voi rakastaa, vaikka pettää/on pettänyt
Sain tietää kuukausi sitten, että miesystäväni oli muutama kk sitten poikienreissulla harrastanut kännissä seksiä jonkun naisen kanssa. Kerta pano siis. Tietysti se oli järkytys, koska rakastan miestäni niin paljon. Mies katui tekoaa ja vannoi, ettei enää ikinä tee tätä samaa paskaa minulle. Näki kuinka paljon tämä minua loukkasi eikä halua enää minua satuttaa näin paljon. Okei, annoin toisen mahdollisuuden. Olen kuitenkin sen verran kostonhaluinen, että pari viikkoa sitten petin humalassa miestäni. Oli vain kosto. Minulla ei ole minkäänlaista morkkista tästä tapahtuneesta. Ei tunnu missään. MUTTA rakastan edelleen miestäni yli kaiken. Haluan elämän hänen kanssaan. Eli voin todeta, vaikka pettää voi omaa puolisoa rakastaa koko sydämmellä. (Niin ja mieheni ei tiedä, että olen häntä pettänyt, enkä aijo kertoakkaan).
Kommentit (24)
Luonnehtisitko parisuhdettanne hyväksi?
Aha. Mitä me nyt teemme tällä tiedolla? Kai tajuat, että kyseessä on sinun täysin sibjektiivinen tuntemuksesi eikä meillä ole mitään muuta todistetta siitä "rakkaudesta" kuin sinun sanasi?
Ainiin. Minä olen 23 ja miesystävä 29. Seksiä meillä on ollut aina ja se on ollut hyvää! Haluaisin enemmänkin. Rakkautta ja läheisyyttä ollut joka päivä. En siis tiedä miksi mies petti. Halusi kenties huomiota joltain muultakin naiselta?
ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:33"]
[/quote] itse asiassa kyllä! Meillä on ollut aina aivan ihana suhde. Niinkun sanoin, rakkautta ja hellyyttä joka päivä. Ei turhia riitoja. Mies tekee paljon kotitöitä. Huomioi minua joka päivä jollain pienellä asialla. Voin ihan rehellisesti sanoa, että meidän suhde on paljon parempi, kun monien muiden (joiden kumppani ei muka petä).
ap
Ei onistuisi minun kanssani. Jos minä olen ehdottoman uskollinen kumppanilleni, niin odotan myös hänen olevan sitä. Jos vieras pillu kiinnostaa, niin vapaasti hakemaan, en minä väkisin parisuhteeseen sido. Sinä olet vielä miestäsi ällöttävämpi, menit naimaan jotain tuntematonta KOSTONA.
Jos vieraiden lakanoiden heiluttelu ei ole sovittu yhteisellä sopimuksella, niin se ei todella ole ok. Jos rakastaa toista, niin silloin ei ole tarvetta naida muuta. Mieheltäsi parempi teko olisi ollut erota kanssasi ja mennä sitten naimaan ketä huvittaa.
Olen vähän huumorintajuton ja ehdoton tämän asian suhteen. Meillä ei ole koskaan ollut kriisiä tämän asian kanssa, mutta meilläpä on sopimus, että jos alkaa vieraat kiinnostamaan, niin sitten erotaan reilusti. Emme halua mitään turhaa pelleilyä elämäämme.
Aha. Mitä me nyt teemme tällä tiedolla? Kai tajuat, että kyseessä on sinun täysin sibjektiivinen tuntemuksesi eikä meillä ole mitään muuta todistetta siitä "rakkaudesta" kuin sinun sanasi?
[/quote] Halusin vain kertoa, että jos jonkun kumppani on joskus hairahtanut se ei tarkoita sitä, että hän ei sinua rakastaisi. Tietysti, jos muuten suhteessa menee huonosti niin ei kannata jäädä. Mutta miksi eroaisi, jos muuten suhteessa on kaikki hyvin ja olet onnellinen.
Ap
Niin...sinä voitkin rakastaa kun "vain" kostit.
Mieskin varmasti rakastaa sinua mutta ei tarpeeksi ettei olisi heti pettänyt kun tuli tilaisuus. Rakastaa siis enemmän itseään ja mulkkuaan kuin sinua.
Ja humala ei ole mikään syy pettää eikä poikienreissu.
Sopikaa saman tien "avoin suhde" niin ei tarvitse salaa panna toisia ja sitten sinä kostat. Tämä suhde on jo pilalla...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:38"]
[/quote] itse asiassa kyllä! Meillä on ollut aina aivan ihana suhde. Niinkun sanoin, rakkautta ja hellyyttä joka päivä. Ei turhia riitoja. Mies tekee paljon kotitöitä. Huomioi minua joka päivä jollain pienellä asialla. Voin ihan rehellisesti sanoa, että meidän suhde on paljon parempi, kun monien muiden (joiden kumppani ei muka petä).
ap
[/quote]
Ja kuitenkin kostit tuon miesystäväsi "muka yhden" hairahduksen. Näkisin niin että epäluottamuksen siemen on kylvetty suhteeseenne ja se muhii ja kasvaa eikä unohdu koskaan. Alamäki on alkanut. Tämä siis vain minun mielipiteeni joka perustuukokemukseen. Onnea vaan teille tulevaan :)
Voi rakastaa. Jos mies selittää että pano pn pelkkä pano, pitää paikkansa naisenkin kohdalla. Kadun omia tekojani, mutta ne ovat olleet täysin harkitsemattomia, viinan voimalla tapahtuneita typeryyksiä. Suhteemme on rakastava, läheinen ja tasapainoinen.
Mitä iloa on kostosta, jos et kerro? Eihän se silloin mikään kosto ole. En tajua, kostit mutta et kuitenkaan? Ok.
Miten joku voi olla noin saatanan tyhmä ja vietävissä? Jos mies kuksii toista naista, niin ei se sinua silloin rakasta!
No kyllähän se mies nyt sinua rakastaa ja katuu mutta kun seuraava känninen poikienreissu tulee niin rakkaus taas unohtuu äkkiä kun on vierasta tarjolla ja pojatkin "kannustaa" vieressä.
No pääset taas sitten kostamaan. Kyllä on ihanaa!
Miten sait tietää? Kertoiko mies itse?
En pidä pettämistä toivottavana tilana. Mietin vain ylipäänsä kulttuurin normeja. Tälläkin palstalla yleensä olosuhteita huomioimatta täystyrmäyksen saa seksuaalinen pettäminen, kun taas hetkellistä (henkistä) ihastusta siloitellaan. Edes suhteessa esiintyvä henkinen tai taloidellinen hyväksikäyttö, syyllistäminen tai alistaminen eivät saa samanlaista ragea aikaiseksi kuin sänkytouhut.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:41"]
Ei onistuisi minun kanssani. Jos minä olen ehdottoman uskollinen kumppanilleni, niin odotan myös hänen olevan sitä. Jos vieras pillu kiinnostaa, niin vapaasti hakemaan, en minä väkisin parisuhteeseen sido. Sinä olet vielä miestäsi ällöttävämpi, menit naimaan jotain tuntematonta KOSTONA.
Jos vieraiden lakanoiden heiluttelu ei ole sovittu yhteisellä sopimuksella, niin se ei todella ole ok. Jos rakastaa toista, niin silloin
ei ole tarvetta naida muuta. Mieheltäsi parempi teko olisi ollut erota kanssasi ja mennä sitten naimaan ketä huvittaa.
Olen vähän huumorintajuton ja ehdoton tämän asian suhteen. Meillä ei ole koskaan ollut kriisiä tämän asian kanssa, mutta meilläpä on sopimus, että jos alkaa vieraat kiinnostamaan, niin sitten erotaan reilusti. Emme halua mitään turhaa pelleilyä elämäämme.
[/quote] niinhän aloittajankin mies pani jotain vierasta. Ei ollut yhyään sen ällöttävämpi teko ap:ltä. Ja eikö ihmiset tee virheitä. Jos kerran hairahtaa kännissä niin silloinko ei muka kumppania rakasta?? Tyhmästi ajateltu minun mielestä.
meillä on hyvä parisuhde ja menneisyydessä olemme molemmat tahoillamme tehneet tuon virheen, eli pettäneet. kumpikin antoi toiselle anteeksi. se oli vähän sellaista villiä aikaa molemmilla, eikä kumpikaan meistä voinut hyvin. mutta kyllä joillakin on mahollista antaa anteeksi (ymmärrän että jotkut ovat aivan ehdottomia pettämisen suhteen) ja rakastaa edelleen. <3 :)
Niin, selkärangattomat paskahousutkin rakastavat tavallaan. Ei rakkauden puute ole ongelma pettämisessä vaan se pettäminen. Toiset voivat olla kusipäisiä rakkaitaan kohtaan mutta toiset eivät halua rakastaa tai tulla kusipäiden rakastamaksi. Mutta teillä on vakka kantensa löytänyt, joten hyvää loppuelämää - yhdessä tai erikseen.
Ainiin. Minä olen 23 ja miesystävä 29. Seksiä meillä on ollut aina ja se on ollut hyvää! Haluaisin enemmänkin. Rakkautta ja läheisyyttä ollut joka päivä. En siis tiedä miksi mies petti. Halusi kenties huomiota joltain muultakin naiselta?
ap
[/quote]
Petti siksi, että pystyy. Koska seurustelee naiivin nuoren hupakon kanssa. Eiköhän seksi ole pääosassa teidänkin suhteessanne ollut.
Voivoi. Te jotka haukutte pettäjät, niin luuletteko oikeasti, että se teidän ihana kumppani ei teitä ikinä ole pettänyt? Te ette vain tiedä sitä, herätkää! Ainakin MIEHET pettää heti, jos tilaisuus tulee ja on varmaa ettei jää kiinni! Tämä on totuus.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:41"]
Jos vieraiden lakanoiden heiluttelu ei ole sovittu yhteisellä sopimuksella, niin se ei todella ole ok. Jos rakastaa toista, niin silloin
ei ole tarvetta naida muuta. Mieheltäsi parempi teko olisi ollut erota kanssasi ja mennä sitten naimaan ketä huvittaa.
[/quote] niinhän aloittajankin mies pani jotain vierasta. Ei ollut yhyään sen ällöttävämpi teko ap:ltä. Ja eikö ihmiset tee virheitä. Jos kerran hairahtaa kännissä niin silloinko ei muka kumppania rakasta?? Tyhmästi ajateltu minun mielestä.
[/quote]
Ei se ole mikään HAIRAHDUS, jos nussii muita kumppanin selän takana! Se on ihan tietoista petturuutta!
Eihän tuo nyt mikään uutinen ole. Tunteet ja toiminta ovat monilla eri paria.