Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites jos joku muistuttaa ihmistä mutta ei tulle olevansa ihminen?

Kiltti mies 40v
17.10.2021 |

Että jos joku on kuin minä, että hän näyttää kyllä ihmiseltä, käyttäytyy kuin kuin ihminen mutta ei tunne olevansa ihminen? Minä en ainakaan tunne olevani ihminen mutta en tiedä vielä itsekään, että mikä minä sitten olen kun en ole ihminen. Tällä hetkellä minusta tuntuu eniten siltä, että minä olen jonkun toisen planeetan asukas joka on joutunut vahingossa tänne Maapallolle sen sijaan, että olisin kotiplaneetallani muiden kaltaisteni sen planeetan asukkaiden joukossa ja teille ihmisille me olisimme avaruusolentoja jos te tietäisitte olemassaolostamme. Mutta kun te ette sitä tiedä koska te ette ole edes tietoisia kotiplaneettani olemassaolosta ja että siellä on älyllistä elämää. Minä haluaisin takaisin sinne planeetalle.

Ja minä en pilaile tässä viestissä vaan olen tosissani. Minä en koe olevani mikään tämän planeetan asukas vaan kuuluisin kokonaan toiselle planeetalle asumaan koska se on synnyin planeettani ja jotenkin jouduin sieltä tänne. Eli olen avaruusolento ihmisen hahmossa minulle väärällä planeetalla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla