Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä, jos mies on konservatiivinen?

Vierailija
17.12.2014 |

Esim. ajattelee vanhakantaisesti, elää vanhanaikaisesti, pukeutuu melko vanhanaikaiseen tyyliin jne?

Onko turn-off vai on?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen itsekin ajatuksistani konservatiivinen - ei tosin näy päällepäin.

Vierailija
2/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ajatuksiltani tavallaan konservatiivinen. Olen mielestäni avarakatseinen ja suvaitsevainen, mutta oma elämäni on kaikin puolin konservatiivista. Tämän vuoksi miehessäkään tämä piirre ei haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa ei, käytännössä kyllä.

Vierailija
4/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, ehdottomasti. Olen itse arvoliberaali.

Vierailija
5/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:56"]

[/quote]

Voihan ihminen olla konservatiivinen, vaikkei olisikaan varsinaisesti poiliittisesti konservatiivinen.

Vierailija
6/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, olisi täysin erilaiset arvomaailmat. Haluan myös tasa-arvoisen suhteen, konservatiivijäärä mies ei sellaista haluaisi.

Vierailija
7/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erikoista, kuinka paljon ihmisen konservatiivisuus herättää tunteita. Ei konservatiiviset arvot ja habituksen omaava ihminen ole välttämättä yhtään sen ilkeämpi tai halveksu muita ihmisiä.

Konservatiivin mielestä kaikki muutos ei ole edistystä, vaan että olemassa olevat tavat on perinteisesti todettu hyviksi ja toimiviksi rakenteiksi.

Kaikki konservatiiviset ihmiset eivät ole myöskään poliittisesti aktiivisia tai vanhoillisia kaikissa poliittisissa näkökohdissa.

Vierailija
8/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:53"]

Kaikken kuvottavimpia tapauksia ovat nuoret konservatiiviset miehet opiskelemassa lakia tai kauppatieteitä.

[/quote]

Vielä kuvottavampia ovat vihervassari-arvoliberaalit opiskelemassa humanistisessa tiedekunnassa.

[/quote]

Humanistisessa tiedekunnassa opiskellaan mm. sellaista höpöhöpö-hömppää kuin kielet ja historia. Joissain yliopistoissa myös psykologia ja logopedia ovat humanistisessa tiedekunnassa. Mutta mitäpä näistä tietää ihminen, joka ei ole koskaan yliopistossa opiskellut!

Vierailija
9/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, miten konservatiivisuus käytännössä näkyy. Itsekin olen melko konservatiivinen, mutta parisuhteessa haluan tiettyä tasa-arvoisuutta, en suostu hellan ja nyrkin väliin yms.

Vierailija
10/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/39 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tulisi yhteentörmäyksiä minun ja konservatiivi miehen välillä sen verta paljon, että jättäisin väliin. Ei sinänsä ole mitään konservatiivisuuttaa vastaan, mutta se vaatii hyvät perustelut. Sellainen "asiat on tehty näin 25 vuotta ja sen takia tehdään edelleenkin" asenne on ihan saatanan rasittava. 

Vierailija
12/39 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko siitä onko rahaa

Vierailija
13/39 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus on, että haittaa. Mutta tietysti konservatiivisuudella, säilyttävyydellä, voidaan tarkoittaa monia asioita. Ei minua haittaa yhtään, jos miehellä on vanhahtava musiikkimaku, tai hän haluaa remontoida vanhan talon vain perinnemenetelmillä. 

Vierailija
14/39 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 07:26"]

Haittaa, olisi täysin erilaiset arvomaailmat. Haluan myös tasa-arvoisen suhteen, konservatiivijäärä mies ei sellaista haluaisi.

[/quote]

Palstaloisten tasa-arvo on nähty. Se mikä eniten naista hyödyttää.

Vierailija
15/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää rahkeiden riittää sitten koko showhun. Kunnon okt, kaksi autoa, johtoasema ja kantavana voimana myös yhteisössä yms. Muuten aika pelleilyä.

Vierailija
16/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 07:26"]

[/quote]

Komppi tälle.

Vierailija
17/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 07:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 06:56"]

[/quote]

Voihan ihminen olla konservatiivinen, vaikkei olisikaan varsinaisesti poiliittisesti konservatiivinen.

[/quote]

No ei arvoliberaalista ihmisestä saa konservatiivista millään muotoa.

Vierailija
18/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiiviset miehet ovat puistattavia! Hyi helvetti.

Vierailija
19/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään seurustelisi vanhakantaisen ihmisen kanssa. Kaveriksi voisin huolia.

Miehenikin  muuten pukeutuu hyvin huolitellusti klassisiin miesten vaatteisiin, mutta arvoiltaan hän on hyvin nykyaikainen.

Vierailija
20/39 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikken kuvottavimpia tapauksia ovat nuoret konservatiiviset miehet opiskelemassa lakia tai kauppatieteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän