Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoa ja nyt harmittaa

Vierailija
17.10.2021 |

Menin sitten eilen ja petin vaimoa baari illan jälkeen. Nyt harmittaa tosi lujaa ja on vaikea mennä vaimon viereen nukkumaan. Vanhempi lapsikin kysyi että mikä isiä haamittaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytithän ehkäisyä? Jos et, anna olla. Oma mieheni aikoinaan tunnusti vastaavan yhdenyönjutun ja aiheutti tunnustuksellaan enemmän pahaa kuin hyvää, vaikka yhdessä olemmekin edelleen.

Toki olemme kaikki erilaisia, mutta itse ainakin tokaisin, että jos toiste mokaat kännissä eikä se nainen merkitse sinulle mitään, älä hitto vie tule ainakaan minulle sitä kertomaan.

Tässä on muuten asenne kohorillaan 👍 arvostan jos totta👍

Niinpä. Siinä vaimo kerrankin tietää paikkansa. Miehen panot eivät vaimolle kuulu.

Ei ne miehet yleensä kunnioita naisia, jotka elää kynnysmattona. Vaikka tuntuisikin hetkessä kivalta kun nainen sietää ihan kaikenlaisen kaltoinkohtelun. 

Vierailija
22/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä mene kertomaan puolisollesi. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Jos haluat elää parisuhteessa, niin pidä turpasi kiinni ja yritä olla pettämättä uudestaan. Jos haluat kaikille pahan mielen ja avioeron, niin kerro ihmeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. Niele vaan harmituksesi. 

Vierailija
24/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan voit kysyä vaimolta, miten olisi vapaa suhden eli annat vaimollekin luvan käydä vieraissa. Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
25/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kerro. Vaimo sitten tekee mitä tekee. Vaan jos lapsikin huomaa että isällä on paha olo niin varmasti tämä jotain ikävää tuo tullessaan.

Vierailija
26/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksan ihmetellä naisia, jotka suostuu seksiin "baari-illan jälkeen". Tasan tiedossa, että äijät eivät kaljoissaan muista pestä käsiään ja kuseksivat pitkin seiniä ja housuilleen ja kengilleen. Toisilla falskaa myös peräsuoli viinan myötä. En suurin surminkaan rupeaisi mihinkään jonkun kusihousuisen kännikalan kanssa. Jotain tasoa sentään!

Asiaa!

Baarinjälkeiset panot muutenkin luokattomia ja laaduttomia, hyvä jos äijät saa ne viskikullit ees kunnolla pystyyn.

Vierailija
27/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lapsi saa tietää niin halveksii sinua lopun ikääsi. Itse ainakin halveksin pettänyttä isääni. Toisaalta myös äitiäni jolla ei ollut sen vertaa itsekunnioitusta että olisi ensimmäisen tai edes kolmannen kerran jälkeen jättänyt isän 🤮

Vierailija
28/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytithän ehkäisyä? Jos et, anna olla. Oma mieheni aikoinaan tunnusti vastaavan yhdenyönjutun ja aiheutti tunnustuksellaan enemmän pahaa kuin hyvää, vaikka yhdessä olemmekin edelleen.

Toki olemme kaikki erilaisia, mutta itse ainakin tokaisin, että jos toiste mokaat kännissä eikä se nainen merkitse sinulle mitään, älä hitto vie tule ainakaan minulle sitä kertomaan.

Niinpä. Siinä vaimo kerrankin tietää paikkansa. Miehen panot eivät vaimolle kuulu.

Eikä vaimon panot miehelle. Joskus vaan tekee kerrankin mieli isoa mustaa 🍆.

Vierailija
29/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, cool vaimo.

Ihan mielenkiinnosta, oletkohan sinäkin mies? Itse miehenä en hyväksy pettämistä puolin jos toisin; itse en siis voisi pettää enkä myöskään hyväksyisi, jos nainen pettäisi. Tuosta on "coolius" kaukana. Kyllä miehellä pitää sen verran omaa selkärankaa olla, että kun on yhden kanssa alettu olemaan niin siinä ollaan, eikä muihin kajota ja jos tekee muita mieli niin parempi erota.

Vierailija
30/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään halua tietää. Jos alkaa tunteita kehittelemään muita kohtaan niin sitten haluan tietää. Onneksi nämä menevät päittäin. Jos minä petän kännissä niin en todellakaan ole kertomassa sitä miehelleni. Turhaan toisen mieltä pahoitan. Mekisin kyllä terapiaan siinä vaiheessa etsimään juurisyytä pettämiselle. Tuolla ei ole mitään tekemistä "vaimon paikan tietämisellä". Siinä on tekemistä toisen kaksinkertaisella satuttamisella.

Vierailija
31/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämistä kannata kertoa. Pettäminen ei ole hetikään niin paha asia kuin esimerkiksi juoruilu ja valehteleminen. Se pettäminen tapahtuu yleensä harvoin mutta ihmiset jotka juoruilevat puolison selän takana tekevät sitä koko ajan!

Anna itsellesi anteeksi. Vahinkoja sattuu.

Vierailija
32/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös vaan? :D Antaa molemmille oikeudet hillua niin paljon kuin paikat kestää, kunhan ei vaan erehdy kertomaan. "Käytithän ehkäisyä? Jos et, anna olla" Meniköhän tämä nyt ihan oikein? Paljaalla kun vedät siis, niin kaikki hyvin?

Vierailija
33/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään halua tietää. Jos alkaa tunteita kehittelemään muita kohtaan niin sitten haluan tietää. Onneksi nämä menevät päittäin. Jos minä petän kännissä niin en todellakaan ole kertomassa sitä miehelleni. Turhaan toisen mieltä pahoitan. Mekisin kyllä terapiaan siinä vaiheessa etsimään juurisyytä pettämiselle. Tuolla ei ole mitään tekemistä "vaimon paikan tietämisellä". Siinä on tekemistä toisen kaksinkertaisella satuttamisella.

Ihan uteliaisuudesta... Miksi kuvittelet, että sinulla pettäjällä olisi oikeus tuossa tilanteessa päättää puolisosi puolesta, että hänellä ei ole oikeutta kumppaniin, joka ei petä?

Vierailija
34/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unhohda koko juttu jos ei ollut merkityksellinen. 

Vierailija
35/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta... Miksi kuvittelet, että sinulla pettäjällä olisi oikeus tuossa tilanteessa päättää puolisosi puolesta, että hänellä ei ole oikeutta kumppaniin, joka ei petä?

Näin. Ja entäs kun kumppani epäilee ja kysyy suoraan, että oletko pettänyt? Siihen sitten valehdellaan tietenkin, eli mahtava aito suhde, perustuu salailuun ja röyhkeään valheeseenkin. Onni kukoistaa, eiku. Pääasia, ettei pahoita mieltä. Mites se mieli mahtaakaan pahoittua, kun selviää, että on tullut petetyksi useita vuosia? Itseä tuolla vain suojellaan, ei kumppania. Vanha totuus.

Vierailija
36/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan ihan sama. Sanoin ettei jatkossa kerro mulle näitä. Kerran pöljäili mutta eri syistä yhdessä ollaan. Ei mulla olis taloudellisesti vaikeaa erota yhtään mutta joskus muutkin syyt painavat sen verran ettei kannata vihan huumassa tehdä kauaskantoisia päätöksiä; en alkanut perhettä repiä hajalle jonkun ääliön miehen takia ja altistaa lapsiani viikko-viikko-lapsiksi. 

Mutta kyllä se parisuhde menee rikki eikä koskaan, ei siis koskaan ole enää sama. Ajattelen asiaa niin, että parisuhde on kuin maljakko, joka menee rikki. Ajan kanssa se "eheytyy/liimautuu" mutta ei koskaan ole enää ehjä ja säreetön, kuten aiemmin oli eikä luottamus korkealle enää nouse. 

Vierailija
37/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä nyt eka kerta ollut ja enkä ole kertomassa ja hajottamassa perhettä. Harmittaa vaan jonkun verran, mutta vanhastaan tiedän ettei se kauaa kestå onneksi.

Kymmenestä kerrasta onneksi nollautuu.

Vierailija
38/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tuo pitäisi olla juuri toisinpäin eli jos käytti ehkäisyä, niin anna olla? Jos ei käyttänyt, niin nöyränä tunnustaa tekonsa ja mennä testeihin vaimon kanssa.

Mulle pettäminen tarkoittaisi parisuhteen loppua ja mies ajattelee samoin, että mä pettäisin sitä. Meistä kumpikaan ei hyväksy pettämistä. Mies on ensimmäisessä liitossa tullut useasti petetyksi, vaimo juoksi pitkin kyliä panemassa muiden kanssa ja mies oli viimeinen joka sai tietää. Siksi inhoaa pettämistä yli kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä