Millainen seksi on sinusta parasta?
Mä tykkään varmaankin eniten niin, että olen miehen päällä ja mies hiplaa samalla tissejä. Molemmat kiihotutaan tästä ja saadaan lähes samaan aikaan. Sitä ennen on ihanaa imeä miehen kalu ihan kivikovaksi.
Kommentit (18)
Melko lailla ihan tavallisesta ns vanilija-seksistä. Mutta kaipaan vaihtelua silti rutiineihin.
Meillä kuuluu suuseksi kuvioihin mutta esim peppuseksi ei. Asennoista ls,cowgirl, lusikka,69. Kumpikaan ei välitä doggystylestä, mulla käy kipeää se enkä muutenkaan nauti siitä.
Mies haluaisi joskus seisaaltaan mutta se on minusta liian vaivanloista kun joutuu varvastaan ja jännittämään. Todella hankalaa. Pitäis aina laittaa koroketta jalan alle itselle. Siinäkään en itse nauti.
Sohvalla on kivaa olla miehen sylissä kun mies istuu :)
Kunnolla kiimainen, vähän kovaotteinen, intensiivinen.
Raju pano niin että lätisee ja mällit pursuaa pillun reunoilta ulos lopussa kun jyskytän viimeisiäni.
Sellainen normaali seksi missä mies laittaa pippelin naisen pimppiin
Riippuu tilanteesta. Joskus hellä ja rauhallinen ja hyvin hyvin hitaasti etenevä. Tyyliin suudellaan ja hyväillään paljon ja yhdyntä tapahtuu hitailla liikkeillä, enemmän tunteella ja tekniikalla kuin voimalla. Yleensä tykkään kuitenkin rajummasta panemisesta ja alistettuna olemisesta. Seksi on kyllä elämän isoja nautintoja! :)
Runkkaaminen on parasta. Ei ole nainen ynisemässä tyhmänkuuloisesti ja aina laukeaa. Eikä myöskään käsi kärsi yllättävistä päänsäryistä kun himot on pahimmillaan.
Sellainen tavallinen seksi (vaniljaseksi) takuuvarma orkku ja esileikkeineen n.10min.
Väkisin ja huumattuna omasta tahdostani.
Mieheni kanssa kaikki mahdollinen.
Rauhallinen ja aistillinen hetki kun kuiskaan vaimoni korvaan että tekisi mieli ja hän suutelee minua samalla kun avaa haaransa. Hitaat ja syvät työnnöt tuntuu paljon paremmalta kuin nopea rynkyttäminen vaikka rynkytys useammin johtaa lastin lentämiseen
En mistään hempeästä enkä silmiin tuijottelusta vaan siitä kun mies sitoo ja käskee imemään ja lopuksi ottaa kunnon ottein takaapäin. Ah... Kesti saada mies innostumaan tuollaisesta mutta nyt tykätään molemmat.
Nautimme kaikenlaisesta seksiin liittyvästä
Kakka pissa pyllyynpano on turn off.
Minun suosikki on ls rauhallisin ja välillä reippaammin työnnöin. Tämä on ainoa keino saada minut tulemaan.
Mieheni lemppari on kaikenlaiset takaapäin -asennot. Emme harrasta peppuseksiä vaikka mies haluaisi.
Pippeli korvassa tai nenänreiässä
Tyylillä ei väliä kunhan on intohimoa riittävästi! Eniten pidän sellaisesta syleilevästä, paljon sivelyä ja koskettelua sisältävästä läheisyydestä.