Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kissan lopetuksesta

Vierailija
16.12.2014 |

En kaipaa moraalisaarnaa...kissa siis pissaa sänkyihin päivittäin, on leikattu, terve ja olen kokeillut suihkeet, hiekat ym... Nyt on mitta täysi ja kissa saa lähteä. Miten toimia, paljonkohan lopetus maksaa? Kukaan ei pissaavaa kissaa halua vaikka uusi koti maalla olisi paras vaihtoehto...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko santalaatikossa kansi? Jos on, ota se pois ja kokeile josko kissa kävisi laatikolla asioilla. Meillä toimi.

Se lopetus maksaa satasen verran.

Vierailija
2/13 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muutaman kympin. Mikset koita saada maalle ensin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä laatikossaankin...juuri hetki sitten tuli pokkana minun sänkyyn pissaamaan...huoh..olin vaihtanut lakanat vain pari tuntia ennen sitä...ei auta kannen poistokaan...

Vierailija
4/13 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa huomenna ilmoituksen kuvan kanssa. On kuitenkin reilya kertoa tästä ongelmasta koska on todella eaivostuttavaa

Vierailija
5/13 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäreiden nettisivuilla on yleensä hinnastot. Taisit tehdä aloituksen provosointimielessä vai oletko tosiaan niin tyhmä, ettet osannut etsiä tietoa eläinlääkärisi sivuilta? Osaathan sentään mammapalstaakin käyttää.

Vierailija
6/13 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provosointia vaan ihan halusin mielipiteitä kuulla että missä menee raja mitä kissan vuoksi sietää ja hätiköinkö päätöstä...kissa on kuitenkin rakas joten kurjalta tämä tuntuu...

Vierailija
7/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:59"]

Ei ole provosointia vaan ihan halusin mielipiteitä kuulla että missä menee raja mitä kissan vuoksi sietää ja hätiköinkö päätöstä...kissa on kuitenkin rakas joten kurjalta tämä tuntuu...

[/quote]

Etkö juuri sanonut aloituksessasi, ettet kaipaa moraalisaarnaa? Halusit vaan tietää hintoja. Eikö se tarkoita sitä, että päätös on tehty ja mieltäsi ei saa muuttumaan? No, minä oleni sitä mieltä, että kissan takia ei tarvitse sietää mitä tahansa ja jos kaikki voitava on tehty pissailun lopettamiseksi eikä uutta kotia maalta löydy, niin lopetus on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
8/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan käyttänyt kissan lääkärissä? Ettei ole pissavaivaa?

Vierailija
9/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pissaaminen voi johtua monesta eri syystä. Taustalla voi olla joku fyysinen vaiva mutta myös käytöshäiriö (stressaantunut jne.). Yhtäkkiä kissa ei ala pissailla pitkin kämppää.

Vierailija
10/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt lääkärissä..en kaipaa saarnaa, vaan mielipiteitä asiasta...

Vierailija
11/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetutin vääriin paikkoihin pissaavan kissani kymmenen vuotta sitten. Kadun sitä vieläkin, huono omatunto vaivaa ja ikävä pikkukissaa kohtaan. Olisinko voinut olla paremmin henkisenä tukena kissalleni, niin sillä ei olisi ollut niin paha olla että pissaili vääriin paikkoihin? Olisin, jos olisin ymmärtänyt. 

Nykyään minulla on kolme kissaa, joista kahdella oli samaa ongelmaa sen jälkeen, kun palattiin ulkomaanreissulta. Aloin petaamaan sängyn joka aamu vahakankaalla, josta pissan sai pestyä pois. Olin kissalle ystävällinen, annoin huomiota, kehuin ja suhtauduin positiivisesti. Stressipissailu loppui.

Vierailija
12/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin ovi kiinni, ettei pääse sänkyyn?

Vierailija
13/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/tassuklubi/neuvola/kun-hiekkalaatikko-ei-enaa-houkuta-miksi-kissa-tekee-tarpeensa-vaariin-nurkkiin/2013/05/1755962

Todennäköisesti kissaa stressaa jokin asia. Miettisin sinuna vielä tarkkaan, onko kissan elämässä tapahtunut muutoksia? Edes pienenpieniä jotka eivät ihmisestä vaikuta juuri miltään? Onko kissalla tarpeeksi tilaa ja virikkeitä, onko kokeiltu kissanhiekan vaihtoa, onko kokeiltu vaihtaa pissalaatikkoa..? Oletko varma että olet tehnyt kaikkesi? Onko kissalta varmasti suljettu pois kivut ja fyysiset vaivat? Itse sietäisin merkkailun vielä ja kun mitta täyttyisi lopullisesti, hankkisin kissalle uuden kodin vaikkapa tallikissana/navettakissana/jossain muussa paikassa missä pissailu ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan