaksamisia sinulle.

Vierailija
24/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset tuntuu jotenkin niin häijyltä toiminnalta... Vähän pitäis yrittää pitää järki päässä siinä rakastumisen hetkinä.

Vierailija
25/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:47"]

Ap

[/quote]

Nykyiselleni kävi tuolla tavalla, ennen minun tapaamista (vaimonsa petti useasti, mies kai jätti lopulta). Sen naisen oli helppo jatkaa elämäänsä, hänellä oli uusi jo ennen kuin ero edes astui voimaan. Avioitui uudelleen alle vuoden kuluttua erosta.

Nykyiselläni ei ollut ketään kolmeen vuoteen, ero taisi ottaa koville. Me ollaan nyt oltu yhdessä kolme vuotta ja ei meillä mikään kiire naimisiin ole! Jaksamisia sinulle.

[/quote]

Kiitos:) Pakko yrittää jaksaa vaikka pahalta tuntuu...

Ap

Vierailija
26/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:01"]

Minkälainen ihminen toimii noin?

[/quote]

No se sun ex! Paremmin sä hänet tunnet kuin muut täällöä :D

Vierailija
27/47 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka jättää, se suhde on saattanut olla käytännössä loppu jo kauan aikaa. Kun erosin itse edellisestäni (erottiin ihan yhteisymmärryksessä) olin käsitellyt ja surrut koko suhteen päättymisen jo edeltävän puolen vuoden aikana..joten kun erosta tuli käytäntöä, ei ollut enää surtavaa. (Pysyin kyllä vuosia sinkkuna, mutta en exän takia..)

Vierailija
28/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää todistella ympäristölleen jotakin, joten jo. ihminen on aika yksinkertainen tapaus. Onneksi pääsit hänestä eroon. Eiköhän tällä exällä ole ollut jalka oven välissä jo pitemmän aikaa ja mitä todennäköisimmin se on nyt tässä uudessakin liitossa.

Vierailija
29/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampela ja Junger sekopäitä naisten kanssa. Vaihtaisivat niitä välillä keskenään.

Vierailija
30/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:10"]Hätiköiden tehty eli jotain todistettavaa/näytettävää. Joka tapauksessa ns. uhmakasta toimintaa.

Fiksut ja tasapainoiset ihmiset eivät ryntäile ja säntäile eivätkä missään nimessä yritä todistella mitään.
[/quote]

Aivan. Eikä sitä ole oikeasti valmis pitkän suhteen jälkeen mihinkään. Joissain tutkimuksissa puhuttiin, että veisi jopa 5v ennen kuin on täysin balanssissa ja valmis aloittamaan tyhjältä pöydältä sen uuden suhteen. Useinhan ne tunteet soittaa uutta kumppania kohtaan on tunteita sitä vanhaa kohtaan. Ne vain kohdistetaan uuteen osoitteeseen, tajuamatta sitä. Jos uusi suhde on alkanut salamana ja täydellä voimalla ihana kuin kirkkaalta raivaalta, on ne täyttyneitä toiveita vanhasta suhteesta.

Vierailija
31/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
32/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni erosi 20 vuotisesta suhteestaan ja me menimme naimisiin 7kk sen jälkeen. Olimme olleet yhdessä vuoden. Nyt on viides aviovuosi menossa ja kaksi lasta. Onnellisia olemme. Miehen ex lähti toisen miehen perään.

Vierailija
33/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
34/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita toimintaa. Yäks

Vierailija
35/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:06"]

Sellainen, joka ei avioliittoa järin kunnioita.. Onhan noita.

[/quote]

Tai sitten ap ei ollut Se Oikea mutta nykyinen on.

[/quote]

No mikä ihmeen kiire on mennä uudelleen naimisiin? Jos kerran koko loppuelämän meinaa olla yhdessä?

t. 6

[/quote]

jos koko loppuelämän aikoo olla yhdessä, niin miksi ei menisi naimisiin?

Vierailija
36/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikkien kanssa ei vaan ole valmis eikä tunnu siltä. Itse en halunnut ex kanssa kihloihin vaikka seurusteltiin 2vuotta, nykyisen kanssa seurustellut 6kk ja olisin ollut jo aikoja sitten valmis kihloihin :)

Vierailija
37/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdian vierestä: exä aikanaan petti ja jätti tekstarilla muutaman vuoden yhdessä asumisen jälkeen. Ehkä pääsen miehenä vielä maksamaan potut pottuina naissukupuolelle.

Vierailija
38/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:06"]Valitettavasti kaikkien kanssa ei vaan ole valmis eikä tunnu siltä. Itse en halunnut ex kanssa kihloihin vaikka seurusteltiin 2vuotta, nykyisen kanssa seurustellut 6kk ja olisin ollut jo aikoja sitten valmis kihloihin :)
[/quote]

Ja minulla oli juurikin niin, että olin jo pitkään miettinyt onko suhteessamme järkeä. Viimeisen kerran mies kysyi haluanko kihloihin, kun olin jo päättänyt että haluan erota. En voinut kuin itkeä ja ensin mies luuli että itken onnesta, kunnes tajusi asian laidan.

Vierailija
39/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:06"]

Sellainen, joka ei avioliittoa järin kunnioita.. Onhan noita.

[/quote]

Tai sitten ap ei ollut Se Oikea mutta nykyinen on.

[/quote]

No mikä ihmeen kiire on mennä uudelleen naimisiin? Jos kerran koko loppuelämän meinaa olla yhdessä?

t. 6

[/quote]

jos koko loppuelämän aikoo olla yhdessä, niin miksi ei menisi naimisiin?

[/quote]Että ko. prinssi kävi nyt ekana kokeilemassa muutamaa muuta prinsessaa ja näin yhtäkkiä huomasi löytäneensä sen aidon ja oikean prinsessansa? Elämä on ihanaa satua! ;-)

Vierailija
40/47 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihminen joka menee eteenpäin elämässään eikä jää suremaan menneitä. Pitääkö sitä eroa ja entistä elämää jäädä vuosikausiksi suremaan? Mulla on vuosi erosta ja tammikuussa menen naimisiin. Yhtään en kaipaa vanhaa elämääni takaisin. Olisi pitänyt erota jo paljon aikaisemmin eikä jäädä onnettomaan liittoon roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi