voi rakastaa, vaikka pettää/on pettänyt
Sain tietää kuukausi sitten, että miesystäväni oli muutama kk sitten poikienreissulla harrastanut kännissä seksiä jonkun naisen kanssa. Kerta pano siis. Tietysti se oli järkytys, koska rakastan miestäni niin paljon. Mies katui tekoaa ja vannoi, ettei enää ikinä tee tätä samaa paskaa minulle. Näki kuinka paljon tämä minua loukkasi eikä halua enää minua satuttaa näin paljon. Okei, annoin toisen mahdollisuuden. Olen kuitenkin sen verran kostonhaluinen, että pari viikkoa sitten petin humalassa miestäni. Oli vain kosto. Minulla ei ole minkäänlaista morkkista tästä tapahtuneesta. Ei tunnu missään. MUTTA rakastan edelleen miestäni yli kaiken. Haluan elämän hänen kanssaan. Eli voin todeta, vaikka pettää voi omaa puolisoa rakastaa koko sydämmellä. (Niin ja mieheni ei tiedä, että olen häntä pettänyt, enkä aijo kertoakkaan).
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:46"]
Miten joku voi olla noin saatanan tyhmä ja vietävissä? Jos mies kuksii toista naista, niin ei se sinua silloin rakasta!
[/quote] oletko katkera jostain, kun noin pitää puhua? Minä rakastan miestäni, vaikka kerran olenkin pettänyt.
[/quote]
Joo, aivan varmasti "rakastat" omalla iljettävällä tavallasi. Mutta oletko miettinyt, haluaako kukaan tosissaan kaltaisesi paskaläjän "rakkautta"?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:41"]
Ei onistuisi minun kanssani. Jos minä olen ehdottoman uskollinen kumppanilleni, niin odotan myös hänen olevan sitä. Jos vieras pillu kiinnostaa, niin vapaasti hakemaan, en minä väkisin parisuhteeseen sido. Sinä olet vielä miestäsi ällöttävämpi, menit naimaan jotain tuntematonta KOSTONA.
Jos vieraiden lakanoiden heiluttelu ei ole sovittu yhteisellä sopimuksella, niin se ei todella ole ok. Jos rakastaa toista, niin silloin
ei ole tarvetta naida muuta. Mieheltäsi parempi teko olisi ollut erota kanssasi ja mennä sitten naimaan ketä huvittaa.
Olen vähän huumorintajuton ja ehdoton tämän asian suhteen. Meillä ei ole koskaan ollut kriisiä tämän asian kanssa, mutta meilläpä on sopimus, että jos alkaa vieraat kiinnostamaan, niin sitten erotaan reilusti. Emme halua mitään turhaa pelleilyä elämäämme.
[/quote] niinhän aloittajankin mies pani jotain vierasta. Ei ollut yhyään sen ällöttävämpi teko ap:ltä. Ja eikö ihmiset tee virheitä. Jos kerran hairahtaa kännissä niin silloinko ei muka kumppania rakasta?? Tyhmästi ajateltu minun mielestä.
[/quote]
Ei se ole mikään HAIRAHDUS, jos nussii muita kumppanin selän takana! Se on ihan tietoista petturuutta!
[/quote] Tässä on tapahtunut yksi pettämiskerta kännissä. Joten kyllä se on hairahdus.
Voi rakastaa tottumuksella, rakkaus lähinnä kiintymystä. Ei voi pettää ja samaan aikaan rakastaa kuin alkuhuumavaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:46"]
Miten joku voi olla noin saatanan tyhmä ja vietävissä? Jos mies kuksii toista naista, niin ei se sinua silloin rakasta!
[/quote] oletko katkera jostain, kun noin pitää puhua? Minä rakastan miestäni, vaikka kerran olenkin pettänyt.