Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostin kirjan erityisherkkä ihminen
Kommentit (5)
Erityisherkkyys on 2014 trendidiagnoosi, jännä nähdä mikä on 2015 uus juttu :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli hyvä kirja, vihdoin kaikille oudoille jutuille löytyi järkevä selitys. Ei tarvi nolostella kummia oireitaan enää.
Täytyisikin lukea. Itse en ole ollenkaan herkkä, mutta olen alkanut epäillä että mieheni on. Hän on kauhea valittaja, ja olen alkanut miettiä että johtuukohan, ei ainakaan pelkästään negatiivisesta luonteesta, vaan siitä että hän on niin herkkä että oikeasti kokee minun mielestäni pikkuasiat tosi vahvasti.
Alue: Aihe vapaa
Samoin. Eipä ole paljon luettavaa, mutta jollekin huurupää-kotipsykolle oiva tapa kotidiagnoosille.
sopii jokaiseen kun tietyltä kantilta katselee.