Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt kahdesti abortin

Vierailija
17.12.2014 |

Kyselkää!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tullut raskaaksi jos et halua lapsia? Vituttaako? Aiotko joskus saada vielä lapsia? Jos kyllä, niin pelottaako aiemmat abortit lapsen saantiin viitaten..?

Vierailija
2/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:07"]Miksi olet tullut raskaaksi jos et halua lapsia? Vituttaako? Aiotko joskus saada vielä lapsia? Jos kyllä, niin pelottaako aiemmat abortit lapsen saantiin viitaten..?
[/quote]

Ensimmäisen tein ollessani 14v, ja se johtui puhtaasti siitä, että vanhempani ei suostunut maksamaan ehkäisyä, koska sen ikäisen ei kuulemma kuulu harrastaa seksiä, ja ei minulla ollut varaa itsekkään. Toisen tein 19v, kun pillerit pettivät.

Ei vituta.

Tällä hetkellä olen sitä mieltä, etten halua lapsia, mutta voihan se mieli joskus muuttua. En usko että abortit olisi tuhonneet hedelmällisyyteni.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:11"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:07"]Miksi olet tullut raskaaksi jos et halua lapsia? Vituttaako? Aiotko joskus saada vielä lapsia? Jos kyllä, niin pelottaako aiemmat abortit lapsen saantiin viitaten..?
[/quote]

Ensimmäisen tein ollessani 14v, ja se johtui puhtaasti siitä, että vanhempani ei suostunut maksamaan ehkäisyä, koska sen ikäisen ei kuulemma kuulu harrastaa seksiä, ja ei minulla ollut varaa itsekkään. Toisen tein 19v, kun pillerit pettivät.

Ei vituta.

Tällä hetkellä olen sitä mieltä, etten halua lapsia, mutta voihan se mieli joskus muuttua. En usko että abortit olisi tuhonneet hedelmällisyyteni.

- ap
[/quote]

Miksi poika ei osallistunut ehkaisyvälineiden hankkimiseen? Miksi et hankkinut telkkarista tai kavereilta? Tosi huono selitys musta toi 14v raskaus... :(

Vierailija
4/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:13"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:11"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:07"]Miksi olet tullut raskaaksi jos et halua lapsia? Vituttaako? Aiotko joskus saada vielä lapsia? Jos kyllä, niin pelottaako aiemmat abortit lapsen saantiin viitaten..?
[/quote]

Ei vituta.

- ap
[/quote]

Miksi poika ei osallistunut ehkaisyvälineiden hankkimiseen? Miksi et hankkinut telkkarista tai kavereilta? Tosi huono selitys musta toi 14v raskaus... :(
[/quote]

Sain terkkarista 3kk pillereiden tutustumispakkauksen, mutta en enempää. Kavereista monikaan ei harrastanut seksiä tuohon aikaan. Poikaystävä maksoi puolet abortista, muttei ehkäisystä, ei tullut silloin mieleen kysyä.

- ap

Vierailija
5/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naistentautien erikoislääkärille ja hanki itselllesi oikea ehkäisy. Polvet ristiin! Nyt loppuu se miesten kanssa nussiminen! Kaikkien ei tarvitse lisääntyä, pistä piuhat kiinni!!!1!!!!##@^$#!!!

Mikä sinussa on vikana?

Vierailija
6/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua rupesi ap ärsyttämään sun saamattomuus 14v :( En ole mikään aborttejen kammoaja, mutta kyllä 14v pitäisi ottaa noista asioista vastuuta paremmin jos seksiin ryhtyy. Kortsuja ei oikeasti ole vaikea saada, miksi pillerit olis se ainoa vaihtoehto..? :(

Vierailija
7/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiabortin olen tehnyt kuudesti.

T. Äiti Oulusta

Vierailija
8/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:19"]Jälkiabortin olen tehnyt kuudesti.

T. Äiti Oulusta
[/quote]

Mikä teitä vaivaa?! Ei abortti ole sama kuin hiustenleikkuu :D

Vierailija
9/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:17"]Mene naistentautien erikoislääkärille ja hanki itselllesi oikea ehkäisy. Polvet ristiin! Nyt loppuu se miesten kanssa nussiminen! Kaikkien ei tarvitse lisääntyä, pistä piuhat kiinni!!!1!!!!##@^$#!!!

