30-40 v. nainen, kuinka usein ajattelet/haluat seksiä?
Tätä ihan vakavissani pohdin ja kysyisin muilta naisilta, kuinka usein te muut itse haluatte seksiä? Itsellä luontainen rytmi on ehkä kerran viikossa. Niin usein siis ehkä rakastelisin, jos mentäisiin vain minun halujen mukaan. Miehellä tämä on vähän turhan vähän ja aika usein asiasta väännetään.
N37
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:19"]
Ajattelen ohimennen ehkä parina päivänä viikosta, käytännössä haluan seksiä/jaksan siihen ryhtyä ehkä 1-2 krt/kk. Näin on menty vuosikausia ja rytmi tuntuu sopivan meille, kun on muitakin kiinnostuksenkohteita.
N35
[/quote]
Mielenkiintoista... oletko synnyttänyt joskus?
Ajattelen monta kertaa päivässä ja haaveilen useasti. Rankan elämäntilanteen vuoksi seksiä on nyt max 2 krt/kk.
Mä haluan seksiä aina, mutta se hieman vaihtelee olosuhteiden pakosta milloin saan tuota ihanuutta, naisena voin vain sanoa, että on se helppoa olla mies, kun pystyy nukkumaankin ja emännältä saa, vaikka missä vaiheessa, kun levottomia unia näkee tai herää anivarhain. Mä oon nyt ihan yksin, mä en vaan voi olla nyt mieheni rinnalla, jotten herättäs, tasan ei käy onnen lahjat, sit hän herää jossain vaiheessa tuuhan "nukkumaan". Sit mä meen.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:29"]
No tapasin ajatella päivittäin, mutta mulla on viimeisen puoli vuotta ollut joku ihme kausi - en oikeastaan halua lainkaan. En tosin ole koskaan miehelle ei sanonut - ei se huluttomuus niin voimakasta ole, mutta siis jos aloitteen teko olisi minun harteilla niin tällä hetkellä meillä ei harrastettaisi seksiä lainkaan. Mun on myös tosi hankala kiihottua tai kostua nykyään... En ymmärrä mistä tämä johtuu ja asia vaivaa. Olen 35v.
[/quote]
Se mikä ennen kiihotti miehessäsi, ei sekään kiihota enää...?
Olisiko hyvä, jos voisit puhua asiasta miehesi kanssa, ja löytäisitte uusia keinoja saada toisiltanne läheisyyttä? Ilman mitään paineta seksin onnistumisesta, ilman yhdyntää! Sillä jos jatkatte näin, se ehkä pilaa sinun mahdollisuutesi löytää nautinto uudelleen. Jos miehesi välittää sinusta myös ilman varsinaista yhdyntää, niin se voi joskus vielä olla teille molemmille palkitsevampaa kuin nykyinen meininki.
Syötkö hormooneja? Oletko vastikään synnyttänyt tms.?