Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annatte miestenne syödä?

Vierailija
16.12.2014 |

Siinäpä pulma.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi huolehtia miesten ruokahuollosta?

Vierailija
2/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkun ja kanankoiven per päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän siitä pitää huolehtia eikä heitteille jättää.

Vierailija
4/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin paljon ku kantaa ruokaa kaupasta ja kokkaa.

Vierailija
5/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:50"]

[/quote]

Huolehtis itte. Ei naisiakaan kukaan kotonaan passaa.

Vierailija
6/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi että nälkä lähtee.

Vierailija
7/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että mälli lentää;)

Vierailija
8/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön tismalleen niin paljon kuin itse haluan. Nainen joutuu kartanolle, jos yrittää tähän puuttua!

Vierailija
9/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:50"]

[/quote]

Huolehtis itte. Ei naisiakaan kukaan kotonaan passaa.
[/quote]
Kyllä passaa ainakin meillä :).

Vierailija
10/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saa kuin nuolla.

Vierailija
11/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen tarvitsee päättää aikuisen ihmisen syömisten puolesta? Antakaa niiden miesten päättää itse kuinka paljon syövät. Jos ruoka loppuu kesken, ostetaan enemmän. Jos loppuu rahat kesken, mies saa tehdä enemmän duunia että voi elättää itsensä ja mässyttelynsä. Jos mies lihoo, se on hänen päätöksensä. Tuskin suhteesta lopulta mitään upeaa kehkeytyykään, jos nainen leikkii miehen äitiä.

Vierailija
12/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja käsityksiä parisuhteista tällä palstalla. Kuinka paljoin mies saa syödä, saako mies käydä huvittelemassa kavereittensa kanssa, saako miehellä olla naispuolisia ystäviä? Mistä tällainen vaimo- ja suhdemalli on kotoisin, kotoa vai Pekka Puupään Justiinalta? 

Mieheni syö nälkänsä mukaan, en mittaa enkä punnitse hänen annoksiaan. 

Vierailija
13/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin.. Keskivartalo kasvaa, ja silti syö tuplaten mitä minä (ollaan suht saman mittaisia). Toisaalta tekee ruumiillista työtä eikä aina ehdi lounastaa. Silti haluaisin hieman himmata, mutten kehtaa/uskalla ottaa puheeksi... En itsekään tykkäisi, jos joku kommentoisi omaa syömistäni!

Vierailija
14/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottimaisia kysymyksiä, annatteko miehenne tehdä sitä tai tätä? Mikä mies se edes on jos ei osaa, uskalla tai halua päättää itse mitä ja paljonko syö, ei yhtään mikään! Jokainen aikuinen ihminen päättäköön omista syömisistään, naurettavaa kontrolloida toisia. Vai haluatteko että teillä on mies joka voisi pukeutua mekkoon?

Vierailija
15/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoipa täällä mikään yllättää mutta nyt putosi leuka kuvainnollisesti alas. Mut taittaakin olla provo kyseessä. Mieheni on aikuinen ihminen ja syö sen verran kuin tarvitsee energiaa. Ei tulis mieleenikään alkaa rajoittamaan kenenkään oikeuksia.

Vierailija
16/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:56"]

idioottimaisia kysymyksiä, annatteko miehenne tehdä sitä tai tätä? Mikä mies se edes on jos ei osaa, uskalla tai halua päättää itse mitä ja paljonko syö, ei yhtään mikään! Jokainen aikuinen ihminen päättäköön omista syömisistään, naurettavaa kontrolloida toisia. Vai haluatteko että teillä on mies joka voisi pukeutua mekkoon?

[/quote]

Apropoo, pukeutua mekkoon. Ei ristiinpukeutuminen yleensä innosta kultakutri Justin Kirk mekossa Angels in America-sarjan avausjaksossa (?) jotenkin iski ja lujaa :D Ulalaa..

Vierailija
17/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mekkojuttu oli vaan sen takia että miehet naisistuu kovaa vauhtia kun justiinat jyllää! On pojilla aika säälittävät miehen- ja naisenkin mallit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi