Menikö tämä sähkötuki kumminkin nyt 300-500m2 lämmityksiin?
Tuki oikeasti tukee nyt niitä joilla on normi kk sähkökulut 500€. Eikö ole taas jännä juttu...
Kommentit (10)
Eli maalämpö + autotallit lämpöistä..... Usealle autolle. Ei köyhä tukia saa
Mikä siinä sitten vikana, jos isot kiinteistöt saavat tukea, kyllä köyhilläkin voi neliöitä olla...
Siis heillähän se hinta eniten nousee? Miksi heitä ei pitäisi tukea??
Miksi suuruuden hulluudessa asuvat keskituloiset saavat tukea. Vähän sama ku mä työttömänä vaatisin tukea lentolippuihin mihin mulla ei oo varaa.
Niin no, jos sähkön kilowattituntihinta nousee 55 senttiin, niin ei siinä kamalasti neliöitä tarvitse olla, että tuo 500 euroa tulee helposti täyteen...
Vierailija kirjoitti:
Miksi suuruuden hulluudessa asuvat keskituloiset saavat tukea. Vähän sama ku mä työttömänä vaatisin tukea lentolippuihin mihin mulla ei oo varaa.
Miksi työttömät saavat mitään tukia tekemättä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömät saavat mitään tukia tekemättä mitään?
Tekemättä jättäminen on nimenomaan tekemistä. Annamme teidän olla rauhassa emmekä ryhdy tappamaan ja syömään teitä nälissään. 400k työtöntä sais aika hurjaa jälkeä aikaan jos nälkä tulis.
Kiitän nöyrimmästi hallitusta sähkön ALV:n tilapäisen laskun tuomista lisäeuroista.
Molemmista.
Meillä menee aika rajoille, joten aiotaan lisätä kulutusta että saadaan tuo tuki. Lämmittää vaikka paljua sähköllä, jos ei muuta keksi.
Meillä 120 neliötä ja talvella laskut 500e.