Petin vaimoa ja nyt harmittaa
Menin sitten eilen ja petin vaimoa baari illan jälkeen. Nyt harmittaa tosi lujaa ja on vaikea mennä vaimon viereen nukkumaan. Vanhempi lapsikin kysyi että mikä isiä haamittaa.
Kommentit (38)
Nyt harmittaa ettet tehnyt sitä jo aikaisemmin.
Lapsille paskempi juttu kun perhe hajoaa.
Hetken himosta pitkä kärsimys jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille paskempi juttu kun perhe hajoaa.
Nukahtavat autuaan tietämättöminä.
Käytithän ehkäisyä? Jos et, anna olla. Oma mieheni aikoinaan tunnusti vastaavan yhdenyönjutun ja aiheutti tunnustuksellaan enemmän pahaa kuin hyvää, vaikka yhdessä olemmekin edelleen.
Toki olemme kaikki erilaisia, mutta itse ainakin tokaisin, että jos toiste mokaat kännissä eikä se nainen merkitse sinulle mitään, älä hitto vie tule ainakaan minulle sitä kertomaan.
No ei tämä nyt eka kerta ollut ja enkä ole kertomassa ja hajottamassa perhettä. Harmittaa vaan jonkun verran, mutta vanhastaan tiedän ettei se kauaa kestå onneksi.
Anna olla. Tehty mikä tehty. Älä enää toista tota.
Vierailija kirjoitti:
Käytithän ehkäisyä? Jos et, anna olla. Oma mieheni aikoinaan tunnusti vastaavan yhdenyönjutun ja aiheutti tunnustuksellaan enemmän pahaa kuin hyvää, vaikka yhdessä olemmekin edelleen.
Toki olemme kaikki erilaisia, mutta itse ainakin tokaisin, että jos toiste mokaat kännissä eikä se nainen merkitse sinulle mitään, älä hitto vie tule ainakaan minulle sitä kertomaan.
Tässä on muuten asenne kohorillaan 👍 arvostan jos totta👍
Kyntömies ei vakoaan valitse vai miten se oli...
Olet ällöttävä. Tajuatko miten raskasta on alkaa pettää takaisin puolisoa?! Kun ei sitä seksiä jaksaisi kotonakaan niin sitten pitää äijän takia panna lisää sen selän takana. Ei äideillä ole niin vaan vapaa-aikaakaan pitää mitään hoitoja tai vaihdella miehiä!
Mä jaksan ihmetellä naisia, jotka suostuu seksiin "baari-illan jälkeen". Tasan tiedossa, että äijät eivät kaljoissaan muista pestä käsiään ja kuseksivat pitkin seiniä ja housuilleen ja kengilleen. Toisilla falskaa myös peräsuoli viinan myötä. En suurin surminkaan rupeaisi mihinkään jonkun kusihousuisen kännikalan kanssa. Jotain tasoa sentään!
Kyllä sen verran pitäisi olla selkärankaa että kertoo puolisolle jos pettää. Asiasta valehtelu olisi itselle paljon suurempi loukkaus kuin pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksan ihmetellä naisia, jotka suostuu seksiin "baari-illan jälkeen". Tasan tiedossa, että äijät eivät kaljoissaan muista pestä käsiään ja kuseksivat pitkin seiniä ja housuilleen ja kengilleen. Toisilla falskaa myös peräsuoli viinan myötä. En suurin surminkaan rupeaisi mihinkään jonkun kusihousuisen kännikalan kanssa. Jotain tasoa sentään!
Kun on itse tarpeeksi kännissä, niin ei haista mitään 🥴
Ri pettämisessä mitään pahaa ole. Se o n sellaanen kokeeluluantoonen juttu. Välissä pitää olla kivaakin ku ei aina jaksa kuunnella mäkättävää ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen kovin vakavaa ole, hyvä suhde kestää vaikka välillä olisi pieniä kriisejä, sitten kun lapsi ei ole kuulemassa ota asia puheeksi.
Siis oman puolison pettäminen sängyssä ei ole mielestäsi vakava asia?! Ei pettäminen ole mikään pieni kriisi! V***u millaisia vitipäitä olette?
Jos vaimo ei tiedä niin mitä väliä? Uutta putkeen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau, cool vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muuten asenne kohorillaan 👍 arvostan jos totta👍
Niinpä. Siinä vaimo kerrankin tietää paikkansa. Miehen panot eivät vaimolle kuulu.
Ei tuollainen kovin vakavaa ole, hyvä suhde kestää vaikka välillä olisi pieniä kriisejä, sitten kun lapsi ei ole kuulemassa ota asia puheeksi.