Mikä sinussa on vikana?
[/quote]

Luitko ollenkaan edellisiä viestejä? 19-vuotiaana pillerit pettivät, mutta nykyään minulla on kunnon ehkäisy! 14-vuotiaana minulta suorastaan kiellettiin ehkäisy, niin mitä sen ikäinen voi tehdä?

Kuten sanoin, en ole lisääntymässä. Näin nuorille ei anneta sterilisaatiota.

Ja tosiaankin, viimeisempi tapaus tapahtui miehen kanssa, jonka kanssa olen edelleen, eli kyse ei ole ollut irtosuhteista.

- ap

Vierailija
10/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 14 v. abortin syy ollut, ettei äiti ja isi maksanut ehkäisyä...syy oli se, että olitte sukupuoliyhteydessä ilman ehkäisyä. Ihme, ettei nuoret saa ilmaiseksi...en tiedä miten nykyään on.

14v. On tosi nuori seksiin. Mun mielestä liian nuori.

ikävää ne abortit.. Noi on raskaita juttuja sun kropalle ja mielelle. Ehkä hyvä käydä juttelemassa? Tai miten olet ne kokenut?

Vierailija
11/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:19"]Nyt mua rupesi ap ärsyttämään sun saamattomuus 14v :( En ole mikään aborttejen kammoaja, mutta kyllä 14v pitäisi ottaa noista asioista vastuuta paremmin jos seksiin ryhtyy. Kortsuja ei oikeasti ole vaikea saada, miksi pillerit olis se ainoa vaihtoehto..? :(
[/quote]

Kumpikaan meistä ei tykännyt kondomeista, ne vei kaiken ilon seksistä.

- ap

Vierailija
12/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:17"]Mene naistentautien erikoislääkärille ja hanki itselllesi oikea ehkäisy. Polvet ristiin! Nyt loppuu se miesten kanssa nussiminen! Kaikkien ei tarvitse lisääntyä, pistä piuhat kiinni!!!1!!!!##@^$#!!!

Mikä sinussa on vikana?
[/quote]

Luitko ollenkaan edellisiä viestejä? 19-vuotiaana pillerit pettivät, mutta nykyään minulla on kunnon ehkäisy! 14-vuotiaana minulta suorastaan kiellettiin ehkäisy, niin mitä sen ikäinen voi tehdä?

Ja tosiaankin, viimeisempi tapaus tapahtui miehen kanssa, jonka kanssa olen edelleen, eli kyse ei ole ollut irtosuhteista.

- ap
[/quote]

14v voi tehdä paljon! Säästää vähäiset rahat kortsuihin, hankkia niitä koulusta tai pyytää jos joku kaveri ostaisi jos ei itse kehtaa tai pyytää että poikaystävä ostaa (kummasti ne on heti ostanut jos pistää ton seksin ehdoksi). Ei ap kannata syytellä vanhempia siitä että olet ollut oikeesti tyhmä.

Vierailija
13/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:19"]Jälkiabortin olen tehnyt kuudesti.

T. Äiti Oulusta
[/quote]

Olipas huono vitsi.

- ap

Vierailija
14/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt niitä jotka sanoo että kortsu vie kaiken ilon. Mulla se ilo menisi sukupuolitaudista tai raskaudesta...

Vierailija
15/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:27"]Ei se 14 v. abortin syy ollut, ettei äiti ja isi maksanut ehkäisyä...syy oli se, että olitte sukupuoliyhteydessä ilman ehkäisyä. Ihme, ettei nuoret saa ilmaiseksi...en tiedä miten nykyään on.

14v. On tosi nuori seksiin. Mun mielestä liian nuori.

ikävää ne abortit.. Noi on raskaita juttuja sun kropalle ja mielelle. Ehkä hyvä käydä juttelemassa? Tai miten olet ne kokenut?
[/quote]

Eka abortti oli tottakai helpotus, eikä sitä oikein osannut surra silloin. Toinen abortti jo harmitti pidempään, koska oikeasti ymmärsi tilanteen, ja raskaus oli paljon pidemmällä kuin ekalla kerralla. Kumpaakaan kertaa en kuitenkaan ole katunut, koska minusta ei olisi ollut äidiksi.

- ap

Vierailija
16/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:30"]Mä en ole ikinä ymmärtänyt niitä jotka sanoo että kortsu vie kaiken ilon. Mulla se ilo menisi sukupuolitaudista tai raskaudesta...
[/quote]

14-vuotiaana sitä oli tyhmä ja kokematon, onneksi vanhemmalla iällä voi valita itselleen oikean ehkäisyn, ilman vanhempien rajoituksia.

- ap

Vierailija
17/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:17"]Mene naistentautien erikoislääkärille ja hanki itselllesi oikea ehkäisy. Polvet ristiin! Nyt loppuu se miesten kanssa nussiminen! Kaikkien ei tarvitse lisääntyä, pistä piuhat kiinni!!!1!!!!##@^$#!!!

Mikä sinussa on vikana?
[/quote]

- ap
[/quote]

14v voi tehdä paljon! Säästää vähäiset rahat kortsuihin, hankkia niitä koulusta tai pyytää jos joku kaveri ostaisi jos ei itse kehtaa tai pyytää että poikaystävä ostaa (kummasti ne on heti ostanut jos pistää ton seksin ehdoksi). Ei ap kannata syytellä vanhempia siitä että olet ollut oikeesti tyhmä.
[/quote]

Mun mielestä 14-vuotiaan ei pitäisi käyttää vähäisiä taskurahojaan ehkäisyyn, se on vanhempien tehtävä maksaa tuollaiset jutut!

- ap

Vierailija
18/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:17"]Mene naistentautien erikoislääkärille ja hanki itselllesi oikea ehkäisy. Polvet ristiin! Nyt loppuu se miesten kanssa nussiminen! Kaikkien ei tarvitse lisääntyä, pistä piuhat kiinni!!!1!!!!##@^$#!!! Mikä sinussa on vikana? [/quote] Luitko ollenkaan edellisiä viestejä? 19-vuotiaana pillerit pettivät, mutta nykyään minulla on kunnon ehkäisy! 14-vuotiaana minulta suorastaan kiellettiin ehkäisy, niin mitä sen ikäinen voi tehdä? Kuten sanoin, en ole lisääntymässä. Näin nuorille ei anneta sterilisaatiota. Ja tosiaankin, viimeisempi tapaus tapahtui miehen kanssa, jonka kanssa olen edelleen, eli kyse ei ole ollut irtosuhteista. - ap

[/quote]

En lue tekosyitä, enkä muutakaan skeidaa. Pidättäydy seksistä, kunnes ehkäisy on kunnossa.  Siinä voi mennä loppu elämä, mutta se on sen arvoista. Reidet ristiin NYT!

Vierailija
19/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:42"]

En lue tekosyitä, enkä muutakaan skeidaa. Pidättäydy seksistä, kunnes ehkäisy on kunnossa.  Siinä voi mennä loppu elämä, mutta se on sen arvoista. Reidet ristiin NYT!
[/quote]

Mielestäni mainitsin jo jossain viestissä, että kunnossa on. Laitetaan nyt vielä kerran, että naikki varmasti huomaa. EHKÄISYNI ON NYKYÄÄN KUNNOSSA!

- ap

Vierailija
20/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:42"] En lue tekosyitä, enkä muutakaan skeidaa. Pidättäydy seksistä, kunnes ehkäisy on kunnossa.  Siinä voi mennä loppu elämä, mutta se on sen arvoista. Reidet ristiin NYT! [/quote] Mielestäni mainitsin jo jossain viestissä, että kunnossa on. Laitetaan nyt vielä kerran, että naikki varmasti huomaa. EHKÄISYNI ON NYKYÄÄN KUNNOSSA! - ap

[/quote]

Niinpäniin. Mutta milltä niistä abortoiduista lapsista tuntuu?