Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo synnytti "helposti", väljä?

Vierailija
17.12.2014 |

Onko kokemuksia, mikä voi olla syynä jos synnytys on helppo? Meillä seksi ihan OK, minä saan helposti mutta vaimo ei saa panemisesta. Onko vaimo tosiaan sittenkin _erittäin_ väljä ja huono alapäästää kun synnytti niin "hienosti"? En halua olla koko ikääni todella väljän kanssa ja nyt on alkanut ero pyöriä mielessä :/ muuten kaikki on hyvin, mutta haluaisin naisen olevan jollain tavalla edes tiukka eikä mikään lerputin joka synnyttää yskäisemällä.

T. Japi

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun hän on hyvä synnyttäjä! Synnytys on tekniikkalaji, sillä ei ole mitään tekemistä väljyyden kanssa. Kyseisen vaimon mies on puolestaan selvästi ihan urpo!

Vierailija
2/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Mitä tiukemmat lihakset, sitä helpompi on synnyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämisessä merkkaa ihan muu kuin vaginan koko. Kohdun lihakset, kohdun suun avautuminen, lantion koko, supistusten voima ja omat vatsalihakset ja niiden voima... Ei synnytystä hoideta pillulla.

Vierailija
4/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo tai poikkeuksellisen tyhmä pelle, joka luulee tiukkuudella olevan väliä, kun ulos tulee 3-4 kg painava puolimetrinen pieni ihminen. Ennemmin on hyvä lihaskunto, kun jaksaa työntää vauvan ulos...

Vierailija
5/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä mitään tekemistä tuon asian kanssa. Naisen kudosten joustavuus muuttuu synnytykseen valmistavien hormonimuutosten myötä, ja toisilla niistä kudoksista tulee sen verran hyvin joustavat, että synnytys käy suhteellisen helposti ja ilman repeämiä. Synnytyksen jälkeen viimeistään vuoden sisällä paikat palautuu eikä ne jää joustaviksi loppuiäksi. 

Läheskään kaikki naiset ei muuten saa pelkästään panemalla, ellei samalla kiihoteta klitorista apuvälineellä tai käsin. Se ei ole väljyyden merkki ollenkaan. Riippuu siitä, miten klitoris on sijoittunut ja minkä kokoinen on, että tuleeko siihen sisäkautta ärsytystä tarpeeksi yhdynnässä. Kyllähän siihen toki miehen vehkeen koko ja yhdyntätekniikkakin vaikuttaa, mutta kaikki ei saa ikinä kenenkään kanssa pelkästään "pökkimällä". Ei edes nuorena ja hyvin tiukkana.

Vierailija
6/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mitä parempi lihaskunto alapäässä niin sitä helpompi synnyttää. Mä olen puskenut 3 vauvaa luomuna alateitse ja nyt taas, reilu vuosi edellisestä synnytyksestä olen niin kireä että joudutaan miehen kans käyttämään liukkaria että mahtuu sisälle.

Vierailija
7/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan osaa panna!

Vierailija
8/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSEAT=Jätä Se Emakko Ansaitset Tiukempaa

Vierailija
9/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen saa "panemisesta". Tarkoitan semmoisesta että tuikataan vaan sisään ja jyystetään kuin kani. Semmoisessa aktissa ei ole mitään väliä emättimen tiukkuuden kanssa. Eihän teidän seksi ole pelkästään tuota?

Synnytyksessa on ensin avautumisvaihe. Silloin supistukset valmistelevat alapäätä synnytykseen ja lantionluut jopa liikkuvat hieman. Vaimosi ei ole mitenkään erityisen väljä sieltä vaan hän on osannut ponnistaa oikeassa vaiheessa oikeaan suuntaan (kuulostaa helpolta mutta sitä se ei ole). VAuva on ollut oikeassa asennossa tulossa joten hänet on pystynyt ponnistamaan "noin vain" ulos.

