Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että olen 20 aikuisvuoteni aikana ollut tosissani kiinnostunut vain kahdesta naisesta (ja kumpikaan ei ollut kiinnostunut minusta).

Vierailija
17.10.2021 |

Muita, jotka ei vaan kiinnostu juuri kenestäkään?

t. ikisinkkumies

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko libido.

Vierailija
2/13 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

G

T

O

W

Käsitit nyt aloituksen väärin. Aloittaja peräänkuulutti sellaisia, jotka eivät kiinnostu kenestäkään, ei niitä, joista kukaan ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Olen nainen.

Vierailija
4/13 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole mitenkään tahallani nirso, enkä kulje minkään kriteerilistan kanssa...

Tiedän paljon kivoja naisia, mutta kun ei vaan kiinnosta seksuaalisessa mielessä.

Ja ne harvat, jotka kiinnostaa, niin sitten se onkin ihan 200% kiinnostusta! :)

ap

Vierailija
5/13 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en ole mitenkään tahallani nirso, enkä kulje minkään kriteerilistan kanssa...

Tiedän paljon kivoja naisia, mutta kun ei vaan kiinnosta seksuaalisessa mielessä.

Ja ne harvat, jotka kiinnostaa, niin sitten se onkin ihan 200% kiinnostusta! :)

ap

Tarkennan vielä, että "seksuaalisessa mielessä" tarkoitin siis yleisesti kumppanimielessä, en vain seksiä.

Vierailija
6/13 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja elämäni 28 vuoden aikana vastaan ei ole tullut ainuttakaan miestä (tai naista) josta olisin tippaakaan kiinnostunut platonista enempää. En ymmärrä, että mikä mättää, mutta eipä tuo pahemmin ole toisaalta haitannutkaan, viihdyn hyvin omissa oloissani. Ei kaikkia immeisiä ole samasta puusta veistetty, ja se on ihan okei...

Vierailija
7/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WGTOW

Vierailija
9/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 50v mies. Olen rakastunut 2 kertaa tähän mennessä. Toisen kanssa onneksi oli molemminpuolista ja päädyimme pitkään avioliittoon.

Ihmettelen miten Tinder on täys naisia, jotka odottavat kohtaavansa siellä miehen, joka vie suoraan jalat alta. En ole koskaan itse rakastunut/ihastunut pelkän kuvan ja parin kappaleen tekstin pohjalta.

Vierailija
10/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelin taannoin, että olen kiinnostunut rakastumiseen asti n. kerran kymmenessä vuodessa. Näin nelikymppisenä se ei ole kovin paljon, varsinkaan kun noista kolme ei ollut molemminpuolisia :)

Vierailija
11/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen nainen, kiinnostun harvoin. Olen nyt varattu mutta kiinnostunut ujohkosta miehestä, joka osoitti kiinnostusta ja nyt varmaankin ajattelee että minua ei todellakaan kiinnosta + olen varattu.

Pointtina siis ei voi koskaan tietää ;)

Vierailija
12/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou

Vierailija
13/13 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aivan normaalia. Minulla tuo luku on neljä 40 vuodessa. Yhden kanssa päädyin sitten naimisiin.

N50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi