Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamppi asuinalueena

Vierailija
16.12.2014 |

Millainen asuinalueena? Entä hyvät ja huonot puolet? Olen muuttamassa sinne nyt tulevana kuukautena, kun aiemmin asunut vain kaukaa ydinkeskustasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä. Hyvä ja huono puoli. Kaduilla aina vähän levotonta, mutta kaikki aivan lähellä ja ylivoimaiset kulkuyhteydet.

Vierailija
2/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheiden pesä, vihreiden ja ärkkopeen aluetta. Paremman väen seutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin muutaman vuoden Kampissa, rauhallisessa sisäpihan asunnossa. Ei mitään valittamista, on ihanaa asua keskellä kaupunkia. Malminkadulla asuu jostain syystä paljon spurguja ja nistejä, mutta toki normaaliakin porukkaa.

Vierailija
4/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kohta kolme vuotta lähellä Lapinlahdenkatua rauhallisessa asunnossa ikkunat sisäpihalle. Ei mitään valittamista minullakaan! Päinvastoin, täältä en ihan äkkiä ole muuttamassa pois, vaikka asunto on pieni. Kaikki on lähellä ja täältä pääsee melkein minne vaan todella nopeasti. Työmatka Espoon puolellekin vain 15min bussilla! 

Vierailija
5/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Kampissa ja oon tosi tyytyväinen. Ei tänne ylempiin kerroksiin meteliä kuulu ihmisistä, liikenteen ääniä nyt tietysti. Asun tässä Radisson blu hotellin vieressä ja on vaan niin mukavaa kun pääsee steissille asti noita tunneleita pitkin kulkemaan paskaleleillä. Huonoja puolia en alueesta keksi.

Vierailija
6/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alue, muuttaisin mielelläni :)

Vierailija
7/7 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintava alue, mutta jos on säännöllinen työ, niin kyllä toimeen tulee. Et tarvitse julkisia tai autoa ellet matkusta kauemmas keskustasta. Se on paljolti kiinni siitä, että missä päin Kamppia asuu. Jos ei ihan ydinkeskustassa asu, niin hieman rauhallisempaa kuin ihan siellä ydinkeskustassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi