Tuleeko teille koskaan vesi kielelle, kun näette ruokaa?
Kommentit (12)
Useinkin. Ja juomista. Ja miehistä.
Korvaan aterian kiireissäni katsomalla netistä kokkauspätkän jostain mieliruuastani. Päälle lasi vettä.
Ei. En elä syödäkseni! Syön nälkääni. Noudatan ruoka rytmiä.Joten en tule vesikielelle.Ruoka rytmillä painoni pudonnut normaaliksi.Kuin lohturuan syönti loppunut! En syö mitään missä on sokeria.Vaikka tyrkytetään ota nyt edes 1 kakku pala,et lihoa.En siihen yhteen palaan lihoa,mutta siitä saa sokeri himon pälle heti ja alan muputaa kaikkea missä sokeria. Vähän kun alkoholisti yritää olla raitinna.Pysyy raitina jos ei ota sitä yhtä kalja,se onmenoa siloin,jos otaa :Entisiin huonoihin tapoihin!
Kyllä, lähes aina, kun näen kaupan palvelutiskin savukalat, katkarapusalaatin ja grilliherkut.
Kyllä vain. Mä en edes voi katsoa illalla mitään ruokaohjelmia, koska nousen vaikka sängystä naahimaan itselleni jotain syötävää ohjelman inspiroimana. Ruoka on mulle suurin nautinnonlähde ja normaalipainossa pysyminn täyttä työtä ja tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. En elä syödäkseni! Syön nälkääni. Noudatan ruoka rytmiä.Joten en tule vesikielelle.Ruoka rytmillä painoni pudonnut normaaliksi.Kuin lohturuan syönti loppunut! En syö mitään missä on sokeria.Vaikka tyrkytetään ota nyt edes 1 kakku pala,et lihoa.En siihen yhteen palaan lihoa,mutta siitä saa sokeri himon pälle heti ja alan muputaa kaikkea missä sokeria. Vähän kun alkoholisti yritää olla raitinna.Pysyy raitina jos ei ota sitä yhtä kalja,se onmenoa siloin,jos otaa :Entisiin huonoihin tapoihin!
Lukemattomista kirjoitusvirheistä päätellen et ole selvinpäin nytkään. Sokerista en sano mitään.
Ei tule, mutta minulla oli koira Samojedi joka oppi ikävän tavan
tulla ruokapöydän viereen kerjäämään ruokaa vaikka sillä
oli täysi kupillinen omaa koiranruokaakin.
Oli kuin olisi hana avattu kun sen suupielistä alkoi valumaan
kirkasta kuolaa isoksi lätäköksi lattialle.
Vähän meinasi ruokahalu mennä silloin.
Klikkasin itseni yhden ruokaa myyvän nettikaupan sivuille (ei mikään fiksuruoka) ja hitsit, piti pistää kone kiinni vähäksi aikaa. Tein ruuan ja syötiin, ja nyt uskallan vasta mennä sinne takaisin. Olisi tullut turhan kallis tilaus tehtyä..
Kyllä sitä joskus nälkäisenä saattaa käydä niinkin.