Pelkään tulla raiskatuksi
Monestakin syystä, mutta yksi on se että mitä jos mieheni ei halua enää koskea minuun sen jälkeen? Mietin usein tuota. Raiskatuksi tuleminen ei siis ole jokapäiväisissä peloissa mutta sillon kuin joskus sitä pelkään niin tulee tuo mieleen. Miettiikö muut samaa?
Kommentit (16)
No ei, ei tulisi mieleenikään että mieheni hylkäisi minut tuollaisessa tilanteessa. Hyvänen aika, millaisessa liitossa elät jos tuollainen käy edes mielessä?
Ot, otsikointisi on huono, ainakin itse mietin heti että mistä tiedät että sinut raiskataan? Mun korvaan otsikko antoi ymmärtää että pelkäät siis jo tiedossa olevaa, tulevaa tapahtumaa. Oikeampi otsikointi olisi lienee muotoa "pelkään että tulen raiskatuksi" tai "pelkään tulevani/joutuvani raiskatuksi"?
En pelkää että mieheni hylkäisi minut, vaan ei vaan pystyisi enää harrastamaan seksiä kanssani. Avioliittoni on täysin mallillaan, tämä vain on sellainen asia mitä joskus mietin. Sitäkin mietin että mahdanko minä itse haluta enää seksiä tuon jälkeen. Joo, kuulostaa hysteeriseltä ja otsikko huono.
Ap
Hommasin aseen, laillisesti. En pelkään enää raiskatuksi tulemista ja liikun sielä missä haluan milloin haluan :)
Asioita voi varmistaa.
Ap, mulla sama juttu. Erityisesti pelottaa se että mitä jos tulisi raskaaksi raiskauksesta :( Mun uskonto kieltää abortin joten siihenkään ei voisi turvautua.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:07"]
Hommasin aseen, laillisesti. En pelkään enää raiskatuksi tulemista ja liikun sielä missä haluan milloin haluan :)
Asioita voi varmistaa.
[/quote]
Ja kaikki jotka kysyvät jotain niin kuolevat pelkotiloissa olevan takia?
Tuskin ap liikkuu yöllä puistoissa niin todellista vaaraa ei ole ellei itse mene jonkun miehen asuntoon tai hotellihuoneeseen
Tätäkään ei tarvitsisi pelätä jos tänne ei otettaisi noita mamuja!!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:51"]
[/quote]
Ei niin, yksikään suomalainen mies ei ole koskaan konsa milloinkaan naiseen luvatta kajonnut.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 07:53"]
Monestakin syystä, mutta yksi on se että mitä jos mieheni ei halua enää koskea minuun sen jälkeen? Mietin usein tuota. Raiskatuksi tuleminen ei siis ole jokapäiväisissä peloissa mutta sillon kuin joskus sitä pelkään niin tulee tuo mieleen. Miettiikö muut samaa?
[/quote]
Onko sulla mitään huonoja kokemuksia seksiin liittyvissä asioissa? Fobioitahan on monenlaisia mutta kai ne yleensä perustuu johonkin syyhyn. Itsellä ei ole ikinä käynyt tuo mielessäkään.
Asioita voi varmistaa.
[/quote]Suomessa jos käytät sitä asetta itsepuolustukseen, niin joudut linnan!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:07"]
Asioita voi varmistaa.
[/quote]
Tuskin ap liikkuu yöllä puistoissa niin todellista vaaraa ei ole ellei itse mene jonkun miehen asuntoon tai hotellihuoneeseen
[/quote]
Tosi asia on kuitenkin se että suurin osa raiskauksista tapahtuu tutun/miehen/perheenjäsenen/sukulaisen tms toimesta. Se on aika harva kerta kun joku puskasta hyppää kimppuusi.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:07"]
Asioita voi varmistaa.
[/quote]
[/quote]
Tosi asia on kuitenkin se että suurin osa raiskauksista tapahtuu tutun/miehen/perheenjäsenen/sukulaisen tms toimesta. Se on aika harva kerta kun joku puskasta hyppää kimppuusi.
[/quote]
En ole lainaamasi mutta pakko sanoa että se ei kauheasti lohduta meitä jotka on "puskaraiskattu"
Omasta kokemuksestani voin puhua että pari kertaa on ollut raiskausuyritys, kerran on exä raiskannut, ne on sellaisia kokemuksia joista on vaikea päästä yli.
Kaikissa tapauksissa oli kyllä ihan suomalainen mies kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:51"]
[/quote]
Ei niin, yksikään suomalainen mies ei ole koskaan konsa milloinkaan naiseen luvatta kajonnut.
[/quote]
White Finland.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:05"]
Asioita voi varmistaa.
[/quote]Suomessa jos käytät sitä asetta itsepuolustukseen, niin joudut linnan!
[/quote]
Enpähän ole ainakaan raiskattu :)
Tarkoittanet, että sinä pelkäät raiskatuksi tulemista?