meistä tehtiin ls-ilmoitus
Nimettömänä tietenkin. Jollain on huoli siitä, että olen useammin ulkona koirien kuin vauvan kanssa JA lisäksi minun on nähty tulevan humalassa kotiin.
Naimisissa ollaan, mies on vauvan kanssa usein illalla (ja minä lenkillä koirien kanssa). Ja kyllä, tulin humalassa kotiin taksilla työpaikan pikkujoulusta klo 23.00 juotuani glögin ja oluen.
Olemme ihan tavallinen perhe, omistusasunto, työpaikat, kavereita ja isovanhempia ympärillä. Neuvolassa juteltu asioista avoimesti, koska ei ole mitään salattavaa. Ja nyt joku keksi, että juuri meillä lapsen on paha olla. Ei ihme, että lastensuojelu hukkuu työhön, kun täysin olemattomat asiat pitää sinne ilmoittaa. Vai onko jotenkin outoa, että mies on vauvan kanssa ja nainen lenkillä?
Kommentit (60)
Mielestäni ilmoitusta ei saisi edes tehdä nimettönä juurikin sen vuoksi että karsii tehokkaasti nää kiusanteko ilmot ja jos on huoli lapsesta niin kyllä sen ilmoituksen voi silloin tehdä ihan omalla nimellä!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:23"]Vähän aiheen ohi, mutta miten ihmeessä olit saanut itsesi humalaan yhdellä oluella ja yhdellä glögillä.
[/quote]
Off topic mutta mä saan kans hiprakan päälle kahdella oluella :D juon alkoholia n. Kerran kahteen vuoteen :D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:50"]Mielestäni ilmoitusta ei saisi edes tehdä nimettönä juurikin sen vuoksi että karsii tehokkaasti nää kiusanteko ilmot ja jos on huoli lapsesta niin kyllä sen ilmoituksen voi silloin tehdä ihan omalla nimellä!
[/quote]
Jos tietää että oma henki tulee olemaan vaarassa ilmotuksen jälkeen niin ei tee omalla nimellä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:23"]
Vähän aiheen ohi, mutta miten ihmeessä olit saanut itsesi humalaan yhdellä oluella ja yhdellä glögillä.
en ole ap, mutta minulla on niin legendaarisen huono viinapää että ainakin itsellä onnistuisi :D
[/quote]
Jännä juttu että nää just jotka tehtaillee näitä nimettömiä ilmoituksia niillä on kaikilla henki vaarassa,paska puhetta! Jos ei uskalla tehdä omalla nimellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:05"]Jännä juttu että nää just jotka tehtaillee näitä nimettömiä ilmoituksia niillä on kaikilla henki vaarassa,paska puhetta! Jos ei uskalla tehdä omalla nimellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
[/quote]
No mä tein nimettömänä koska pelkäsin narkkaria joka oli uhannut minut tappaa jo sen takia että kerran soitin poliisit.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:17"]Kampaajalla luin lehteä, en nyt muista mitä, siinä kuitenkin entinen sossutantta avautui. Kuulemma eniten kiusaamismielessä niitä tehdään ja eniten eronneet toisilleen. Lapsen äiti lapsen isälle ja päinvastoin, vuoronperään. [/quote] Toisaalta jos pariskunta tuolla lailla jatkaa kissa-hiiritappelua, niin tuskin se lapsille hyvää tekee. Vaan voisi olla aiheellista ulkopuolisen ilmoitus moisesta menosta.
[/quote]
Avioerot on yleensä riitaisia. Sitten kun ex-puolisot saa uudet kumppanit ja mustasukkaisuus on hyvinkin pinnalla, kissahiirileikki on valmis. Ainakin tuon sossutädin jutun mukaan, noissa perheissä ei ollut mitään ongelmia, kunhan vaan käyttivät tuota sossun tarjoamaa palvelua toisen alistamiseen, vuoronperään.
Ihanko oikeasti naapurin väkivaltaisesta juoppomiehestä pitäisi tehdä ilmoitus omalla nimellä?
Itse en kyllä uskaltanut, varsinkin kun maailmassa ei ole ketään saman nimistä. Olispa hauskaa, minä kaksin vauvan kanssa kotona ja naapuri raivoissaan ovesta läpi..
palsta mamman mielestä on outoa, ettei äiti ole lastensa kanssa 24/7
Noh, onneksi ne aiheettomat ilmoitukset yleensä hyvin nopeasti aiheettomiksi myös todetaan. :)
No eiköhän asia selviä parhain päin jossei mitään hätää ole. Kurja tietty teille.
Mä pelkään koko ajan, että meistäkin tehdään. En tiedä miksi, mutta tuntuu, että niitä tehdään välillä ihme asioista, siis roskia eteisessä tai sotkua. Meillä on aina roskia odottamassa viemistä ja hirveä tiskivuori. Miten ehtii siivota ja vahtia vauvaa samanaikaisesti, en minä ainakaan! Kerkeän siivota vähän jotain, sitten pitääkin jo mennä hätiin lapselle, ja sillä aikaa tulee uutta sotkua.
Nykyään muotia tehtailla noita ilmoja. Ei viitsitä puuttua toisten asioihin päin naamaa kysymällä suoraan asioista vaan painellaan nettiin etsimään tietoa miten voi helpoiten näpytellä ls-ilmon
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:19"]
Noh, onneksi ne aiheettomat ilmoitukset yleensä hyvin nopeasti aiheettomiksi myös todetaan. :)
[/quote]
Totta, riitti puhelinkeskustelu, ei tultu edes kotiin katsomaan. Voisiko syynä olla se, että ilmoitus oli nimetön eikä esim. neuvola ole ilmaissut meistä huolta.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:23"]
Nykyään muotia tehtailla noita ilmoja. Ei viitsitä puuttua toisten asioihin päin naamaa kysymällä suoraan asioista vaan painellaan nettiin etsimään tietoa miten voi helpoiten näpytellä ls-ilmon
[/quote]
Ilmoituksia
Voi vittu tää maailma on mennyt niin sairaaksi! Työntäkää ne ls-ilmot perseeseenne! Ja pliis hakeutukaa hoitoon kaikki piinaajat ja kyttääjät jotka tehtailette niitä harrastukseksenne!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:30"]
Voi vittu tää maailma on mennyt niin sairaaksi! Työntäkää ne ls-ilmot perseeseenne! Ja pliis hakeutukaa hoitoon kaikki piinaajat ja kyttääjät jotka tehtailette niitä harrastukseksenne!
[/quote]
Ilmoitukset
Olisiko parempi, että ihmiset eivät tekisi ls-ilmoituksia, jos pelkäävät jotain olevan pielessä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:34"]
Olisiko parempi, että ihmiset eivät tekisi ls-ilmoituksia, jos pelkäävät jotain olevan pielessä?
[/quote]
Miksi asettaa vastattakkain täysin perusteettomat ilmoitukset ja tarpeelliset ilmoitukset? Jos pelkää jotain olevan pielessä, osaa varmaan omalla nimellä sen epäilyksensä kertoa. Nimettömät on niitä turhia ilmoituksia, joissa tarkoituksena on vain kiusata. Onneksi myös lastensuojelu tietää tämän. Nimettömiin ilmoituksiin ja niiden jättäjiin suhtaudutaan kuin koulukiusaajiin eli jätetään omaan arvoonsa.
2