Koronasta johtuvat rajoitukset on purettava kaikki nyt ja heti !!
Miksi odotella 80% rokotekattavuutta eli 2 annosta, eikä sekään riitä. Rokotukset ovat täysin vapaaehtoisia.
Antakaa ihmisten päättää itse ottavatko rokotteita. Meillä sairaalaassa on vain pieni osa tartunnan saaneista. Tehohoitoa saa hyvin rajallinen määrä. Ja nekin enimmäkseen iäkkäitä tai riskiryhmiin kuuluvia joita eivät mitkään koko kansan maskit pelasta.
Kommentit (23)
Aamen!
Mitään koronaa ei ole kun tämä öyhötys loppuu. Kumma ettei joku laki jo puutu ja lopeta tätä humpuukia.
Peskää ne räpylät ,kädetkunnolla!!!,desi,maski.Rokotettu tartuttaa,yskii,pinnoilta korona tarttuu.Oireeton taudinkantaja tartuttaa.Paikkojen aukiolosta en ota kantaa,jokainen ottaa vastuun itse!mitäs lähit!Tauti on jokaiselle erilainen,rokote ei suojaa sairastumisesta.Koronan voi muutenkin sairastaa uudestaan.Onkohan itsellä ollut korona monesti jo..niin erilaisia oireita,nyt yskin,suussa outo kurkku outo..ahdisti.
Laskekaa tartunnan saaneet. Sitten siitä populaatiosta sairaalahoitoon joutuneet ja koronaan kuolleet.
Onko yleisvaarallinen tauti ?
Onko koronaan kuolleista tilastoa ? Eipä siitä huudella, jos voidaan osoittaa, että suurin osa on vanhuksia.
Mitkä rajoitukset? Mitä nyt on rajoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on noin niin maskien käyttöä ei voi ymmärtää. Tosin kaupassa ja apteekissa monet käyttävät.
Ja se johtuu kauppojen omistakin ohjeista. Noudatetaan sairaanhoitopiirin lausuntoja.
https://scholar.google.fi/scholar?q=reviewed+research+covid+masks+2021&…
Tehohoidossa on nuoria ihmisiä! Teho-osastot ovat ylikuormitetut. Nuoret levittävät covid-19. Ellei ota rokotusta niin ei pidä ottaa vastaan lääkehoitoakasn!
Vierailija kirjoitti:
Onko koronaan kuolleista tilastoa ? Eipä siitä huudella, jos voidaan osoittaa, että suurin osa on vanhuksia.
On tilastoa. Sen kun googlat. Ensin vanhuuksia kuoli. Pääosin. Nyt alle 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Laskekaa tartunnan saaneet. Sitten siitä populaatiosta sairaalahoitoon joutuneet ja koronaan kuolleet.
ON! Sairaalahoito on rajallinen! Nyt joudutaan siirtää muu hoito covid-19 potilaiden takia!
Periaatteellisista syistä rokottomattomat "kuntoutusleirille" jossa annetaan heti kättelyssä rokote ja intensiivistä terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tilastoa. Sen kun googlat. Ensin vanhuuksia kuoli. Pääosin. Nyt alle 50 v.
THL:n tietoihin perustuvan koronakartan mukaan alle 30-vuotiaita ei edelleenkään ole Suomessa kuollut koronaan yhtäkään, kolmekymppisiä on kuollut 8 ja neljäkymppisiä 16 henkilöä. Olen seuraillut noita lukuja varsin aktiivisesti, eivätkä ne ole viikkokausiin juurikaan muuttuneet mainittujen ikäryhmien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Tehohoidossa on nuoria ihmisiä! Teho-osastot ovat ylikuormitetut. Nuoret levittävät covid-19. Ellei ota rokotusta niin ei pidä ottaa vastaan lääkehoitoakaan!
Onko noista nuorista tehohoitopotilaista tietoa ? Ja muistakin. Olivatko rokotettuja ?
Kommenteista päätellen covid-19 -tauti alle 40-vuotiailla ei johda sairaalahoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kaija Koon kuuntelukin on vaarallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen covid-19 -tauti alle 40-vuotiailla ei johda sairaalahoitoon.
Minä 32-vuotias covid-19 infektion sairaalassa sairastanut olen eri mieltä.
Jos asia on noin niin maskien käyttöä ei voi ymmärtää. Tosin kaupassa ja apteekissa monet käyttävät.
Ja se johtuu kauppojen omistakin ohjeista. Noudatetaan sairaanhoitopiirin lausuntoja.