Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei saa keskustella maksullisesta seksistä?

Vierailija
17.10.2021 |

Kun ei se myyminen tai ostaminen ole Suomessa laitonta? Samaan aikaan Sanoman muussa mediassa hehkutetaan seksityön ihanuutta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat kertoa? Sana on vapaa. No eikä ole.

Vierailija
2/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista tosiaan. Esim. murhista ja raiskauksista saa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että Britanniassakin opiskelijat joutuvat myymään itseään, kun rahat eivät enää riitä elämiseen. Juuri oli juttua Ilta-Sanomissa.

Vierailija
4/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl sä tiedät miksi

Vierailija
5/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suominaisia ottaa päähän, kun ovat menettäneet valtaa. Pihtaus oli loistava keino pitää miehet ruodussa. Nyt se johtaa siihen, että mies käy maksullisissa. Ottaahan se päähän, kun ei itse saa ja samaan aikaan toinen saa ja saa vielä rahaa siitä. N21

Vierailija
6/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suominaisia ottaa päähän, kun ovat menettäneet valtaa. Pihtaus oli loistava keino pitää miehet ruodussa. Nyt se johtaa siihen, että mies käy maksullisissa. Ottaahan se päähän, kun ei itse saa ja samaan aikaan toinen saa ja saa vielä rahaa siitä. N21

Voi voi.. 21 vee nainen puhuu.. kokemuksella lai sitten. Kunhan opit elämään. Siperia opettaa. Valitettavasti.

Vierailija
7/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ainaki maksullisissa sen helppouden vuoksi. En mä jaksa alkaa miellyttään yhtäkään prinsessaa, lahnaa tai muutakaan. Täyspäisiä sattuu kohdalle liian harvoin, että jaksaisi panostaa.

Vierailija
8/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan, että seksi on huonoa. Maksullinen haluaa rahaa ja maksajaa panettaa. EI oikein halut kohtaa. Voi toki tuntua jollekin hyvältä, joka ei ole koskaan kokenut kiimaista naista joka himoitsisi juuri hänen kaluaan. Halukas pillu on ehdoton edellytys hyvälle seksille. Yleensä sen eteen joutuu mies jotain tekemäänkin. Rahalla sitä ei saa. 

Vierailija
9/9 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan, että seksi on huonoa. Maksullinen haluaa rahaa ja maksajaa panettaa. EI oikein halut kohtaa. Voi toki tuntua jollekin hyvältä, joka ei ole koskaan kokenut kiimaista naista joka himoitsisi juuri hänen kaluaan. Halukas pillu on ehdoton edellytys hyvälle seksille. Yleensä sen eteen joutuu mies jotain tekemäänkin. Rahalla sitä ei saa. 

Eipä sillä halukkaalla pillulla tee mitään jos se vain makaa ja on kiinni ylipainossessa prinsesaassa. Kiimaisia naisia saa helposti, mutta ne taidot on vähän sitten niin ja näin, harva on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme