Mistä isokokoiset imetysrintaliivit?
Tämä on nyt todella ongelma. Olen juossut kaupoissa etsimässä sopivia imetysrintaliivejä, kokoni on 85F. Missään ei ole sopivia. Kun astun kauppaan sisään, myyjät lirkuttelee, että varmasti löytyy meiltä sulle liivit, meillä on kaikissa malleissa paljon kokoja ja paljon malleja... Sitten järjestään paljastuu, että ne heidän koot ei vastaa yhtään käyttämieni rintaliivien kokoja ja joku F-kuppi on heidän liiveissä naurettavan pieni nenäliina.
Niin, ja malleissakaan ei sitten loppupeleissä ole isompia kokoja kuin joissain muutamassa, jotka ei sovi tai tue rintoja lainkaan.
Ihmettelen myös imetysrintaliivien laatua. Normiliiveistä maksan yleensä 100-250 euroa. Ovat kauniit, istuvat, miellyttäviä materiaaleja. Noiden imetysrintaliivien hinnat on jotain 50 euron hujakoilla ja materiaalit on kovia, karheita, muovisen tuntuisia.
Mistä ihmeestä liivit?
Kommentit (15)
Changesta löytyy j- kuppiin asti ja ovat kauniit.
Turussa Husso tekee tavallisista liiveistä imetysliivejä ja myy isoja kokoja. en tiedä mistä olet kotoisin mutta varmasti muutkin vanhanajan liiviliikkeet tarjoavat tuota palvelua.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:57"]
Lumingerie.fi
[/quote]
En voi ostaa nettikaupasta, koska täytyy sovittaa ensin. Muuten joudun tilaamaan ison kasan eri malleja ja kokoja ja hyvässä lykyssä palauttamaan ne kaikki, jos mikään ei sovi. Miten ihmeessä pystytte tilaamaan rintsikoita netistä?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:04"]
Changesta löytyy j- kuppiin asti ja ovat kauniit.
[/quote]
Changessa on ihan ihme mitoitus. Mulla ei ole koskaan menneet edes nuo heidän suurimmat liivit kuppikoon puolesta. Ei vastaa Primadonnan kuppikokoa tuo Changen J edes. Mä en ymmärrä, miksi aina suositellaan Changea, kun sieltä ei isorintaiselle mitään saa kuitenkaan, pettymys koko putiikki.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:13"]
Turussa Husso tekee tavallisista liiveistä imetysliivejä ja myy isoja kokoja. en tiedä mistä olet kotoisin mutta varmasti muutkin vanhanajan liiviliikkeet tarjoavat tuota palvelua.
[/quote]
Miten tavallisista liiveistä voi tehdä imetysliivit? Rakentaako ne niihin sitten sellaisen lisätuen, että vaikka toinen kuppi on auki, niin ei koko rintavarustus popsahda esille?
Lumingerie.fi
[/quote]
Tuollakin on vaan jotain tuollaisia halpisliivejä. Koskaan kuullut mistään muusta kuin tuosta Freya-merkistä ja heidän liivit ei minulle ole koskaan sopineet. Mistä mä noista tiedän, mitkä tilaisin?
Ihan Prismankin valikoimissa oli 85F, itse tarvin aikoinani 80K, ei mistään löytynyt. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tilata ulkomailta. Hinta oli sen verran maltillinen, että tilasin useammat ja sopimattomat myin huutonetissä pois.
Helsingissä Funky Ladystä saat (myös Espoossa Iso Omena)! On isoja kokoja ja hyviä merkkejä, esim. Marie Jo. Maksavatkin paljon, mutta niinhän tavalliset laadukkaatkin maksavat. Kampista myös Bebesissä iso valikoima hyviä liivejä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:03"]
Helsingissä Funky Ladystä saat (myös Espoossa Iso Omena)! On isoja kokoja ja hyviä merkkejä, esim. Marie Jo. Maksavatkin paljon, mutta niinhän tavalliset laadukkaatkin maksavat. Kampista myös Bebesissä iso valikoima hyviä liivejä.
[/quote]
Kävin tuolla Bebessä ja se oli suuri pettymys, koska mainostivat, että heillä on iso valikoima. Kun menin liikkeeseen, niin myyjä sanoi, että löytyy myös minun koossani varmasti heiltä liivit! Loppujen lopuksi ne heidänkin liivit oli minun koossani F-kupilla aivan liian pienet. Kaiken kaikkiaan kolmessa liivissä oli sitten niin iso koko, että meni mulle edes päälle. Ekat liivit ei kuppinsa puolesta istuneet lainkaan ja niiden materiaali oli kovaa ja raapivaa. Toinen liivi oli sellainen ihme toppimallinen, jossa molemmille rinnoille ei ollut omaa kuppia. Se oli aivan susi koko malli, kun aukaisi toisen puolen liivistä imetystä varten, niin molemmat rinnat lävähti esille, ei tukeneet rintoja kunnolla ollenkaan. Kolmas malli oli topattu. Joo, kiitos, topatut liivit ihmiselle, jolla on entisestäänkin isot rinnat. Siitäkin "isosta" koosta näki jo otsallaan, että mun rinnat tursuaa siitä ulos.
Myyjä sanoi, että voivoi, ei meiltä nyt löytynyt sulle liivejä. Olin tosi pettynyt, kun kerran lehdessäkin kehuivat, että paljon malleja ja kokoja.
Tuolla Funky Ladyssa en ole käynyt, täytyy siis lähteä uudelleen Helsinkiin. Kiitos vinkistä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:59"]
Ihan Prismankin valikoimissa oli 85F, itse tarvin aikoinani 80K, ei mistään löytynyt. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tilata ulkomailta. Hinta oli sen verran maltillinen, että tilasin useammat ja sopimattomat myin huutonetissä pois.
[/quote]
No, täytyy mennä Prismasta katsomaan, saako sieltä kunnon liivejä. Pelottaa vaan, että kun maito alkaa pakkautua rintoihin, niin tarvinnen kuppikoon G tai H. Mä en ala törsäämään rahaa joihinkin netistä tilattaviin liiveihin, tahdon voida sovittaa ennen ostoa.
Funky Lady kauppoja on keskustassa kaksi. Se joka on Fredalla on erikoistunut isompiin liiveihin. Soita sinne ja kysele, mitä heillä on? Omani ostin Ompusta, siellä ainakin oli liivejä. Omani noin 75F.
Bravissimosta olen tilannut. Siellä on vaan UK-koot eli Suomen F on siellä D.
www.lumingerie.fi tuolta olennostanut omat liivini. Kaupasta en koskaan ollut löytänyt yhtä hyviä. Tai varmaannjostain liiviliikkeestä olisi saanut josnolisi ollut hirveästi rahaa. En tosin tiedänonko tuolla imetysliivejä, mutta kannattaa käydä kattomassa.
[/quote]
Lumingeriesta on tullut tännekin rintaliivit jo monen monta vuotta. Ei löydy kivijalkaliikkeistä sopivia kokoja enää ollenkaan ja muutenkin mukavampi sovitella kotona rauhassa. Imetysliivejäkin näyttää löytyvän N-kuppiin asti.
www.lumingerie.fi tuolta olennostanut omat liivini. Kaupasta en koskaan ollut löytänyt yhtä hyviä. Tai varmaannjostain liiviliikkeestä olisi saanut josnolisi ollut hirveästi rahaa. En tosin tiedänonko tuolla imetysliivejä, mutta kannattaa käydä kattomassa.