Tajusin juuri, että olen 20 aikuisvuoteni aikana ollut tosissani kiinnostunut vain kahdesta naisesta (ja kumpikaan ei ollut kiinnostunut minusta).
Muita, jotka ei vaan kiinnostu juuri kenestäkään?
t. ikisinkkumies
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
M
G
T
O
W
Käsitit nyt aloituksen väärin. Aloittaja peräänkuulutti sellaisia, jotka eivät kiinnostu kenestäkään, ei niitä, joista kukaan ei kiinnosta.
Ja en ole mitenkään tahallani nirso, enkä kulje minkään kriteerilistan kanssa...
Tiedän paljon kivoja naisia, mutta kun ei vaan kiinnosta seksuaalisessa mielessä.
Ja ne harvat, jotka kiinnostaa, niin sitten se onkin ihan 200% kiinnostusta! :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja en ole mitenkään tahallani nirso, enkä kulje minkään kriteerilistan kanssa...
Tiedän paljon kivoja naisia, mutta kun ei vaan kiinnosta seksuaalisessa mielessä.
Ja ne harvat, jotka kiinnostaa, niin sitten se onkin ihan 200% kiinnostusta! :)
ap
Tarkennan vielä, että "seksuaalisessa mielessä" tarkoitin siis yleisesti kumppanimielessä, en vain seksiä.
Olen nainen ja elämäni 28 vuoden aikana vastaan ei ole tullut ainuttakaan miestä (tai naista) josta olisin tippaakaan kiinnostunut platonista enempää. En ymmärrä, että mikä mättää, mutta eipä tuo pahemmin ole toisaalta haitannutkaan, viihdyn hyvin omissa oloissani. Ei kaikkia immeisiä ole samasta puusta veistetty, ja se on ihan okei...
Olen noin 50v mies. Olen rakastunut 2 kertaa tähän mennessä. Toisen kanssa onneksi oli molemminpuolista ja päädyimme pitkään avioliittoon.
Ihmettelen miten Tinder on täys naisia, jotka odottavat kohtaavansa siellä miehen, joka vie suoraan jalat alta. En ole koskaan itse rakastunut/ihastunut pelkän kuvan ja parin kappaleen tekstin pohjalta.
Laskeskelin taannoin, että olen kiinnostunut rakastumiseen asti n. kerran kymmenessä vuodessa. Näin nelikymppisenä se ei ole kovin paljon, varsinkaan kun noista kolme ei ollut molemminpuolisia :)
Olen tuollainen nainen, kiinnostun harvoin. Olen nyt varattu mutta kiinnostunut ujohkosta miehestä, joka osoitti kiinnostusta ja nyt varmaankin ajattelee että minua ei todellakaan kiinnosta + olen varattu.
Pointtina siis ei voi koskaan tietää ;)
Eiköhän tuo ole aivan normaalia. Minulla tuo luku on neljä 40 vuodessa. Yhden kanssa päädyin sitten naimisiin.
N50
Heikko libido.