Jotkut naiset saattavat näyttävät todella rauhallisilta koko synnytyksen ajan. Se ei tarkoita että synnytys olisi helppo. Nopea se toki on voinut olla. Eli vaimosi on luontaisesti hyvä synnyttämään :)

Vierailija
10/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi todella huono rakastaja koska ilmeisesti ajattelee sängyssä vain omaa tyydytystään. Hemmo ei edes ymmärrä naisen anatomia.

Minusta jokainen naiset ansaitsee miehen jolla on AIVOT.

Vierailija
11/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti ponnistusvaihe 10 minuuttia. En huutanut sen aikana yms. Seksi on ihanaa ja saan orkun aina. Seksi on todellakin tekniikka laji ja yhteistyötä. Meillä miehen kans seksi toimii uskomattoman upeasti. Olen onnekas.

Vierailija
12/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea ja läpinäkyvä provo, joka kuitenkin taas kerran uppoaa osaan...huoh.

Vierailija
13/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:00"]

Mulla kesti ponnistusvaihe 10 minuuttia. En huutanut sen aikana yms. Seksi on ihanaa ja saan orkun aina. Seksi on todellakin tekniikka laji ja yhteistyötä. Meillä miehen kans seksi toimii uskomattoman upeasti. Olen onnekas.

[/quote]

Todellakin onnekas. Jossain Twwman dokumentissa naiset jakautuivat jotenkin tähän suuntaan saamisten suhteen.

- 1/10 ei saa koskaan

- 1-2/10 yksin räpläämällä, jos talo tyhjä

- 2-3/10 yhdyntä + sormet/pöristin

- 4/10 yhdyntä

Mittailivat myös emättimen ja virtsaputken väliin jäävän kudoksen paksuutta ultralla.

Jos 10+ mm -> helppo orkku

Jos alle 8 mm -> vaikeaa luvassa

Vierailija
14/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:00"]

[/quote]

Todellakin onnekas. Jossain Twwman dokumentissa naiset jakautuivat jotenkin tähän suuntaan saamisten suhteen.

- 1/10 ei saa koskaan

- 1-2/10 yksin räpläämällä, jos talo tyhjä

- 2-3/10 yhdyntä + sormet/pöristin

- 4/10 yhdyntä

Mittailivat myös emättimen ja virtsaputken väliin jäävän kudoksen paksuutta ultralla.

Jos 10+ mm -> helppo orkku

Jos alle 8 mm -> vaikeaa luvassa

[/quote]

Nyt oli vaikea sun tilastosi, mutta väitän että 4/10 naisesta ei varmasti saa orkkua yhdynnässä ilman klitan räveltämistä joka kerta.

Vierailija
15/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:33"]

Nyt oli vaikea sun tilastosi, mutta väitän että 4/10 naisesta ei varmasti saa orkkua yhdynnässä ilman klitan räveltämistä joka kerta.

[/quote]

Niinpä. Ja luulisin että huomattavasti useammat kuin 1-2/10 saavat "yksin räpläämällä, jos talo tyhjä". Itse olen teinistä asti onnistunut sillä tavalla 100% varmuudella, eikä orkun saanti kestä kuin minuutin-pari. Yhdynnässä saaminen huomattavasti epävarmempaa.

Vierailija
16/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:33"]

[/quote]

Niinpä. Ja luulisin että huomattavasti useammat kuin 1-2/10 saavat "yksin räpläämällä, jos talo tyhjä". Itse olen teinistä asti onnistunut sillä tavalla 100% varmuudella, eikä orkun saanti kestä kuin minuutin-pari. Yhdynnässä saaminen huomattavasti epävarmempaa.

[/quote]

1-2/10 saavat "yksin räpläämällä -> naisia jotka saavat vain, jos ovat yksin kotona ja kaihtimet alhaalla. Jokin lukko aukeaa päässä tuolla tavalla.

Vierailija
17/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et vaaan riitä enää. Parempi hyväksyä ongelma kun etsiä sitä muista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan