Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeänä ilmoitan, että kulmakarvani ovat tummat ilman ehostusta

Vierailija
17.12.2014 |

Hiukseni eivät edes ole tummat, mutta kulmakarvat erottuvat hyvin! Jes!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, kiva ominaisuus!! :) Mä ilmoitan ylpeänä, että mulla on pitkät, taipuisat ja tummat ripset. Niin, että ihmiset usein luulee mulla olevan ripsaria vaikka olisin meikittä (niin ja olen perus blondi muuten...)

Vierailija
2/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin! Ikävä kyllä, niin ovat kaikki muutkin karvat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap samis! joskus kuulluut ihmettelyä miksi meikkaan niin mustiksi

Vierailija
4/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:37"]Niin minullakin! Ikävä kyllä, niin ovat kaikki muutkin karvat :(
[/quote]

Tästä tuli mieleen, että onko hankalaa tummilla alapään karvoilla? Vaikuttaako ne elämään jotenkin hankalasti? Mulla on aika vaaleat karvat kaikkialla...

Vierailija
5/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:37"]Niin minullakin! Ikävä kyllä, niin ovat kaikki muutkin karvat :( [/quote] Tästä tuli mieleen, että onko hankalaa tummilla alapään karvoilla? Vaikuttaako ne elämään jotenkin hankalasti? Mulla on aika vaaleat karvat kaikkialla...

[/quote]

Se on kuin olisi miesten karvoitus. Eli karvat paksuja.

Vierailija
6/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:37"]Niin minullakin! Ikävä kyllä, niin ovat kaikki muutkin karvat :( [/quote] Tästä tuli mieleen, että onko hankalaa tummilla alapään karvoilla? Vaikuttaako ne elämään jotenkin hankalasti? Mulla on aika vaaleat karvat kaikkialla...

[/quote]

Se on kuin olisi miesten karvoitus. Eli karvat paksuja.
[/quote]

Kasvaako ne nopeasti? Miten poistat niitä jos poistat? Mulla kasvaa tosi hitaasti ne vaaleat ja ei paljon haittaa, mutta näin yhden tumman kaverin mahallaan rannalla bikineissä ja oikeasti pakaroiden alapuolella oli pientä tummaa karvaa joka tuli bikineistä..

Vierailija
7/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitan ylpeänä, että karvaa kasvaa lähinnä päähän ja siellä onkin komea tummatukka. Kainoloihin ja alapäähän taas ei juurikaan kasva..no ei sitten koskaa tule puskaa minulle ei.

Vierailija
8/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:50"]Minä ilmoitan ylpeänä, että karvaa kasvaa lähinnä päähän ja siellä onkin komea tummatukka. Kainoloihin ja alapäähän taas ei juurikaan kasva..no ei sitten koskaa tule puskaa minulle ei.
[/quote]

Minkä ikäinen olet? Mulla oli sama tilanne 24 vuotiaaksi, sitten alkoi kasvaa kainalokarvat (harmi)

Vierailija
9/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:50"]Minä ilmoitan ylpeänä, että karvaa kasvaa lähinnä päähän ja siellä onkin komea tummatukka. Kainoloihin ja alapäähän taas ei juurikaan kasva..no ei sitten koskaa tule puskaa minulle ei. [/quote] Minkä ikäinen olet? Mulla oli sama tilanne 24 vuotiaaksi, sitten alkoi kasvaa kainalokarvat (harmi)

[/quote]

31v..tilanne ei varmaan muutu ellei sitten jos tulee lapsia. Tosin tädilläni on sama vähäinen karvankasvu. En yleensä edes aja sääriä koska karvat ovat niin vaaleat ja harvat..paitsi tietty kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän