Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla samaa ongelmaa? Mies on koko ajan iholla..

Vierailija
17.12.2014 |

Ollaan seurustusteltu miehen kanssa nyt kohta kaksi vuotta, asutaan erillään. Viikonloput vietetään yleensä yhdessä ja viikollakin nähdään kerran pari. Minua on kuitenkin alkanut ärsyttämään, kuinka mies on koko ajan "kiinni" minussa..

Jos kävellään kaupungilla, pitää hän kättä ympärillä jatkuvasti. Koirakin kusetetaan käsikädessä ja kassajonossa pitää päästä halaamaan takaapäin. Olen huomauttanut miehelle, että minua ärsyttää julkisilla paikoilla tuo turha kyhnääminen ja se tekee usein muidenkin ihmisten olon vaivaantuneeksi. Varsinkin jos ollaan viettämässä iltaa ystäväporukalla, ei meinaa tanssimisestakaan tulla mitään kun miehen käsitys tanssimisesta on tiukka ote lantiosta painautuminen vasten.

Tuntuu välillä, että seurustelisi jonkun kiimaisen teinin kanssa, vaikka ollaan molemmat jo yli 25 v ! Kauhulla tässä odottelen jouluillallista vanhempieni luona. Viime vuonnakin hän istui käsi reidelläni koko kaksi tuntisen... Ärsyttää!

Kotona taas tilanne on eri, enkä pistä pahakseni suukottelua ja muuta hellimistä puolin ja toisin. Teen usein itsekin aloitteita.. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi selittää miehelle vielä paremmin että et oikeasti halua julkisilla paikoilla hellyydenosotuksia noin paljon ja ne ahdistavat sua ja että kotona kyllä nautit niistä. Jos mies ei tuota selkeää asiaa tajua niin ei kai sille sitten mitään voi :D

Vierailija
2/4 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mieheni ei ole tuollainen, mutta jos olisi, niin kyllä alkaisi ahdistamaan. Joskus kädestä kiinni pitäminen, pepulle läpsäisy tai pusun antaminen on kivaa julkisella paikalla/kavereiden seurassa, mutta ei jatkuvasti! Tulee mieleen, että mies on jotenkin epävarma ja pelkää, että muut miehet tulee iskemään sinua, jos ei osoita, että "TÄÄ ON MUN NAINEN HUOMATKAA!!!"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/4 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-). Minun mieheni on tuollainen, mutta se ei haittaa, sillä minä itsekin olen tuollainen. Ja ollaan sentäs oly 45v!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi