Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikroaaltouuni on turha (minulla)

Vierailija
16.12.2014 |

Annoin vanhan pojalle joka lähti opiskelemaan, kun silloin oli kaikenlaista rahanmenoa muutenkin, ettei raskinut uutta ostaa, ja pidin sitä sellaisena että joutaa, hankin myöhemmin uuden -ajatuksella. Nyt olen ollut syyskuun alusta ilman ja en taidakaan hankkia uutta. Näköjään ilmankin pärjää. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää pärjää, onhan ihmiset pärjänneet vuosituhansia ilman mikroa

Vierailija
2/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut mikroa seitsemään vuoteen. Kertaakaan ei ole tullut tilannetta että olisi tarvinnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä sulattaa vauvan soseet pakastimesta ja sillon tällön tehdä poppareita mutta kai tuota ilmankin pärjäisi.

Vierailija
4/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut uunia yli vuoteen, hyvin pärjää!

Vierailija
5/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin mikro kellarikomeroon sillä ajatuksella, että haetaan se pois heti, kun tulee sellainen olo. No, pariin vuoteen ei tullut, ja sitten se annettiinkin pois.

Eilisen ruoan lämmittämisessä ja pakasteiden sulattamisessa hyvä mikro on paras väline. Kyllä ne muutenkin onnistuvat, ja huono mikro ei ole paras yhtään missään.

Vierailija
6/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:22"]

Minulla ei ole ollut uunia yli vuoteen, hyvin pärjää!

[/quote]

Minä en pärjäisi. Teen uuniruokia ja leivon harva se päivä. En halua välineiden rajoittavan yleisten ruokien kokkaamista. -6

Vierailija
7/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:22"]Kätevä sulattaa vauvan soseet pakastimesta ja sillon tällön tehdä poppareita mutta kai tuota ilmankin pärjäisi.
[/quote]

Miksi pakastat soseet? Ne säilyy avaamattomana huoneen lämmössä? :O

Vierailija
8/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:22"]Kätevä sulattaa vauvan soseet pakastimesta ja sillon tällön tehdä poppareita mutta kai tuota ilmankin pärjäisi. [/quote] Miksi pakastat soseet? Ne säilyy avaamattomana huoneen lämmössä? :O

[/quote]

Onhan tämä provo, onhan? 

Vierailija
9/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:22"]Kätevä sulattaa vauvan soseet pakastimesta ja sillon tällön tehdä poppareita mutta kai tuota ilmankin pärjäisi.
[/quote]

Miksi pakastat soseet? Ne säilyy avaamattomana huoneen lämmössä? :O
[/quote]

Vitsailetko? Koska teen ne itse, sitten pakastan annosrasioissa vauvalle.

Vierailija
10/10 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pärjäisi ilman, käytän joka päivä. Siellä lämpiää niin kätevästi teekuppi tai mikrolämppärit tai sitten sulatan leivoksia/valmiita ruokia pakastimesta tai jääkaapista. Popcornitkin on helppo ja nopea tehdä mikrossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä